Boonstra Motoren in Ureterp

Dan voeg ik deze samen met een ander topic.

edit: done, en ook meteen samen met andere topics.
 
Laatst bewerkt:
jaa Boonstra.

Tja machtig bedrijf, zelfs schade-experts hebben ze onder de duim!

maar met onderdelen kopen 2 dehands, inderdaad niet goed is geld terug.
daarvan kun je niks van zeggen.
 
Toch gaat niet alles daar helemaal zoals het zou moeten.

Boonstra is lid van stichting VBV, om hier lid van te mogen zijn moet er aan bepaalde eisen voldaan worden.

1 van deze eisen is dat er geen losse frames verkocht mogen worden, dit om diefstal van motoren tegen te gaan.

Blijkbaar heeft Boonstra hier geen boodschap aan:

Boonstra Parts Ureterp uit Ureterp - Advertenties op Marktplaats.nl

Correct me if im wrong...
En ze weten goed wat het criminelen waard is om zo'n gejatte fiets weer rijdend te krijgen gezien de prijzen.....
 
Voor onderdelen vind ik het een goude tent. Heb er al een hoop brommer issues mee opgelost voor weinig.
 
Voor onderdelen vind ik het een goude tent. Heb er al een hoop brommer issues mee opgelost voor weinig.
Waar vind je de voor weinig onderdelen dan?
Veel van wat ik in de loop der jaren op hun website heb opgezocht had haast de nieuwprijs...
 
Waar vind je de voor weinig onderdelen dan?
Veel van wat ik in de loop der jaren op hun website heb opgezocht had haast de nieuwprijs...


Klopt wel een beetje ja `` vindt ze ook knetter duur met het meeste spul , ook hun (dure)schademotoren

denk je waarom zou je zo`n ding kopen met alle heisa en kosten die er allemaal bijkomt .

Maar gezien de (groeiende)ontwikkeling en bezigheid van het Boonstra Concern zullen ze het wel goed doen . _O-

(Motoplaza Heerenveen en Groningen, Boonstra Schade auto`s afd .... etc ..) ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan