Inmiddels is mijn ochtendhumeur wel gezakt en zal niet meer zo flauw aan het sterk zelflerende resultaat van een klapper tegen een boom refereren.
Natuurlijk is een rij bomen gevaarlijker dan een kale berm naast een N weg. Maar N wegen zijn sowiezo gevaarlijk door de veel te lage max. Snelheid en het verschil tussen mensen die zich daaraan houden en de mensen die zich daaraan kapot ergeren.
Dat gaan wij niet zo veranderen, maar voor alle mensen die vinden dat de bomen zo gevaarlijk zijn. Moeten we dan niet beter vangrails naast de weg zetten en de bomen laten staan?
Natuurlijk is een rij bomen gevaarlijker dan een kale berm naast een N weg. Maar N wegen zijn sowiezo gevaarlijk door de veel te lage max. Snelheid en het verschil tussen mensen die zich daaraan houden en de mensen die zich daaraan kapot ergeren.
Dat gaan wij niet zo veranderen, maar voor alle mensen die vinden dat de bomen zo gevaarlijk zijn. Moeten we dan niet beter vangrails naast de weg zetten en de bomen laten staan?