Bobber build

Dus ik ga waarschijnlijk gaan voor een vl600 honda shadow als uitgangspunt . Nu nog een paar vragen

Ik wil graag een stuur als op de blauwzwarte wat zou dat kosten en waar kan ik deze krijgen wat kosten White walls en waar kan ik deze krijgen . Uit wat kan ik van basis uitgaan voor het achterspatbord . Moet de nrplaat verlicht zijn of niet.

Als hij klaar is zou ik graag een bobber crew willen starten mss zijn er mensen die daarin geïnteresseerd zijn.
Maar laat ons eerst de bobber bouwen.

Mvg Rocky

VL600 bestaat niet.

Het is een VT600 of een VLX600 (scheelt je weer in zoeken ;) ).

Let er op dat juist dit model in de Shadowserie een iets ander frame heeft, wat natuurlijk geen probleem hoeft te zijn.

Banden koop je bij een bandenboer/motorzaak/internetleverancier.
Stuur koop je in een motorzaak, motorsloop, of ook via internet leverancier.

Achterspatborden zijn er legio, zie marktplaats en zo....

Wat een bobbercrew is weet ik niet :)
 
Dus ik ga waarschijnlijk gaan voor een vl600 honda shadow als uitgangspunt . Nu nog een paar vragen

Ik wil graag een stuur als op de blauwzwarte wat zou dat kosten en waar kan ik deze krijgen wat kosten White walls en waar kan ik deze krijgen . Uit wat kan ik van basis uitgaan voor het achterspatbord . Moet de nrplaat verlicht zijn of niet.

Als hij klaar is zou ik graag een bobber crew willen starten mss zijn er mensen die daarin geïnteresseerd zijn.
Maar laat ons eerst de bobber bouwen.

Mvg Rocky

Hoi Rocky,
Volgens mij zit op die blauwzwarte een z-bar. Deze kun je, als je goed zoekt, tussen de 50 en 150 euro wel vinden. Er zijn wel webshops die die gewoon verkopen. Je moet dan waarschijnlijk ook andere risers hebben; deze zitten standaard niet op een VT600.
Op de mijn (die met de groene tank, stukje terug gepost door Marco) zitten risers van een Yamaha Wildstar. In principe kunt je elke riser wel passend krijgen denk ik zo.
Banden met whitewall koop je voor voor en achter wel rond de 200/250 euro denk ik.
Nummerplaatverlichting zit standaard in de meeste achterlichten wel denk ik ?

groetjes,
Patrick
 
Standaard stuurmaat van een VT600 is 1 inch,dus je hoeft geen andere risers...
De meeste custom sturen zijn 1 inch.en die jij graag wil kan je met heel veel mazzel tegenkomen op Marktplaats ofzo,maar anders moet je eens kijken bij Home die hebben wel leuke stuurtjes maarja idd prijzig!
En voor Whitewalls zal je idd rond de €200-250 ex. monteren en balanceren zitten...

Maar ik zou zeggen hou je ogen goed open,vanmiddag kocht een maatje van me een goede VT600 voor €750...
Als je zo iets tegenkomt heb je weer meer budget voor verbouwing en aanschaf van spullen :)

Suc6 en hou ons op de hoogte :Y
 
Laatst bewerkt:
Suzuki savage niks voor je ik zit nu op 1500 wel alles zelf gedaan dus spuitwerk hardtail bouwen.zal nog wel iets oplopen maar staat voor 2000 klaar motor voor 600 gekocht.
kom zelf ook uit limburg in sittard .

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]


Mooie Savage! Ik heb er ook eentje en ik ben hem ook een beetje aan het verbouwen. Niets speciaals. Gewoon een ander tankje, achterspatbord, zadel, jockey shifter + suicide clutch, ander stuurtje etc. :) Het wordt wel geen hardtail want dat rijd samen met een voetkoppeling helemaal klote. :+

Ik kom zelf uit de buurt van Roermond.
 
Allemaal heel erg bedankt voor de info hier ben ik veel mee.
Als iemand een vl600 tegenkomt voor een Prijsje hoor ik het graag.
Ik ga zeker veel foto's maken van de toekomstige verbouwingen.

Er zit me momenteel nog 1 ding in de weg , ik heb momenteel een VESPA GTS SUPER IE en deze moet eerst nog verkocht worden genoeg bedingen maar nog niet wat ik er voor wil.
Van zodra deze weg is staat er mij niks meer in de weg en kan het BOBBEREN beginnen.
Maar komen zal hij ZEKER.
 
Uhm... dit is een Vl600

verizon4Gusb.gif


:+
 
VT, VT verdomme! $%%^^ :(

VL is van Suzuki.

Honda heeft de lijn met Shadow's uitgebracht, en die heten VT of VLX.


:)
 
Dit zou hem wel eens kunnen worden als ik overeenkom met de verkoper.


Of is 1200€ teveel
22000 km van 04-1993
600cc

Of is dit mss niet de juiste keuze?
Graag jullie wijze raad.
full
 
Laatst bewerkt:
Ik ben zelf van Belgie dus invoeren hoeft dus niet.
De staat is wel Ok moet gewoon eens goed bijgesteld worden.
 
Ik ben zelf van Belgie dus invoeren hoeft dus niet.
De staat is wel Ok moet gewoon eens goed bijgesteld worden.
Hmmm, als een motor ok is, hoeft er niet bijgesteld te worden :)

En als bijstellen makkelijk en simpel is, waarom deed de verkoper dat dan niet?
 
Oftewel hij loopt niet lekker. Kan aan van alles liggen en de verkoper kon er waarschijnlijk niet uit komen wat dat dan was...
Hoeft geen probleem te zijn, kan wel. Maar in beide gevallen moet je 'm dus nakijken en er verstand van hebben; of hem na laten kijken (€€€).
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan