Chr-Re-ie
MF veteraan
- 10 jul 2005
- 1.726
- 286
De waarheid kwetst altijdAllan en Chris69R: de twee El Sympathico's hebben elkaar gevonden... tijd om weer de beschaving op te zoeken...
Enjoy, fella's !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De waarheid kwetst altijdAllan en Chris69R: de twee El Sympathico's hebben elkaar gevonden... tijd om weer de beschaving op te zoeken...
Enjoy, fella's !
Budgetten zijn om te verleggen, net als grenzende afgelopen periode veel van dit type bikes mogen uitproberen met 17"" /19"" en 21"" voorwielen en in de range vanaf tracer tot xr 1000.....
Als het budget onbeperkt is ga ik voor de Turismo Veloce
De Xr 1000 is een stevige tweede
Als verrassende 3e de nwe versys 1000
Dan de multistrada en tracer op n gedeelde 4e plek
Let op dit is mijn persoonlijke!!! conclusie....
de afgelopen periode veel van dit type bikes mogen uitproberen met 17"" /19"" en 21"" voorwielen en in de range vanaf tracer tot xr 1000.....
Als het budget onbeperkt is ga ik voor de Turismo Veloce
De Xr 1000 is een stevige tweede
Als verrassende 3e de nwe versys 1000
Dan de multistrada en tracer op n gedeelde 4e plek
Let op dit is mijn persoonlijke!!! conclusie....
Ben benieuwd wat daarvan de kosten zijn. Even bij de Ducatidealer geweest om de nieuwe Multistrada te bekijken. Mooi machine en zeer compleet maar de kosten van onderhoud schrikken wel af.Motor is voor 1e beurt bij de dealer.
begrijp ik niet goed als je bij beide motoren uitgaat van hetzelfde pakket denk ik dat de s1000xr zelfs meer kost dan de veloce..
Vanwege slechte heup enige tijd terug de tip gekregen op te stappen zoals ik vroeger met een zijspan gewend was. Linkervoet op de voetsteun en vervolgens opstappen. Hierbij hoef je je been niet over de achterkant te slingeren.Wel hoge achterkant.
Been erover gooien valt niet mee, zeker met de koffers er aan.
Afstappen is dan weer geen probleem.
De opstapmethode ga ik aanpassen, wordt vervolgd.
Steenkolen EngelsOok een informatieve test, weliswaar in het Engels
Klinkt allemaal goed. Zou je eens een paar piccies van je XR willen posten?Nu is de XR compleet.
Vorige week de achterdrager er op gekregen.
De topkoffer ook, maar nog zonder in kleur gespoten deksel-bovendeel.
Vandaag was die cover er ook, 2 weken eerder dan aangekondigd.
Persoonlijk vind ik de topkoffer een mooi ding, heel wat anders dan een rechthoekige bak.
En er gaat nog verrassend veel in, ondanks het slanke design
De radiator en oliekoeler zitten tamelijk onbeschermd.
Heb daarom een spatbordverlenging van Hornig aan het voorspatbord gemaakt.
En een beschermrooster van Evotech voor de oliekoeler gemonteerd.
Is een perfect passend, zwart alu rooster.
Filmpjes die ik eerder gemaakt heb, vielen vaak tegen, wazig beeld door motortrillingen.
Nu heb ik een montagesteun aan een houder van de ruit vastgemaakt.
Eindelijk fatsoenlijk beeld met mijn Sony AS100V.
Voorlopig geen wensen meer dus.
Nou ja volgende week goed weer, dan ga ik er een week mee op stap
hoe hebben jullie de xr ingereden? volgens het boekje of anders?
met volgens het boekje bedoel ik wat er in het instructieboekje staat. ik heb de xr nog niet maar neem aan dat er ook een boekje bij zit
Bij mijn z1000 stond daar bv in tot 800km 4000 rpm en tot 1600km 6000. volgens mij is dit wel een heel voorzichtig advies. ik heb het bij mijn z1000 wat sneller opgebouwd na de 1000km beurt.
met anders dan het boekje inrijden bedoel ik dus eerder wat meer toeren maken