Cal Crutchlow #35

Laat Cal maar lekker vertrekken. Als deze geruchten waar zijn dan. Hij wist hoe hoe moeilijk het zou worden en toch na een jaar vertrekken....pfffff.

Zijn opvolger hebben we al dat is The Maniac Joe!

full
 
Niet zo mopperen op Cruchy, nu hij geopereerd is/word zal er toch wel weer een stijgende lijn in gaan zitten, veel meer rijders hebben er ook last van gehad en het schijnt niet heel lekker te rijden bij MotoGP snelheden/g-krachten.........
Heb ook zo mijn twijfels gehad bij het niet presteren van Cruchlow maar hebben we hem ooit horen mopperen over de armpump klachten?
Nee.
Gewoon rijden en je best doen!
 
Niet zo mopperen op Cruchy, nu hij geopereerd is/word zal er toch wel weer een stijgende lijn in gaan zitten, veel meer rijders hebben er ook last van gehad en het schijnt niet heel lekker te rijden bij MotoGP snelheden/g-krachten.........
Heb ook zo mijn twijfels gehad bij het niet presteren van Cruchlow maar hebben we hem ooit horen mopperen over de armpump klachten?
Nee.
Gewoon rijden en je best doen!


Precies en die gaat gewoon 2015 verrassen .................hoop ik. :Y
 
GP One en Speedweek zijn behoorlijk betrouwbare bronnen over het algemeen... donderdag voor Indianapolis weten we het.
 
Ben benieuwd , Cal op een fiets waarvan de voorkant betrouwbaar is kan nog weleens spannend worden.
Op de Tech 3 was Cal een gevaarlijke outsider, die LCR semi fabrieks Honda word gezien als een betere machine.

Als het rij-karakter van de Honda Cal past en hij z'n vorm niet kwijt is na dit drama seizoen met Ducati zou het zomaar eens kunnen dat hij zich nog vaker gaat mengen om de podium plaatsen met de LCR Honda dan hij al deed op de Tech 3 Yamaha.

Ben eerlijk gezegd ook wel benieuwd hoe de combinatie Honda - Crutchlow gaat uitpakken.

Eerst even officieel bericht afwachten.
 
Laatst bewerkt:
Op de Tech 3 was Cal een gevaarlijke outsider, die LCR semi fabrieks Honda word gezien als een betere machine.

Als het rij-karakter van de Honda Cal past en hij z'n vorm niet kwijt is na dit drama seizoen met Ducati zou het zomaar eens kunnen dat hij zich nog vaker gaat mengen om de podium plaatsen met de LCR Honda dan hij al deed op de Tech 3 Yamaha.

Ben eerlijk gezegd ook wel benieuwd hoe de combinatie Honda - Crutchlow gaat uitpakken.

Eerst even officieel bericht afwachten.

Laten het beste er maar van hopen , ben groot fan van hem qua persoon en als atleet.
 
Mjah, weet niet zo goed wat ik er van moet vinden als het waar is.

Cal wist waar hij aan begon en dat de machine pas grote veranderingen zou ondergaan aan het einde van dit seizoen. Nu voortijdig opstappen, tjah, zelfs Rossi deed dat niet, terwijl die machine in mijn ogen slechter was.

En wat heeft LCR eigenlijk te winnen met Cal ipv Bradl? Puur omdat Bradl geen HRC steun meer krijgt?

Denk niet dat Cal meer gaat tonen dan Bradl eerlijk gezegd. Tot nu toe heeft Cal het nog maar van 1 teamgenoot gewonnen en dat was Smith, die op een mindere machine reed en rookie was.

Het is dan wel duidelijk, Cal wil niet bij Ducati zijn en ik denk dat Ducati Cal ook liever kwijt is dan rijk. Dan kan Iannone naar het eerste team, naast Dovi.

Aangezien ik niet weet wat er achter de schermen allemaal speelt, kan ik mij alleen maar baseren op wat er naar buiten komt. Vanuit dat oogpunt kan ik weinig respect opbrengen voor de keuze van Cal.

Stiekum hoop ik dat Ducati het volgend jaar beter doet dan LCR.
 
Als Cal vertrekt en Iannone doorschuift naar het fabrieksteam hoop ik echt dat Ducati zo snugger is om Giugliano door te schuiven naar de GP's. Dat zou spectaculair zijn!
 
Als Cal vertrekt en Iannone doorschuift naar het fabrieksteam hoop ik echt dat Ducati zo snugger is om Giugliano door te schuiven naar de GP's. Dat zou spectaculair zijn!
Zat toevallig vanochtend een stuk op crash.net te lezen over Chaz Davies en ik meen dat hij in zn contract heeft staan ook te mogen testen later in het seizoen op een motogp ducati.
 
Mjah, weet niet zo goed wat ik er van moet vinden als het waar is.

Cal wist waar hij aan begon en dat de machine pas grote veranderingen zou ondergaan aan het einde van dit seizoen. Nu voortijdig opstappen, tjah, zelfs Rossi deed dat niet, terwijl die machine in mijn ogen slechter was.

En wat heeft LCR eigenlijk te winnen met Cal ipv Bradl? Puur omdat Bradl geen HRC steun meer krijgt?

Denk niet dat Cal meer gaat tonen dan Bradl eerlijk gezegd. Tot nu toe heeft Cal het nog maar van 1 teamgenoot gewonnen en dat was Smith, die op een mindere machine reed en rookie was.

Het is dan wel duidelijk, Cal wil niet bij Ducati zijn en ik denk dat Ducati Cal ook liever kwijt is dan rijk. Dan kan Iannone naar het eerste team, naast Dovi.

Aangezien ik niet weet wat er achter de schermen allemaal speelt, kan ik mij alleen maar baseren op wat er naar buiten komt. Vanuit dat oogpunt kan ik weinig respect opbrengen voor de keuze van Cal.

Stiekum hoop ik dat Ducati het volgend jaar beter doet dan LCR.

tegelijk met de geruchten over cal kwam ook bericht over een britse investeerder bij lcr. zal daar wel aan liggen. en achter de schermen zal er idd vast nog meer spelen waar wij geen weet van hebben.
 
Ja Tet , ik had hem daar graag zien slagen .

Je had in ieder geval wel gelijk dat hij ons flink ging verrassen dit jaar, deze actie komt nogal matig over (kort door de bocht: niets presteren, flink cashen en bij de eerste de beste kans weer wegwezen) had ik niet van hem verwacht, zaken zijn zaken, maar enige loyaliteit vind ik als motorsportfan toch wel fijn om te zien bij rijders, ben benieuwd, als het allemaal waar is, naar de officiele verklaring/interview wat hier achter zit...

Iannone in het fabrieksteam zou ik wel super vinden! En om eerlijk te zijn vind ik Cal ook beter op zijn plaats in zijn vertrouwde underdogrol, eerst bij Tech3, nu bij LcR, op een goede machine de fabrieksrijders het leven zuur maken.
 
Laatst bewerkt:
Mjah, weet niet zo goed wat ik er van moet vinden als het waar is.

Cal wist waar hij aan begon en dat de machine pas grote veranderingen zou ondergaan aan het einde van dit seizoen. Nu voortijdig opstappen, tjah, zelfs Rossi deed dat niet, terwijl die machine in mijn ogen slechter was.

En wat heeft LCR eigenlijk te winnen met Cal ipv Bradl? Puur omdat Bradl geen HRC steun meer krijgt?

Denk niet dat Cal meer gaat tonen dan Bradl eerlijk gezegd. Tot nu toe heeft Cal het nog maar van 1 teamgenoot gewonnen en dat was Smith, die op een mindere machine reed en rookie was.

Het is dan wel duidelijk, Cal wil niet bij Ducati zijn en ik denk dat Ducati Cal ook liever kwijt is dan rijk. Dan kan Iannone naar het eerste team, naast Dovi.

Aangezien ik niet weet wat er achter de schermen allemaal speelt, kan ik mij alleen maar baseren op wat er naar buiten komt. Vanuit dat oogpunt kan ik weinig respect opbrengen voor de keuze van Cal.

Stiekum hoop ik dat Ducati het volgend jaar beter doet dan LCR.

Helemaal met je eens!
 
Laatst bewerkt:
[...] ties the British rider to the Italian team in MotoGP for 2014 [...]

Is hij dan nu voor de rest van 2014 zonder zitje? Het is maar hoe je het interpreteren wil.
 
ties the British rider to the Italian team in MotoGP for 2014Is hij dan nu voor de rest van 2014 zonder zitje? Het is maar hoe je het interpreteren wil.
Ik was net hetzelfde van plan ja. :+

Ducati Corse announced today that it has reached an agreement with its factory rider Cal Crutchlow to terminate, ahead of time, the contract that ties the British rider to the Italian team in MotoGP for 2014 and also for next season.
 
Terug
Bovenaan Onderaan