bravo voor Motor Apeldoorn!!

x11 basman x11

MF veteraan
28 apr 2003
1.026
0
Almere
zelden of eigenlijk nog nooit was ik zo verbaast over de nauwkeurigheid en punctualiteit die een motordealer zijn klanten kan bieden.
over het algemeen is het met de meeste dealers dik in orde en uiteraard zijn er dan altijd nog de zakkenvullers die het niet zo nauw nemen.

onlangs heeft mijn honda "x11" een grote beurt (12000 km) gekregen en uitgevoerd door de mannen van MOTOR APELDOORN.
tevens maakte ik van de mogelijkheid gebruik om de voorkant van andere en betere progresieve veren te voorzien(technoflex) waar ik hier ook een topicje over heb gestart en veel info van mee heb gekregen.

de motor werd afgelopen week hier in almere door MOTOR APELDOORN met de bus opgehaald voor hun grote winterbeurt actie.
veel dealers doen aan dit soort acties dus heel bijzonder is dit niet.
stipt op tijd...werkelijk op de seconde :} werd de honda om 11 uur s'ochtends ingeladen voor het tripje naar apeldoorn.
2 dagen daarna ging de telefoon alweer dat alles keurig verlopen was en de motor weer klaar stond voor transport richting ik zei de gek en een afspraak werd gemaakt voor ontvangst.

zoals ik van MOTOR APELDOORN mijn motor in ontvangst nam was mij eigenlijk nog nooit overkomen.
wederom keurig op tijd,maar in een staat nog nieuwer dan nieuw en dat terwijl ik naast het betere ros en ramwerk toch een echte poetser ben.
de motor is werkelijk op alle plaatsen nagekeken,ingevet en schoon gemaakt.......zelfs alle nippels van de remleidingen waren volledig ontdaan van aanslag door vocht en vuil :} en de kwetsbare onderdelen zijn volledig in de siliconen spray geconserveerd.
ik heb er echt onder gelegen...wie kent hier een dealer die de binnenringen van de remschijfen schoonmaakt :+ ...whaha...tis echt gebeurt.

zoveel zorg aan een motorfiets naast het gebruikelijke onderhoud is gewoon uniek.
bij aflevering kreeg ik ook nog een een tas vol met schoonmaakmiddelen,vol synthetische kettingspray,siliconenspray,multi wax en een liter turbo clean spul met een gezamelijke waarde van dik 50 euro.

RICO,MARTIJN en heel MOTOR APELDOORN bedankt :} .....ik heb totaal geen belang of persoonlijk gewin in mijn oogmerk met deze dankbetuiging maar dit moest gewoon even gezegd worden.
service van werkelijk de bovenste plank voor een hele nette prijs....ga zo door.
 
blijkbaar zien ze in dat naast het onderhoud de klant dit ook kan waarderen....voor sommige dingen wordt kennelijk tijd gemaakt.
 
Klinkt goed, maar blijkbaar hebben ze dus niet veel te doen daar...


Tsja, zo kun je het ook opvatten. Op zich is het niet onlogisch natuurlijk aangezien meer dan 80% van de motoren waarschijnlijk gewoon in de winterstalling staat.

Ik vind het prima dat als iemand zo enthousiast over de service dat daar een pluim voor gegeven wordt. Afzeiken doen we toch al genoeg?
 
honda werkt net als zoveel andere merken en dealers(zelfs de auto dealers) met vaste prijzen.
dit soort service komt puur uit de mensen zelf en kost jouw als klant verders niks.
dit stukkie nazorg is gewoon echte klasse dat naast the looks ook een stuk betrokkenheid en liefde voor het product laat zien.
weinig dealers staan zo achter hun ding en bij deze ken ik nu 2 dealers die verbazingwekkend goed werk leveren.

voor de stampende ducati's MOET je bij v/d biggelaar zijn.
voor een honda bij motor apeldoorn is nu gebleken.
 
Tsja, zo kun je het ook opvatten. Op zich is het niet onlogisch natuurlijk aangezien meer dan 80% van de motoren waarschijnlijk gewoon in de winterstalling staat.

Ik vind het prima dat als iemand zo enthousiast over de service dat daar een pluim voor gegeven wordt. Afzeiken doen we toch al genoeg?

:^

ik heb ook goede ervaringen met Motor Apeldoorn.. (totdat ik een beunhaas voor weinig vond :+ )
 
Laatst bewerkt:
de topic starter heeft eigenlijk heel weinig echt slechte ervaringen gehad met zowel auto als motordealers...punt blijft dat het voor heel veel(en ook hier) het veel makkelijker is om te gaan kankeren dan iets of iemand te complimenteren.

reken maar dat als het "kut" geweest zou zijn dat ik dan ook eerlijk blijf en het net zo makkelijk hier neer plemp.
chapeau motor apeldoorn.
 
Goed spul, dat Dasty in combinatie met een hoge druk reiniger. Im 30 minuten je motor echt schoon :)
 
x11,
ik moet je gelijk geven.de meeste kankeren alleen maar als het niet goed is en mocht het wel goed zijn hoor je ze niet.daar hebben we dus als collega motorrijder niet voor de volle 100% wat aan.als men nou ook zegt waar de mensen nog met een motorhart in de zaak staan om jou te helpen is dat wel zo fijn.de meeste motorzaken zijn er alleen maar om geld te verdienen en service zoals jij nu hebt gehad is ver te zoeken.ik heb zeer slechte ervaringen met twee motoport zaken en zal er niet vlug meer komen,maar als ik zo hoor wat voor service ze jou hebben gegeven zou ik het mischien nog eens willen proberen.en inderdaad iemand de grond in boren is een stuk makkelijker dan een compliment maken,en dat komt mede door diegene die bang zijn minder vent te wezen als ze iets positiefs zeggen en dus maar met het commentaar komen :z e doen toch gewoon hun werk.
ja dat doen ze.en dat doet dus bijlange na niet iedereen.
 
.......ik heb zeer slechte ervaringen met twee motoport zaken en zal er niet vlug meer komen,maar als ik zo hoor wat voor service ze jou hebben gegeven zou ik het mischien nog eens willen proberen........

Correctie, Honda Motor Apeldoorn heeft helemaal niets met Motoport te maken hoor.
Is een op zichzelf staande Honda dealer met vestigingen in Apeldoorn Eibergen en Arnhem.
Heb trouwens mijn RR vanmiddag ook weer helemaal netjes gepoetst terug ontvangen uit Apeldoorn.
En je kan zeggen wat je wil, maar als ze je motor in Almere komen ophalen en weer terug komen brengen vanwege de winterbeurt is dat toch best wel service.
Is tenslotte heen en terug een rit van bijna 200 km.
 
x11,
ik moet je gelijk geven.de meeste kankeren alleen maar als het niet goed is en mocht het wel goed zijn hoor je ze niet.daar hebben we dus als collega motorrijder niet voor de volle 100% wat aan.als men nou ook zegt waar de mensen nog met een motorhart in de zaak staan om jou te helpen is dat wel zo fijn.de meeste motorzaken zijn er alleen maar om geld te verdienen en service zoals jij nu hebt gehad is ver te zoeken.ik heb zeer slechte ervaringen met twee motoport zaken en zal er niet vlug meer komen,maar als ik zo hoor wat voor service ze jou hebben gegeven zou ik het mischien nog eens willen proberen.en inderdaad iemand de grond in boren is een stuk makkelijker dan een compliment maken,en dat komt mede door diegene die bang zijn minder vent te wezen als ze iets positiefs zeggen en dus maar met het commentaar komen :z e doen toch gewoon hun werk.
ja dat doen ze.en dat doet dus bijlange na niet iedereen.
stupid.gif

Maar eeh, het gaat hier dus niet om een MOTOPORT maar om MOTOR Apeldoorn net als in MOTOR EIBERGEN.Hebben dus niets met de MOTOPORT keten te maken.
En zolang ze in Eibergen(woon er in de buurt) zitten heb ik nog geen onvertogen woord van klanten over ze gehoord maar alleen goede dingen.
Deze twee zaken hebben een en dezelfde eigenaar en dat verklaart misschien de positieve geluiden. Mij is wel duidelijk dat het gewoon, hoezo gewoon, een goede zaak is!

En ik heb ook geen aandelen maar wel ook goede ervaringen met de aankoop van een helm een laarzen met ze.
Als ik Honda zou rijden, wist ik wel waar ik naartoe ging :)
 
:^

Feit is wel dat er nu ook wat meer tijd is om de klanten wat meer aandacht te geven.
Mijn motor moest van de week ook voor een beurt en toen ik voor een afspraak beldeen rekende op "over vijf weken bent U de eerste" , kreeg ik te horen : komt morgen gelegen voor U?
Toen ik de motor kwam brengen liepen de meeste monteurs zich redelijk te vervelen en de motor werd ook meteen aangepakt.
Ook kreeg ik hem schoner en netter terug als dat ik hem in het hoogseizoen gebracht zou hebben...

Als straks het zonnetje weer een beetje gaat schijnen komt de stress daar ook weer lekker tevoorschijn. Iedereen die nog ff snel een beurtje uit laat voeren voordat ze weer gaan rijden.

@ X11:

Kostte de Haal en breng service nog veel?

Almere ----> Apeldoorn is toch een pittig stukkie....
 
:^


@ X11:

Kostte de Haal en breng service nog veel?

Almere ----> Apeldoorn is toch een pittig stukkie....

Denk dat ik hem ook wel mag beantwoorden :+
Zoals ik al vertelde Almere - Apeldoorn op en neer is bijna 200 km.
En ik was voor de RR 170 euro kwijt voor een standaard 12000 beurt.
Motor werd netjes netjes voor de deur opgehaald en ook netjes weer hier in Almere voor de deur afgeleverd.
En met een plastic tasje met een bus allesreiniger, een bus siliconenspray, een bus kettingvet en een bus met spuitwas.
 
Denk dat ik hem ook wel mag beantwoorden :+
Zoals ik al vertelde Almere - Apeldoorn op en neer is bijna 200 km.
En ik was voor de RR 170 euro kwijt voor een standaard 12000 beurt.
Motor werd netjes netjes voor de deur opgehaald en ook netjes weer hier in Almere voor de deur afgeleverd.
En met een plastic tasje met een bus allesreiniger, een bus siliconenspray, een bus kettingvet en een bus met spuitwas.
he ronnie werd jouw motor ook gisteren terug gebracht?
toen de x11 hier weer werd afgeleverd stond er idd een rood/zwarte cbr600rr naast die van mij.....mooi ding by the way.

de transport kosten zijn overigens helemaal voor motor apeldoorn....het koste mij niets en dit wordt ook niet doorberekend in de beurt....service met een grote S.
 
yep, een gecombineerd ritje.
Alleen de CBR is een dag eerder opgehaald.

een klein p.s.-je
rustig hebben "sommige" zaken het nu niet. Er wordt nu in de maand maart gepland. Febr. zit helemaal vol, dus volle bezetting.

wou eigenlijk niet reageren (in dit mooie toppic :) ), maar moest het ff kwijt, wordt er wel stil van... :}
 
ik was kwijt...414 euro.

1: de wordt motor thuis opgehaald en met een speciaal ingerichte bus vervoerd naar apeldoorn.
2: een grote beurt voor een honda x11(staat denk ik gelijk aan die van een super blackbird)
3:naast de grote beurt werd er op mijn verzoek castrol vol synthetische superbike olie gebruikt.
4:de voorvorkveren werden vervangen door progresieve exemplaren van het merk technoflex en uiteraard ander olie.
5:de motor wordt helemaal gepoetst en geconserveerd en weer thuis afgeleverd als nieuwer dan nieuw.

ik vind dit een schijntje voor de getoonde inzet en de gehele klus en ik ben vanaf nu een absolute vaste klant geworden van deze wereldzaak.
ongetwijfeld zullen er nu reacties komen dat mensen ook dit veelste duur vinden en het voor de helft van dit bedrag nog niet "laten" doen.
azijnzeikerds blijf je altijd houden en dit soort volk krijg je uiteindelijk nergens tevreden mee.
 
Ik heb vorig jaar een leren broek gekocht bij Motor Apeldoorn.
Ik had nogal wat wensen, onder andere dat-ie aan mijn MQP-jas geritst moest worden. Evolution past, maar die hadden ze weer niet in het leer in de goede maat.
Om een lang verhaal kort te maken: de dame van de kledingafdeling heeft de broek die ze normaal niet in het assortiment hebben, voor me besteld. Binnen een week was-ie binnen en ik kreeg nog korting ook!

Motor Apeldoorn: :} :}
 
Hoor ook van alle kanten positieve verhalen over motorzaken.

Feit is gewoon dat ze nu veel tijd hebben en die gebruiken om extra service te verlenen. Hartstikke mooi, maar aangezien we wel moeten blijven relativeren, vindt ik een zaak pas echt geweldig als ze dit hartje zomer doen,...
 
Terug
Bovenaan Onderaan