Modesth
MF'er
Is de liefde voor de 4-cilinder over, dan ?
Te woest of te nerveus ???
Te woest of te nerveus ???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Is de liefde voor de 4-cilinder over, dan ?
Te woest of te nerveus ???
Ik kan me er iets bij voorstellen, maar blijft jammer.Nee, ga nog wel eens aan terug denken ben ik bang. Nerveus is tie eigenlijk niet maar vraagt wel steeds om gas geven. Het is en blijft een geweldige fiets, geweldige acceleratie als je hem niet in de ketting laat klimmen. Met veel plezier 25000km op gereden en ook de meer daagse uitstapjes geen enkel probleem.
Echter, heb te weinig zelfbeheersing en dat gaat een keer fout of kost me mijn rijbewijs. Verder kan ik bij de RS veel beter bij de grond, was ook een dingetje bij de XR altijd uitkijken waar je stopt.
Bij de BMW Motorrad dealer, is deze maand de BMW acculader afgeprijsd, naar € 79,95.
Ik ben van plan om deze aan te gaan schaffen.
Heeft iemand hier positieve, of negatieve ervaringen mee?
En wil je deze hier posten?
Bedankt en groeten van Frank.
Ik ben er niet zo wild van (i.e. het oude model van de BMW druppellader).
Mét de NAVIGATOR V op de GS LC lukte het laden vaak niet en zonder GPS, viel-ie soms ook uit.
Ik heb meer vertrouwen in de Dual versie van de Optimate (geschikt voor canbus, indien de XR dat ook heeft)... tijdelijk ook aan een lagere prijs en gratis verzending :
OPTIMATE 4 Dual SAE 1A
Deze heeft nog geen klap verkeerd gegeven en is zichtbaar voortdurend met de batterij in de weer.
Ik ben op zoek naar een zijstandaardverlenger, omdat ik mijn BMW S1000 XR, te schuin vind staan, vooral als de zijkoffers vol zijn geladen, tijdens een vakantie.
Heeft iemand goede ervaringen, met een bepaald merk, zo ja welke?
Deze van GS-Power vind ik er wel goed uitzien, omdat hij niet te breed is en dus niet tegen je middenbok, ketting of achterbrug kan komen.
https://gs-power.eu/bilder/produkte/gross/alu-seitenstaendererhoehung-bmw-S-1000-xr-kugelflex.jpg
Groet Frank.
Nice, ben benieuwd naar het verschil.
Deze Brembo schijven zijn geheel anders dan de originele.
Origineel, 4,5mm dik-semi-zwevend
Nieuw:Brembo Racing SUPER SPORT floating front brake disc, art nr 208973751, diameter 320mm
5,5 mm dik, vol zwevend
Set kost 575,00 bij Motoracingshop in Italie
Komt bij 2x 32,00 Brake pads Brembo SA Road 07BB38SA
Achter kost ook 32,00 euro
20,00 verzendkosten
Heb er nog niet mee gereden.
Verwacht iets hogere slijtage van de blokken en (nog) meer remwerking
wave of flame is alleen optisch denk ik en deze supersport schijven zijn niet in een andere uitvoering
Nieuwe bevestigingsbouten zitten er ook bij.
Montage heb ik zelf gedaan, kwestie van de juiste doppen, borgvloeistof en momentsleutel.
Is maar weinig werk
Ah, duidelijk!Deze Brembo schijven zijn geheel anders dan de originele.
Origineel, 4,5mm dik-semi-zwevend
Nieuw:Brembo Racing SUPER SPORT floating front brake disc, art nr 208973751, diameter 320mm
5,5 mm dik, vol zwevend
Set kost 575,00 bij Motoracingshop in Italie
Komt bij 2x 32,00 Brake pads Brembo SA Road 07BB38SA
Achter kost ook 32,00 euro
20,00 verzendkosten
Heb er nog niet mee gereden.
Verwacht iets hogere slijtage van de blokken en (nog) meer remwerking
wave of flame is alleen optisch denk ik en deze supersport schijven zijn niet in een andere uitvoering
Nieuwe bevestigingsbouten zitten er ook bij.
Montage heb ik zelf gedaan, kwestie van de juiste doppen, borgvloeistof en momentsleutel.
Is maar weinig werk
Je vfr heeft zon 60 pk minder, dat scheelt wel in verbruik
Proefrit maken en handtekening zetten. De extra fun is het eerder tanken meer dan waardBen aan het kijken naar een nieuwe motor. De XR1000S spreekt me erg aan maar de actie radius op papier valt nogal tegen. Net geen 300 Km volgens fabrieksopgave. Wat is jullie ervaring?
Het gaat me om woning werk-verkeer snmelheid tussen de 100 en de 130 (voornamelijk snelweg.) Ik haal nu op mijn VFR 800 Vtec 365 KM met een 22 liter tank.