Vanavond welgeteld 18,55 liter aan euro 95 getankt. Is dat niet knap
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja ik haal de nummers door elkaar. 36312331682 hoort bij de K-serie.
Als ik bij de boxer kijk, dan zit er verschil in de nummers als er kleurverschil is, of als er ABS 2 of ABS geïntegreerd op zit. Maar wat betekent het dan als er ABS op zit? Een extra gat voor de opnemer? Of intern ook nog verschillen?
Maar wat me dwars zit: als de wielen maatverschillen hebben dan moeten er nog meer verschillen zijn, o.a. in de eindaandrijving. En dus lijkt alles uitwisselbaar, maar dat is het dus niet
Ik weet dat het nu echt op zeuren begint te lijke maar het zal mijn autistische aard wel zijn dat ik zulke dingen dan ook uitgezocht wil hebben. Want ik heb me er al bij neergelegd dat ik het brede wiel niet kan gebruiken. Dus naar marktplaats. Maar verkopen als wat? R1100S wiel? K1200RS wiel? ABS1, 2, geintegreerd??
Ik denk dat ik een touw ga zoeken
Eigenlijk is er geen probleem gelukkig. Alleen de schijf ligt 5mm dichter naar binnen. De rest is gelijk aan elke andere 5,5"velg.
Wellicht dat de ongelijk afgesleten voorband wat meespeelt met het stuurgedrag.
Voor de rest: gaaaaaaaaaaas
Nou ja .... 'ouwe lullen gaaaaas' dan
Ach, 100pk/100Nn is nog best bruikbaar. Gister met vrouwlief een toertje gedaan. Merk wel dat ze alle kanten op schuift, behalve de goeie...
Wel maakte ze de opmerking 'Wát 'n lekker geluid komt er uit de uitlaat!'. Ach, das dan weer mooi
Ik heb na de eerste rit samen een 'triboseat´ gekocht, soort anti-slip matje waardoor ze niet bij ieder rempunt in m'n nek zit
Thanks voor de tip! Maakt de rit vast wat gezelliger
Vind het zadel sowieso erg glad vergeleken bij m'n SV650.
Ja, ten eerste de krukas blokkeren met special tool.En dan een goeie, niet ronde, honderd jaar ouwe inbusdop gebruiken..... Wel knap van je, want de bout is een 10.9Het is gebeurt , Gaskabel bleef ergens achter hangen, motor sloeg op hol, motor viel, ik viel, allebei au
Aantal dingen kapot, grootste probleem is rechter cylinderkop. Kleppendeksel heeft grootste klap gehad, maar daarbij een aantal schroefgaten vernield. Dus andere kop en deksel ..... maar, ik krijg nu de bout van het nokkenastandwiel niet los.
En de inbus schoot er net bij de laatste poging uit dus de inbus is nu beschadigd
Iemand een idee hoe ik die k*tbout loskrijg.
Zo, 2 weken na bestelling bij bestemusa.com heb ik mijn carbon kapjes binnen! Op mijn verzoek hadden ze een value van $20 op het pakketje gezet dus nada niks meer betalen. Covers $135 en shipping $45. Mooi prijsje al met al en ze zien er goed uit. Nu nog stukje gaas regelen en zo'n metalen 'driehoekje'.
[afbeelding]
Ey Wobbert! Is het al gelukt om die driehoekjes te regelen. Is daar een adres voor. En heb je de covers er passend opgekregen? Ben wel benieuwd, want wil zelf ook een en ander bij die firma bestellen, m'n zusje zit komend jaar in de USA en kan die dan douanevrij meenemen voor me