Daniell1987
MF veteraan
Yes vorig jaar ver-remdDaniël, met de GS op je plaat gegaan??
Maar weer opnieuw opgebouwd, ziet er nu ongeveer (is nu nog meer zwart) zo uit
Weer eens wat anders dan een Williams..
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Yes vorig jaar ver-remdDaniël, met de GS op je plaat gegaan??
Ksst opbokken jijIk zie alleen 2 wieltjes en een halve koffer.
Ksst opbokken jij
Hij gaat prachtig op in de natuur
Thx Simon, goede smaak heb je tochFoxman, dat fietsje wordt er steeds beter op
Ksst opbokken jij
Hij gaat prachtig op in de natuur
Dat zal de prise-as zijn.. Nog nooit gehord dat die breekt. Gietfautje?Big time bad luck voor mij .... ik reed afgelopen vrijdag naar huis, kom van een mini-rotonde, wil een auto direct daarna inhalen en die besloot wat tegengas te geven. Uiteraard flink aan de hendel gedraaid en waarschijnlijk iets te lomp geschakeld van 3 naar 4.
Of beter gezegd: proberen te schakelen van 3 naar 4. Bij het loslaten van de koppeling enorme bonk toeren, niet in de versnelling en daarna nooit meer in de versnelling gekregen.
Vandaag eerste indicatie van Oscar: de as waar de koppeling aan vast zit (ben zelf niet al te technisch) was (af)gebroken. Botte pech aldus Oscar, schijnt een enkele keer wel eens eerder te zijn gebeurd met deze assen.
Reparatie betekent een uur of 10 klussen, andere (2e hands) as (zijn niet meer leverbaar door BMW, dus daar had ik nog mazzel).
Als de koppelingsplaten niet helemaal lekker zijn worden die ook direct meegenomen (als hij toch helemaal open ligt).
Toch allemaal niet echt lekker voor een motor met 64.000 km, die trouw zijn 10.000 km beurtjes krijgt en over het algemeen rustig wordt bereden.
Gaat richting de 1.000 Euro lopen. Ik = NIET blij
Dat zal de prise-as zijn.. Nog nooit gehord dat die breekt. Gietfautje?
Eerlijk gezegd 1k waarbij (evt de drukgroep ) + prise-as vervangen word valt mij nog alles mee.
Wat Oscar zegt gewoon dikke pech..
Idd, een andere bak lijkt me sneller en goedkoper. Evt zelf aanleveren. Snelle zoek: 400,- bij Boonstra.Financieel vind ik het ook niet tegen vallen, wel klote zeg, zo'n reparatie.
Maar alleen de prise as word dus gemaakt, en iet een compleet andere bak eronder?
Idd, een andere bak lijkt me sneller en goedkoper. Evt zelf aanleveren. Snelle zoek: 400,- bij Boonstra.
As is nieuw leverbaar. 230,- 23217651172 BMW Antriebswelle original neuDat was ook mijn eerst gedachten, maar aan de andere kant,als de bak open gaat voor een nwe prise as ken je ook meteen even alle lagers vervangen, dan heb je wel meteen een gereviseerde bak, die weer een tijd mee kan.
Ikzelf zou zeker een nwe bak eronder hangen, maar dat heeft er ook mee te maken dat ik het niet aandurf om de bak open te maken, en bak vervangen zal ik zelf wel aandurven.
As is nieuw leverbaar. 230,- 23217651172 BMW Antriebswelle original neu
Ik weet niet welk bouwjaar je rijdt, maar is je S de reparatie waard ? Is hij niet economisch total loss ? Niet bedoeld om te bashen, maar een reparatie van €1000 waarbij niet eens 'alles' wordt vervangen ...
Het blijft altijd een afweging natuurlijk, maar als ik het zo lees kan het wel uit. Ik zou die van mij misschien wel in onderdelen verkopen, heb er wat minder emotionele binding mee
As is nieuw leverbaar. 230,- 23217651172 BMW Antriebswelle original neu