Rummer
MF veteraan
- 16 apr 2005
- 30.135
- 68
Zo zou je het kunnen noemen...Met ringen bedoel je touristenfahrten??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zo zou je het kunnen noemen...Met ringen bedoel je touristenfahrten??
De beugels zitten er inmiddels op, misstaat 'm zeker nietbeugeltjes zitten er bij mij op. 1 schroefje wat lastig vast te zetten, maar verder gemakkelijke klusje en in kwartiertje te doen. Staan goed bij de brommer; vind ze mooier dan de beugels van BMW zelf. Hoop dat ze nooit hun waarde zullen bewijzen
Roadtec 01 schijnen wel lekker te sturen. Zelf nog wel te spreken over de Dunlop roadsmart 3
Iemand al naar de dealer geweest voor de modi tegen het trillen in het stuur?
Mogelijk dat ze het bij de beurt hebben aangepakt, anders nog niet.Iemand al naar de dealer geweest voor de modi tegen het trillen in het stuur?
blijkbaar zou je er zelf achter moeten vragen, in Belgie althans toch, anders doen ze er niets aan.Iemand al naar de dealer geweest voor de modi tegen het trillen in het stuur?
Is hier niet anders.blijkbaar zou je er zelf achter moeten vragen, in Belgie althans toch, anders doen ze er niets aan.
na contact opname met Mofra motoren in Gilze (Nederland), liggen mijn nieuwe rubbers ondertussen te wachten.
Die is niet bangToch wel een hoop mogelijk met de S1000XR:
Die is niet bang
dat vind ik nog is slechte service van BMW uit.
aangezien ze de rubbers onder garantie vervangen erkennen ze het probleem, nochtans moet de klant zelf bij zijn dealer achter een vervanging vragen
dit zou een algemene terugroepactie moeten zijn, waarbij BMW zijn klanten contacteert en niet andersom..
Bij dealer in Groningen viel het niet onder garantie... heb de rubbers ook laten vervangen en kreeg de mededeling dat ze de vraag nooit eerder hebben gekregen en ook geen andere garage's erover gehoord hadden.. Uiteindelijk wel korting op de factuur gekregen mede ook nadat ik de berichten van dit forum heb laten lezen. Kan in elk geval nu wel zien wie achter mij rijdt
rubbertjes kosten overigens maar 4 euro per stuk
Vandaag proefgereden op een 2017 demo, en een tweedehands 2016. De 2017 loopt soepeler, pakt iets beter op en stuurt en remt geweldig. Hij maakt minder geluid dat de 2016. Echter, de vibratie in het stuur was bij de 2017 (met nieuwe rubbers) erger dan bij de 2016 (oude rubbers, helemaal origineel). De oude vibreerde zeker ook rond 5000 RPM, maar een versnelling hoger of lager en het was meteen weg. De 2017 had het ook in de versnellingen eromheen. Echter, er zit wel 4000 km verschil tussen. Wellicht dat de vibratie met kilometers beter wordt. Iemand al ervaring met bar end weights op een 2017?
Edit: Wie gebruikt er bar ends, welke en waar hebben jullie ze gekocht?
Rubbers waarop het stuur gemonteerd zou zijn.Welke rubbers hebben we het hier over?
Trillingen zijn niet erg of vermoeied, alleen zicht in achteruitkijkspiegeltje soms wat minder. Zie je niet zo goed die kawa's jaloers achter je aan jammeren
Rubbers waarop het stuur gemonteerd zou zijn.
Bij mij staat de afspraak voor vervanging over twee weken, kosten €0,--