Cal Crutchlow #35

Crutchlow is in gesprek met Ducati zeiden ze op Sport1 en ook op de BBC.....

Ik hoop het echt niet voor Cal! Die Ducati heeft al veel coureurs doen sneuvelen
 
Ik vind t niet zo raar.
Crutchlow vergeleek zijn rijstijl met die van Stoner en daar heeft hij wel een punt. Het is natuurlijk een gok, maar ik denk dat er voor Crutchlow geen plek is bij Tech3 in 2013. Om dan te gaan gokken op het fabrieksteam van Yamaha...

Als hij de eerste coureur zou zijn na Stoner die de Ducati temt maakt hij zichzelf onstervelijk!
 
Laatst bewerkt:
Ik vind t niet zo raar.
Crutchlow vergeleek zijn rijstijl met die van Stoner en daar heeft hij wel een punt. Het is natuurlijk een gok, maar ik denk dat er voor Crutchlow geen plek is bij Tech3 in 2013. Om dan te gaan gokken op het fabrieksteam van Yamaha...

Als hij de eerste coureur zou zijn na Stoner die de Ducati temt maakt hij zichzelf onstervelijk!

:^

Crutchlow is een enorme vechter, hij blijft er voor gaan wie weet pakt het goed uit in combinatie met de duc :)
En nadat hij Hayden(en heel wat andere) zo voor paal heeft gezet maakt hij goede kans op een zitje denk ik.
 
Laatst bewerkt:
P20120618082931547.jpg

:} :} :} Respect voor die man!
 
Crutchlow is in gesprek met Ducati zeiden ze op Sport1 en ook op de BBC.....

Ik hoop het echt niet voor Cal! Die Ducati heeft al veel coureurs doen sneuvelen

Idd, hoop dat ie Yamaha kan blijven rijden.

Dovi heeft op fabrieksmateriaal laten zien dat ie niet bij de aliens behoort dus waarom zouden ze aan hem denken? Voor Bradley verzinnen ze wel wat :+
 
Idd, hoop dat ie Yamaha kan blijven rijden.

Dovi heeft op fabrieksmateriaal laten zien dat ie niet bij de aliens behoort dus waarom zouden ze aan hem denken? Voor Bradley verzinnen ze wel wat :+

Nog een jaartje moto2 of een "extra" Tech3 CRT team maken
 
ik hoop wel dat, als CC naar de Factory Yamaha gaat volgend jaar, dat er een sponsor is met een hip kleurtje voor yamaha, want dat eeuwige blauw ben ik nu wel op uitgekeken. iets met geel ofzo, terug naar de tijd van Roberts Sr.
 
Cal op twitter.

People asking me & advising me what to do with my career on twitter saying sign here or not there,until you …

Cal op twitter.

know my options or not or other riders options…dont advise ! If you can put a piece of paper on table that is worth looking at , let’s talk
 
Cal op twitter.

People asking me & advising me what to do with my career on twitter saying sign here or not there,until you …

Cal op twitter.

know my options or not or other riders options…dont advise ! If you can put a piece of paper on table that is worth looking at , let’s talk
Terug twitteren: I made a brilliant drawing of a mouse. Could you take a look?
 
Laatst bewerkt:
Crutchlow en Stoner hebben niet dezelfde rijstijl.
Stoner lijkt altijd zo vreselijk aggressief, maar het is eigenlijk een stylist van de bovenste klasse.
Geen strakke vloeiende lijnen zoals Biaggi of Lorenzo, maar ook niet het late remmen en hoeken van Crutchlow. :)
 
Laatst bewerkt:
Crutchlow en Stoner hebben niet dezelfde rijstijl.
Stoner lijkt altijd zo vreselijk aggressief, maar het is eigenlijk een stylist van de bovenste klasse.
Geen strakke vloeiende lijnen zoals Biaggi of Lorenzo, maar ook niet het late remmen en hoeken van Crutchlow. :)

inderdaad een unieke stijl ... overal snel, zwarte strepen over curbs, hele hoeken overslaan. Je ziet wel aan de anderen dat ze hem goed bestuderen, als hij een hoek afkort, ziet je dat de anderen even daarna ook doen...
Crutch rijdt een stuk lomper, mist nog die ervaring
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan