BSB Assen 21 t/m 23 sept

falerossi

MF veteraan
9 aug 2002
5.598
2
BSB weekend 21,22 en 23 september

304348_10151057235118097_1692691853_n.jpg


Tijdschema
http://www.ttcircuit.com/media/documents/12 0709 Assen timetable v3 010512.pdf
 
Laatst bewerkt:
I'll be there *O*
Haga naar voren schreeuwen,ik voel dat hij hier gaat winnen.









als ik me niet verslaap zoals bij de IDM
:$
 
We zullen er ook zijn !!! Afgelopen zondag naar IDM geweest op Assen ik hoop alleen dat er meer mensen op de BSB af komen dan bij het IDM(spannende races).Zegt het voort ,zegt het voort!!!
 
IDM was ik graag geweest maar kon niet. Al die TT zeikerds zie je ook niet met dit soort races terwijl de races vaak goed zijn en de prijzen netjes. Met de BSB ben ik erbij!
 
Ik ga ook heen met een paar vrienden. 38 euro voor een heel weekend + toegang tot de paddock is een mooi bedrag en wanneer ik naar het programma kijk, echt wel de moeite waard!
 
Jammer dat Hopkins niet meer meedoet, is al even geleden dat ik die voor het laatst heb zien racen in het echt. Als ik er goed over nadenk dan is het volgens mij zelfs 2007 dat ik hem voor het laatst in het echt heb zien rijden.

2008 een gigantische klapper op de vrijdag voor de TT, 2009 idem dito tijdens het WSBK, 2010 AMA, 2011 BSB en 2012 WSBK waar ik zelf niet ben geweest. _O- Volgend jaar dan maar weer. Met zijn afwezigheid wordt het nu wel juichen voor Haga inderdaad! *O*
 
Jammer dat Hopkins niet meer meedoet, is al even geleden dat ik die voor het laatst heb zien racen in het echt. Als ik er goed over nadenk dan is het volgens mij zelfs 2007 dat ik hem voor het laatst in het echt heb zien rijden.

2008 een gigantische klapper op de vrijdag voor de TT, 2009 idem dito tijdens het WSBK, 2010 AMA, 2011 BSB en 2012 WSBK waar ik zelf niet ben geweest. _O- Volgend jaar dan maar weer. Met zijn afwezigheid wordt het nu wel juichen voor Haga inderdaad! *O*

Als die zo blijft rijden zien we Hopper volgend jaar weer terug in het BSB, rijd als een natte krant dit jaar in het WSB -O-
 
Jammer dat Hopkins niet meer meedoet, is al even geleden dat ik die voor het laatst heb zien racen in het echt. Als ik er goed over nadenk dan is het volgens mij zelfs 2007 dat ik hem voor het laatst in het echt heb zien rijden.

2008 een gigantische klapper op de vrijdag voor de TT
, 2009 idem dito tijdens het WSBK, 2010 AMA, 2011 BSB en 2012 WSBK waar ik zelf niet ben geweest. _O- Volgend jaar dan maar weer. Met zijn afwezigheid wordt het nu wel juichen voor Haga inderdaad! *O*

Dat gebeurde toen recht voor m'n neus in de ramshoek.Was de eerste high speed crash die ik ooit zag en dat was echt wel indrukwekkend(ziet er wel ff sneller uit dan op tv).

Vorig jaar op dezelfde plek Elena Rosell de motor van Simon zien opvouwen daar,ook met respectabele snelheid.
 
Ik ga klappen voor iedereen, maar hoop dat "bad boy" Brookes de Suzuki op 1 zet. Heb altijd wat gehad met Suzuki.

Laat de close racing en het betere elleboog werk maar zien op Assen, lads!
 
Terug
Bovenaan Onderaan