BMW Sportboxer topic - deel 19 (still going strong )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind het meer opvallend als het niet hoeft dan andersom. en dan kom je heel soms zon ding tegen waar ze geen speling hebben :|

denk bij die 11xx serie toch wel 8of 9 van de 10..
 
Ik vind het meer opvallend als het niet hoeft dan andersom. en dan kom je heel soms zon ding tegen waar ze geen speling hebben :|

denk bij die 11xx serie toch wel 8of 9 van de 10..
Ok ok toch relatief vaak dus. Zal hem de volgende klepstelsessie van de winter weer meenemen en rapporteren :+

Bijna elke klepstelsessie hoor. Even de tuimelaars proberen te verschuiven over hun as, kan dat zichtbaar dan moet je ze afstellen.
Helder!
Jullie hebben toch al vele meer Boxertjes behandeld dan ik so who am i to judge.
 
Yes onder andere kennedy space center magic kingdom universal studios sea world etc :')

Vanaf morgen 7 dagen cruisen zonder internet.. afzien :+

Klinkt wel als schakelwalsen die versleten zijn

Heeeeeel veel later...

Het waren gelukkig toch niet de schakelwalsen! Met het opnieuw laten stellen van het schakelpookje was het opgelost. Daarna lekker heen en weer geweest richting de Nurburgring. Pa op de gs en ik op de s er achter aan.Stiekem ook genoten van al het moois op 4 wielen wat daar in de buurt rondscheurt. Was verder relatief rustig daar en met 8 - 12 graden beter te doen dan ik had verwacht. Ik ga in het voorjaar zeker eerder de weg op met het elfje :]
 
Laatst bewerkt:
is ook lang geleden, Ik zit niet elke dag te rukken op die site
 
Mijn voorrem loopt na stilstand even aan; komt niet zo goed los. Ik denk dat ik men voorste remklauwen eens ga reviseren! Iemand een goed adresje voor revisiesetjes?

Kleppen stellen staat trouwens ook nog op het programma!
Ik heb ook gezocht, kwam toch uit bij BMW zelf, daar zaten alleen ook gelijk nieuwe zuigers bij. Setje met +-80 per kant.

Mijn BMW start ook weer, nieuwe bougies, verse benzine en nieuwe accu waren allemaal nodig :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan