Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mooi project
Mooi project
Zie alleen dat de orginele startmotordeksel sleufgaten heeft en die van jouw niet .
Kan dat geen problemen met ventielatie en/of koeling geven ?
Hier een foto van een tijd geleden .
Hier een foto van een tijd geleden .
Die "luchthapper" zou die niet iets van koeling geven door de aangezogen lucht .niet ieder model heeft die gaten achter in het luchtfilterhuis zitten .
Jep, sommige bouwjaren hadden een O-ring, maar ze kwamen er achter dat het zinloos was. Tegenwoordig gaat er alleen nog siliconenpakking tussen. Wel O-ringen om de oliekanalen natuurlijk.Ik had eerst alleen de 2 o-ringen , niet lekken wel zweten .
Dacht dat er nu alleen vloeibare-pakking tussen zit .
Goed opgemerktJep, sommige bouwjaren hadden een O-ring, maar ze kwamen er achter dat het zinloos was. Tegenwoordig gaat er alleen nog siliconenpakking tussen. Wel O-ringen om de oliekanalen natuurlijk.
Om eerlijk te zijn zie ik de kap liever in de kleur van het motorblok. Dan is dat weer 1 geheel.
Vraagje; waarom heb je die andere kap op MP gezet? 'T stond 'm wel goed.
De accu in de plaats van het luchtfilter. Hmmm, geinig idee, en gelijk wat kabels/dikke draden uit 't zicht.
Ik vond de eerste foto wel grappig , net of het voorwiel van de atb in de motor zit .[afbeelding]
[afbeelding]
Ben er nog niet over uit, de voorvork zwart maken of originele kleur houden. Met de zwarte stofhoezen en eventueel zwarte poten wordt het geheel misschien te zwart.
En jullie mening, het polyester kapje zwart, of zoals op de eerdere foto grijs? Twijfel ik ook nog over. Tank wordt ook al andere kleur, en wil er geen kermis van gaan maken met teveel verschillende kleuren.
Ik vond de eerste foto wel grappig , net of het voorwiel van de atb in de motor zit .
En zag dit nog op www
14CYCLES – BMW R80/7