BMW R1200RT ervaringen e.d. Deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
...trouwens als je de e-ride van BMW leest, heb je nu de mogelijkheid om voor 85 Euries een BMW/Garmin Zumo navi op je nieuwe R1200RT, of R1200R te laten plaatsen...


...typisch zo'n opruimaktie van een merk...

...en dan niet de Zumo opruimen, maar ik heb ergens gelezen dat er waarschijnlijk een kleine modelaanpassing (lees : update) bij de RT zit aan te komen...



...we zullen zien...

...maar de gemiddelde burger iets kado doen (behalve dan een, in een zeer laag lonen land gemaakt sjaaltje...) doet men tegenwoordig niet meer...
 
echt waar?!

weet de bmw dealer het zelf dan ook?
of moet je eerst iets kopen inplaats van een beetje brommers kijken?
 
...sakker-ju...

...drie Harley's in de verkoop top 10...

...zou dat nou plotseling aan de lagere Dollar koers liggen...??



...'t was vroeger nog wel een exclusieve fiets, maar tegenwoordig net zo 'gewoon' als een GS of GSA dus...
...kijk er in ieder geval van op... :/

...of eigenlijk ook niet helemaal...

...moet zeggen dat de verse HD's er best heel erg goed uitzien, en voor prijzen waar je inderdaad ook gewoon elk ander merk voor hebt...
 
Laatst bewerkt:
Henkbmw, een movie- en navstar!

Henk, kreeg jullie Lourdes trip op DVD onder ogen. Je kwam een aantal keren goed over het voetlicht. Met name bij de routebriefing. Prachtige en indrukwekkende beelden onderweg en ter plekke...

Was inderdaad een mooie belevenis :]
Volgend jaar meegaan zou ik zo zeggen....... ;)
 
nou bij deze Gespot ! :W

De topkoffer is altijd zwart aan de onderkant bij gespoten koffers; het standaard zilver is in kleur gepoten, overigens heel mooi bij de rode RT.

ennuh: welkom op dit forum, ik heb je nog niet eerder voorbij zien komen.
Heb dus geen originele topkoffer, maar een Hepco & Becker TC50. Helemaal zwart met een grote rode reflector achterop en een in kleur gespoten plaatje bovenop.

Ik lees dit forum regelmatig maar nog niet eerder een login-ID gehad.

Misschien heb ik een aantal van jullie wel al eens gezien want ben een
keer meegeweest op ritje van Apeldoorn naar Harderwijk. Georganiseerd door ExPan.
Ik was die ene die z'n motor niet netjes had gepoetst. :$
 
Texan geeft tijd en dag...

Verstuurd: donderdag 25 september 2008 19:48:00, naar je privé adres ....

Check anders het spamfilter.

...ken je nagaan ; de mail van Tex wordt waarschijnlijk behandeld als spam... *O*
...weet je gelijk hoeveel je rondstuurt... O-)


...tip : gewoon nog een keer versturen... :Y
 
Aquila komt uit de kast:


Ik lees dit forum regelmatig maar nog niet eerder een login-ID gehad.

Misschien heb ik een aantal van jullie wel al eens gezien want ben een
keer meegeweest op ritje van Apeldoorn naar Harderwijk. Georganiseerd door ExPan.
Ik was die ene die z'n motor niet netjes had gepoetst. :$


daar was ik (Bart) ook bij en ook Wilddam (Henry).

Was al aan het zoeken naar de piccies, maar kan ze ff niet vinden.

Ik was diegene met die grijze topkoffer en die aparte kleur.
 
deze?

full
 
...FF voor de duidelijkheid ; de rode toerer op bovenstaande foto, is niet de mijne... ;)

...mijn velgen hebben bijvoorbeeld een heeeeeeeel andere kleur... :+
 
...FF voor de duidelijkheid ; de rode toerer op bovenstaande foto, is niet de mijne... ;)

...mijn velgen hebben bijvoorbeeld een heeeeeeeel andere kleur... :+

Enne........................toen mocht je er ook nog niet bij zijn _O-

Wordt trouwens wel weer eens tijd om een pannenkoekje te gaat scoren he, met zijn allen ;) dalijk heeft Joke aan de rode zee al ons nog uitstaande geld opgemaakt :+
 
Omdat enkelen iets anders wilden eten dan pannekoeken, chinees niet ieder zijn voorkeur heeft en Ootje niet van pasta's houdt is dit misschien iets voor een nieuwe meet:

Buds Tolhuis no.11


Nu nog een datum..........
 
Laatst bewerkt:
ootje snort het hele Internet af...

ook dit is niet RoLoo, zijn mini heeft een rood dak.

...kep deze meneer een paar keer in het echt gezien (Russ Swift is zijn naam)...
...grappig wat hij allemaal met een Mini kan ; het truukje wat hij hier laat zien is maar 1 van de dingetjes die hij graag (waar hij voor betaald krijgt...) met een Mini doet...

...hij doet het ook wel met passagiers in de Mini ; heb wel eens een meiske helemaal lichtgroen en draaierig weer de truukjes Mini zien verlaten... :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan