BMW R1200RT ervaringen e.d. Deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi allemaal weer.

Leuk dat ze zeggen op de site dat het in 'Cologne' is. Denk je, oh das frankrijk of belgie zeker...
blijkt het gewoon Keulen te zijn. Schamen ze zich voor de duitse naam Köln ofzo?
Vast niet :) . Maar het is niet de schuld van de Duitsers, maar van de Engels sprekenden ;).
 
Laatst bewerkt:
Tja, wat je bij het kruidvat moet doen is een entre-nous tussen Roloo en mij :+ .

En nee, ik ga niet samen met Roloo naar het kruidvat B| .
 
Dag forum chatters,

IFMA.

Volgende week vrijdag 10 oktober ga ik naar de INTERMOT te Keulen. Ik ben benieuwd wat BMW allemaal gaat presenteren.

De beurs is op vrijdag van 09.00 tot 20.00 uur.

Ik rij rond 08.00 uur uit Malden weg dan de A73 zuidwaarts.
Wie mee wil rijden is welkom.
Anders zie ik jullie wel op de BMW stand. Dat is in de regel de stand die ik altijd als eerste bezoek. Soms is het even zoeken maar rond een uur of 10 half elf moet ik daar toch wel arriveren.

Groeten en tot ziens.

Das jammer Hans, ik kan alleen maar op de 8e....... :?
 
Ach, als er op de 8e gezellige mensen gaan....................... ;)

De andere dagen helaas werken of "staande bij"...........
 
Texan hult zich in onduidelijkheden...

Tja, wat je bij het kruidvat moet doen is een entre-nous tussen Roloo en mij :+ .

En nee, ik ga niet samen met Roloo naar het kruidvat B| .

...eh... :?

...ik heb ook werkelijk (op dit moment...) geen idee wat broeder-Texan van plan was te zeggen...


...laat ook maar, denk ik... :/



...aangaande de Intermot ; voor mij staat de 11e op de agenda...
...mits het fatsoenlijk weer is ; anders ga ik gewoon niet...

...met de auto daar naar toe, daar heb ik geen zin in... :r
 
Ootje,

Nee,
- ik ben niet de broer van RoLoo.
- heb geen grijze maar een witte Arai jethelm.
- heb geen rode topkoffer maar een zwarte met een rood plaatje bovenop.

Ja,
- ik heb wel een rode BMW R1200RT.
- ik reed wel op zondag 28 september om kwart voor tien door Uitgeest (in noordelijke richting).

nou bij deze Gespot ! :W

Ik kwam je net voor (voor jou "na") Uitgeest tegen in mijn groene Xantia koekblik. (Met M-F sticker)
Ik begrijp dat jij me niet gespot hebt. ;)

De jet helm kan ik me niet meer herinneren, wel ik kijk (bijna) altijd in de spiegel of ik een M-F stickertje zie (niet gezien overigens)
De topkoffer is altijd zwart aan de onderkant bij gespoten koffers; het standaard zilver is in kleur gepoten, overigens heel mooi bij de rode RT.

ennuh: welkom op dit forum, ik heb je nog niet eerder voorbij zien komen.

edit: Ik lees net dat je je net hebt aangemeld. *D
 
Laatst bewerkt:
Vandaag lekker stuk gereden.

het werk was gedaan en tevens had ik weinig werk inspratie. :$

Het idee was om richting kop van N-H te rijden en bij Blue Pugilist een bakkie bietsen.
Ik begon in een heerlijk zonnetje, maar boven BP's residence hing een inkt zwarte lucht. -O-
Daar ik niet zo genegen was om me zeiknat te laten regenen heb ik 't als uitdaging gezien om de bui te ontwijken.
Dus ben ik langs de oostkust van N-H afgebogen via Edam-Volendam-Uitdam-Durgerdam langs de dijk richting Amsterdam.
Over Zeeburg richting Muiden en dan langs de Vecht richting het zuiden.
Bij Loenersloot het Amsterdam-Rijn kanaal over gewipt en langs da Angstel richting Abcoude.
Hierna langs het Gein richting Driemond en dan naar Diemen.
Dwars door Amsterdam (ook over de wallen natuurlijk) weer richting de Zaan en Limmen.

Even bij Motoport een nieuw vizier-openhoud-systeem voor de helm gescoord.

Heerlijk rijden langs die slingerende riviertjes *D
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag even bij de dealer geweest voor de “gratis na proefrit” halsdoeken en voor 2 nieuwe stadslichtlampjes (2 euro incl. Montage) in de RT. Het linkerlampje zat er zo in, maar de rechter ging een stuk moeilijker omdat daar de kabels van de radio en antenne zitten. Het grootste probleem is dat er een dikke brede massastrip voor de antenne precies voor de fitting zit. Die massastrip is zo stug dat je hem bijna niet kunt buigen. Maar na enig gepriegel zat dat lampje er ook in.

Op de terug weg op de autobaan ineens een harde knal en flinke klap tegen mijn hand en kuipdeel. Was mijn spiegel eraf geknald. Direct de volgende afrit gepakt en maar weer terug naar de dealer. Gelukkig niets beschadigd maar wel de spiegel kwijt die eraf was gehaald i.v.m. de lampjes. De dealer heeft een nieuwe gemonteerd en ik kon weer verder.

Het vreemde van alles was dat mijn spiegels met een kabeltje aan de motor vastzitten, maar dat kabeltje was gewoon doormidden gebroken. Niet bij de aansluiting maar gewoon ergens in het midden. Zal wel een slecht kabeltje zijn geweest.

Gelukkig hebben we het hier de hele dag droog gehouden.
 
Het merk van het kabeltje weet ik niet.

Halsdoek:

In de moto73 en de Motoplus ( en volgende week waarschijnlijk ook wel in Motor-Magazine) zit een kaart waarmee je naar de BMW dealer kunt gaan om een proefritje te maken op de door jou gekozen BMW motorfiets. Hierna krijg je een BMW halsdoek t.w.v. 17,50 euro. Wel je rijbewijs meenemen want die hebben ze nodig om een kopie van te maken voor het verantwoorden dat je hebt proef gereden en dat je een hals doek hebt gekregen.

Het betreft deze halsdoek:

BMW Motorrad Easy Tube 2
[72607702411]


Oh ja, zolang de voorraad strekt, dus wacht niet te lang!
 
Henkbmw, een movie- en navstar!

Henk, kreeg jullie Lourdes trip op DVD onder ogen. Je kwam een aantal keren goed over het voetlicht. Met name bij de routebriefing. Prachtige en indrukwekkende beelden onderweg en ter plekke...
 
full
 
...wat kan mij zo'n proefrit nou rotten...
...zo'n (hals)doekje komt echter altijd wel van pas...

...desnoods om de middenbok van de brommeRT te poetsen... ;)



...maar...eh...??

...hebben ze ook andere kleuren...?!?

...dit zijn kleurtjes voor die gpz_decoy meneer...
...die met die groen-zwarte R1150R...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan