Bobber build

Ben met een specialist daar geweest en de carburator moest gewoon afgesteld worden dit hebben we dan even gefixt loopt nu als een trein . Het probleem was dat hij stotterde tijdens de rolantie dat doet hij nu niet meer. Ik heb gezegt 1100€ hij laat me zowieso voor woensdag iets weten.
De specialist is een harley techneut en zij dat ik een harley moest kopen haha. Ok zei ik als hij de rest bijlegt
 
Dit is eigenlijk een heel mooie prijs maar wie weet wat hieraan scheelt . Voor mij is het ook 200km rijden tot daar . Ik ga de eigenaar eens contacteren om te weten hoe en wat er juist mee aan de hand is.
Als jullie er NOG tegen komen mogen jullie altijd iets laten weten.
De vorige heeft een bod van 1400€ gekregen hij heeft me wel 150€ via bankrekening gestuurd voor het repareren maar we zoeken verder
 
Ben met een specialist daar geweest en de carburator moest gewoon afgesteld worden dit hebben we dan even gefixt loopt nu als een trein . Het probleem was dat hij stotterde tijdens de rolantie dat doet hij nu niet meer. Ik heb gezegt 1100€ hij laat me zowieso voor woensdag iets weten.
De specialist is een harley techneut en zij dat ik een harley moest kopen haha. Ok zei ik als hij de rest bijlegt
Een specialist, maar dan voor een ander merk en type motor...

Apart :)
 
Ach joh, als ik last heb mn van mn ogen ga ik ook altijd naar de tandarts.
 
zat mogelijkheden om een bobber te creeëren. wel zou ik kiezen voor een motor die van zichzelf al een vrij laag frame heeft.. heb je daar inieder geval niet te veel werk aan.
voorderest marktplaats.nl
 
Bij deze is de vespa dus verkocht.
Dus nu begint de zoektocht naar een Kawasaki vn800 of naar een honda shadow. Maar de prijs moet corect zijn.

Ik woon in de buurt van Maasmechelen (België) kort bij Maastricht NL .

Wie er in de omgeving iets weet staan mag me altijd iets laten weten ik wil er best wel een 70km voor rijden maar liefst niet meer.

Ik wacht op jullie vele reacties . Zodat het bouwen kan beginnen.
 
Bij deze is de vespa dus verkocht.
Dus nu begint de zoektocht naar een Kawasaki vn800 of naar een honda shadow. Maar de prijs moet corect zijn.

Ik woon in de buurt van Maasmechelen (België) kort bij Maastricht NL .

Wie er in de omgeving iets weet staan mag me altijd iets laten weten ik wil er best wel een 70km voor rijden maar liefst niet meer.

Ik wacht op jullie vele reacties . Zodat het bouwen kan beginnen.
Ik heb as zaterdag een oude VT, met achterstallig onderhoud.

Gaat dus ook voor passende prijs weg.

Anders wordt ie volledig nagezien en aangepakt, en dan voor een hoge prijs de deur uit :)
 
Mensen hier is de eeuwige twijfelaar weer.
Nu krijg ik heel veel te horen dat ik als ik een 600VT zou kopen dat ik deze snel te weinig cc zou gaan vinden.
nu ben ik serieus aan twijfelen om niet deze te kopen , vertel me de goede en slechte dingen

Motoren Type voertuig: Motoren KM stand : 43970 Cilinderinhoud : - Bouwjaar : 1996 Merk: Kawasaki vn800

prijs laten we zeggen tussen de 2500/3000euro voor deze rakker

full

full
 
Ligt eraan hoe die onderhouden is mijn savage had kettingspanner op het einde die heeft er 25000 gelopen kijk eens op internet waar deze gevoelige voor zijn.
 
In 2012 omgebouwd naar een bobber en onlangs nog voorzien van een nieuwe ketting,kettingbeschermer en balhoofd.
Hoog stuur en dempers zijn erbij verkrijgbaar.
 
Volgens mij is dat een 'Blue collar Bobber'-kitje dat ze gebruikt hebben.

Ik ben van een 125cc (gn rijbewijs) na 3 maanden overgeschakeld naar een Shadow 600...heeft ook maar een jaartje geduurt. Vond hem persoonlijk niet zo mooi en de 750 is volgens mij best wel een verschil qua vermogen.

De Kawasaki kan ik niet over oordelen...maar ik vind hem wel iets hebben. Testen hoe hij rijdt en als er echt gebeurd is wat je zegt, lijkt de prijs mij zeker niet verkeerd.
 
Hey motorheads

Ben er weer , dus het is de kawasaki vulcan 800 geworden van op de foto's.
Maar we zijn het beestje al een beetje aan het Personaliseren.
You love it or you hate it......

Het Stuur,handvaten en andere pinkers komen er ook nog aan.
Stuur wordt een KORTE Z bar . super kleine pinkers. en old school handvaten

Hier enkele foto's.

full

full

full


Hij wordt volgende week gespoten in het MAT GROEN
Er wordt naderhand een goudestipping + naam opgeplaatst.
Daarom ook de vraag wie kent er een (Goede)(kope) Pinstripper

I keep it posted
 
We zijn ook begonnen met een MOTORCYCLE CLUB wie zich geroepen voelt en wie graag mooie en lange ritten maakt en zich wilt aansluiten
full

en aan de kanten van Limburg BE/NL woont en wilt meegaan stuur me even een PM de Rit wordt altijd een week op voorhand bekend gemaakt.

CUSTOM BOBBER CLUB
 
Laatst bewerkt:
Alles wat jij wilt gaan aanpassen, hoort verplicht op een motor te blijven zitten :)

Onderdelen zat, kwestie van even zelf rondzoeken.

Voor aanschaf moet je letten op dat het ding technisch ok is, anders moet je ook gaan repareren naast het opbouwen.

Een dragstar is een cruisers, en ivm de lengte gaat dat nooit een leuke bobber worden. Shadow ace dito. Andere shadows (standaard model) zou nog wel kunnen.

Als je wilt, heb ik een leuke Shadow staan, 600 euro zo meenemen, heeft 4 jaar stil gestaan.
Daar zal je dus echt zelf ook nog wat aan moeten doen, mocht je daar trek in hebben.

Houdt er verder wel rekening mee dat de aanschaf van een leuke chopper, met 700cc of meer, een tikje hoger ligt dan een toer motor, of sporttoer, uit hetzelfde bouwjaar.

Wat voor een shadow O-)
 
Hallo wenko maar bovenstaande chopper heb ik al gekocht en bovenstaande dingen heb ik al aangepast . Dus ben niet meer opzoek .
Groetjes
 
Terug
Bovenaan Onderaan