cafe racer treffen (tje)

Rockert

MF veteraan
24 nov 2004
2.504
0
Odoornerveen
Zondag 3 juni a.s is het goed weer dus zin in een eindje rijden en "no particular place to go"? Bij ons in het drentse Odoornerveen organiseren we een gezellig cafe racer mini treffen. Gewoon een in ongedwongen sfeer beetje elkaars caff bekijken, bakkie doen en de tentoongestelde motoren bewonderen....Op de lijst van motoren die tentoongesteld zullen worden staan op dit moment onder andere Rickman triumphs, Ducati koningsas NCR, Tribsa´s. Honda 750 CR, Norton, etc. de komende weken willen we proberen nog wat leuk speelgoed erbij zien te krijgen.maar dit is op zich al een bezoekje waard natuurlijk!

Aanvangstijd rond een uur of 10 tot s´middags een uur of 5....ongeveer

Wat is er allemaal niet te doen:

Monster trucks
Mud wrestling
Grootschalige BBQ
Live muziek
Miss wet T shirt verkiezing
en nog wat dingen die ik vergeten ben.

Wel dus gewoon lekker ouwehoeren over de dingen die op die dag belangrijk zijn..en brommers kiek´n
 
We wachten gewoon af. Heb zojuist wel voor de zekerheid even gekeken maar 3 juni is statistisch gezien goed voor lekker weer..daar kan het dus niet aan liggen
 
Wel lekker dicht id buurt, en een mooie route binnendoor over bochtige 80 Km weggetjes :]

Ik zet hem in de agenda !
 
Enkele rit Spijkenisse - Odoorneveen is 250km via de snelweg.

Hmm, lijkt me leuk maar een flinke rit :+ Lijkt me wel gezellig dus ik hou het in mijn achterhoofd!
 
Leuk initiatief Rocketeer :}
Woon je nog steeds in O'veen of een paar provincies dichterbij? :P
maw, ik vind het een leuk idee, ga nog even dubben of ik 400km snelweg op 1 dag op m'n twinnetje aantrekkelijk vind O-)
 
hoef je niet over te dubben, is altijd leuk natuurlijk. Zal je binnenkort even een pm doen over wat updates hier...ga zometeen eerst even 2 min genieten van Mevr Rocket die dan eens lekker stil is...
 
Leuk initiatief Rocketeer :}
Woon je nog steeds in O'veen of een paar provincies dichterbij? :P
maw, ik vind het een leuk idee, ga nog even dubben of ik 400km snelweg op 1 dag op m'n twinnetje aantrekkelijk vind O-)

De avond ervoor is er overigens bewaking in de tent dus als je wilt kan je overnachten (sorry er is weinig plaats dus kan dit niet als optie voor algemeen gebruik aanbieden...)
 
De avond ervoor is er overigens bewaking in de tent dus als je wilt kan je overnachten (sorry er is weinig plaats dus kan dit niet als optie voor algemeen gebruik aanbieden...)
Of gewoon een karretje met motor achter de T3 hangen *D
 
Ik ga eens kijken of ik een KM-vreter-testrit met de BMW in kan lassen tegen die tijd :)
 
tja, dat krijg je van al dat geplezier natuurlijk. Rest mij niet anders dan u veel sterkte (niet het goede woord) en veel geluk daarmee te wensen natuurlijk!
 
Of gewoon een karretje met motor achter de T3 hangen *D

Is ook een goed idee natuurlijk! Kan ik die ook gelijk eens bewonderen! Mag jij een rondje op mijn PC50 honda, ga ik nog even retroproefzitten achter dat grote stuur. Heb gister nog weer gekeken op MP....heb het geluk dat er toch geen geld voor is hier maar zag alweer wat leuke T3´s voorbij komen...
 
en de lijst is nu weer wat uitgebreid. Triton is ook toegezegd, toch een klassieker die niet mag ontbreken. Verder paar dozen met brood en knakworst kunnen regelen via m´n werkgever om de laatste twijfelaars over de streep te trekken...
 
Terug
Bovenaan Onderaan