Breda / Oosterhout e.o. part 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ m.a.c gave actie foto, alleen lijkt het net of je van de bocht afkijkt i.p.v de bocht in, of ligt dat aan mij :?

Foto geniek he :+

Zag de fotograaf staat...en heb altijd van de schoolfotograaf geleerd in de camera kijken en Cheeeeezzz (maarja dat zie je niet met mijn helm *D )
 
tering wat gaan julie snel zeg deel drie al weer had al weer flink wat pagina's te lezen maar Party Marty gingen jullie zondag nou wel of niet naar de mega meeting?? zo ja hoe laat en waar ??

Mart
 
Ehhh, jullie bedoelen toch niet deze he. 8-) 8-) 8-)

ff linkje copy/paste en klaar.

ok, voor ik mijn nest induik....
@ party marty: mooie opening, kreeg effe een brok in mijn keel van die foto van marcel (al kende ik hem niet), bahbah, zonde van die jongen....
@ iedereen: ik neem het recht weer in eigen handen en zal ik zelf maar eens wat pics posten....... (zie onder)
@ bbq-gasten: nog voorkeuren voor salades? ik ga me de dag ervoor uitleven (jullie zijn gewaarschuwd)

20060722003.jpg

20060610motorpak013.jpg


weltrusteeeeeeeeeeeeeeeeeeh! :Z :z
 
......
De beginpost hier is trouwens top, een mooie nagedachtenis aan Marcel.
........

Zekerz, ik ken hem niet persoonlijk, maar heb het verhaal wel in stilte (steeds stiller) gevolgd. Heel indrukwekkend [Taz slikt een brok in zijn keel weg en vindt het o zo oneerlijk].
 
tering wat gaan julie snel zeg deel drie al weer had al weer flink wat pagina's te lezen maar Party Marty gingen jullie zondag nou wel of niet naar de mega meeting?? zo ja hoe laat en waar ??

Mart
Andere keren was het om 9.00 uur verzamalen bij MAC Oosterhout (afslag O'hout-Zuid) en dan aansluiten bij dit topic megameeting vanuit brabant Dit keer ga ik niet mee, dus je mogen het zelf uitzoeken :P
 
goeiesmiddags!!!
wat een k*tweer, maar probeer de moed erin te houden voor morgen....
heb morgenvroeg met red dragon en boos b om 10.00 uur afgesproken bij de watertoren in r'veer, dus als jullie zin hebben in de megameeting, wij rijden vanaf dat punt weg... :]
ga ik nu mijn antiregendansje doen....... *O* *O*
 
thanks,enne check dit topic, ik ga naar MegaMeeting morgen, dus als je nog zin hebt, kun je inhaken bij 't Veer...

Had wel leuk geweest, maar gaat helaas niet met een kapot motorblok. -O-

Misschien volgende keer beter, veel plezier in ieder geval! *O*
 
middags,

gaat het vanuit r'veer rechtstreeks naar veenendaal?

kan ik beter bij jullie aansluiten dan naar den bosch rijden.
 
Heey mensen,

Heb net weer gelest. Ging lekker. *O*
Begin alleen beetje beu te worden die bijzondere verrichtingen.
Wilde alles te snel doen. :X Hoop wel gewoon de 9e te slagen ben ik van die pionetjes af. Voor mensen die gaan naar de megameeting veel plezier!
Voor mij zit het er nog niet in. Ik hoop er volgend jaar bij te kunnen zijn.
Fijne dag nog allemaal! :W
 
Heey mensen,

Heb net weer gelest. Ging lekker. *O*
Begin alleen beetje beu te worden die bijzondere verrichtingen.
Wilde alles te snel doen. :X Hoop wel gewoon de 9e te slagen ben ik van die pionetjes af. Voor mensen die gaan naar de megameeting veel plezier!
Voor mij zit het er nog niet in. Ik hoop er volgend jaar bij te kunnen zijn.
Fijne dag nog allemaal! :W

Ik vond die pionnetjes altijd het ergste. Als je je AVB binnen hebt, dan kun je gewoon lekker gaan :] . AVD stelde erg weinig voor.
Tuurlijk ga jij je A'tje halen. :Y

Ik woon zelf dicht bij het NAC-stadion en kan het toch niet laten om elke keer weer even opzij te kijken of er weer druk geoefend wordt.
 
thanks,enne check dit topic, ik ga naar MegaMeeting morgen, dus als je nog zin hebt, kun je inhaken bij 't Veer...
:W

Tja, balen dat ik niet mee kan, anders was ik wel meegegaan. Ik zal er nog wel genoeg foto's van zien.

O ja, ik kan het ook niet laten om alvast een nieuwe motor uit te zoeken. Heb onderweg naar m'n ouders 2x een tussenstop gemaakt bij een motorzaak. 8-)

PS Taz is nu bij z'n ouders en hier schijnt wel de zon. *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan