Cal Crutchlow #35

Denk dat Cal met de LCR in staat moet zijn om beter als Bradl te presteren. Bradl is te gelijkmatig en weinig verrassend.
Misschien zelfs wel voor 3e plaatsen kan gaan en Pedrosa en Rossi het heel lastig kan maken. Er van uitgaande dat MM en JL altijd voor 1 en 2 rijden.
Tenminste als Cal een volledige fabrieksfiets krijgt.
Helemaal als Redding er bij komt met ook een fabrieksfiets zou dit wel eens een zelfde bedoeling met een team kunnen worden, maar dan beter, als Tech 3.
 
Denk dat Cal met de LCR in staat moet zijn om beter als Bradl te presteren. Bradl is te gelijkmatig en weinig verrassend.
Misschien zelfs wel voor 3e plaatsen kan gaan en Pedrosa en Rossi het heel lastig kan maken. Er van uitgaande dat MM en JL altijd voor 1 en 2 rijden.
Tenminste als Cal een volledige fabrieksfiets krijgt.
Helemaal als Redding er bij komt met ook een fabrieksfiets zou dit wel eens een zelfde bedoeling met een team kunnen worden, maar dan beter, als Tech 3.
En waarom ga je er van uit dat lorenzo 2e rijd? Voorlopig doen pedrosa en rossi dat vaker dit jaar :?
 
Tenminste als Cal een volledige fabrieksfiets krijgt.
Helemaal als Redding er bij komt met ook een fabrieksfiets zou dit wel eens een zelfde bedoeling met een team kunnen worden, maar dan beter, als Tech 3.

Als Cal samen met Redding in een team komt, waarbij ze gelijkwaardig materiaal hebben, dan wordt het weer een seizoen waarin Cal zijn teamgenoot niet weet te verslaan.
 
Ik zie op deze pagina nou net iets teveel het woordje "als" :Y :)
 
Cal voelt zich niet prettig op de Duc en daar gaat een motor upgrade en iets ander kuipwerk echt geen verandering in brengen dus het niet krijgen van die updates maakt toch niets uit.
 
Als Cal samen met Redding in een team komt, waarbij ze gelijkwaardig materiaal hebben, dan wordt het weer een seizoen waarin Cal zijn teamgenoot niet weet te verslaan.
Honda heeft 2 satellietsfietsen, 1 bij LCR en 1 bij Gresini, dus in 1 team lijkt me apart.

De mogelijkheid is er wel dat ze op vergelijkbaar spul komen te rijden al zal er dan alsnog 1 van de 2 met Nissin en Showa rijden.
 
Laatst bewerkt:
En waarom ga je er van uit dat lorenzo 2e rijd? Voorlopig doen pedrosa en rossi dat vaker dit jaar :?
Feit is dat Rossi (en Pedrosa) niet meer veel beter worden als wat ze in al die jaren hebben gepresteerd en Lorenzo nog niet aan zijn top hoeft te zitten qua ontwikkeling in alle opzichten.
Lorenzo in goeden doen zoals vorig jaar maakt hem een directe concurrent van MM als ie een gelijkwaardige motor heeft ipv de yammer......
Rossi staat nu tweede omdat Lorenzo het slechtste seizoen ooit rijdt in de MotoGP. De laatste wedstrijden rijdt Lorenzo weer heel gemakkelijk langs Rossi in de wedstrijd.
Ik reken er nog op dat Lorenzo sterker terug gaat komen. Hij is de enige met de potentie om het MM moeilijk te maken. Ik zie dat Rossi niet meer doen en Pedrosa al helemaal niet want die heeft het nog nooit een kampioen moeilijk gemaakt.
De Lorenzo van eerste helft vorig seizoen kan MM iedere wedstrijd verslaan.
Rossi is toch een beetje de Schumacher die er geen genoeg van kan krijgen. En dat is voor ons natuurlijk super. Rossi vooraan blijft zo veel mooier om naar te kijken als iedere andere coureur.

Oh ja het ging hier om CC
 
Laatst bewerkt:
Feit is dat Rossi (en Pedrosa) niet meer veel beter worden als wat ze in al die jaren hebben gepresteerd en Lorenzo nog niet aan zijn top hoeft te zitten qua ontwikkeling in alle opzichten.
Lorenzo in goeden doen zoals vorig jaar maakt hem een directe concurrent van MM als ie een gelijkwaardige motor heeft ipv de yammer......
Rossi staat nu tweede omdat Lorenzo het slechtste seizoen ooit rijdt in de MotoGP. De laatste wedstrijden rijdt Lorenzo weer heel gemakkelijk langs Rossi in de wedstrijd.
Ik reken er nog op dat Lorenzo sterker terug gaat komen. Hij is de enige met de potentie om het MM moeilijk te maken. Ik zie dat Rossi niet meer doen en Pedrosa al helemaal niet want die heeft het nog nooit een kampioen moeilijk gemaakt.
De Lorenzo van eerste helft vorig seizoen kan MM iedere wedstrijd verslaan.
Rossi is toch een beetje de Schumacher die er geen genoeg van kan krijgen. En dat is voor ons natuurlijk super. Rossi vooraan blijft zo veel mooier om naar te kijken als iedere andere coureur.

Oh ja het ging hier om CC
Welke races heb jij gekeken? _O-

Alleen in Duitsland, Mugello en Argentinië zat Lorenzo erbij, de overige 6 races van het seizoen niet.
Rossi 5x op het podium, Lorenzo 3x.

Oh en omdat je het hebt over "de laatste wedstrijden":
Assen was Lorenzo 13e, Rossi 5e na 11e te zijn gestart.
Catalunya Lorenzo 4e, Rossi 2e.
Alleen Duitsland zat ie voor em.
 
1. Dat is nog niet zeker.
2. Bautista zit bij Gresini, niet bij LCR.

Ja en…
Bautista gaat vertrekken bij Gresini en Redding krijgt zo goed als zeker zijn fiets.
Redding zit ook bij Gresini.

LCR probeert een 2e (productie) racer erbij te krijgen, maar dat gaat nog lastig worden.

Ook zei Frank op sport1 dat de ideeen van Pons racing om terug te keren naar de MotoGP weer terug de ijskast in kunnen. Is niet haalbaar!
 
Hup Cal! Zou mooi zijn als hij nog een paar mooie resultaten rijdt in zijn laatste races op de Duc voordat hij weer op een jap gaat rijden.

8e plaats, maar één plekkie achter Ducati-veteraan Dovizioso, daar zal Cal van tevoren voor getekend hebben! *O*

Ik fluister maar omdat ik je niet voor het hoofd wil stoten, maar... Bijna 20 seconden naar Dovizioso, en op het nippertje de Open Honda van Redding gepasseerd. Zonder crashes en technical issues hadden er zo nog twee à drie motoren voor Cal gezeten. Op papier lijkt het prima, maar als je de race gezien hebt is het moeilijk echt blij te zijn voor dit raceweekend van Cal... :X
 
Laatst bewerkt:
8e plaats, maar één plekkie achter Ducati-veteraan Dovizioso, daar zal Cal van tevoren voor getekend hebben! *O*

Ik fluister maar omdat ik je niet voor het hoofd wil stoten, maar... Bijna 20 seconden naar Dovizioso, en op het nippertje de Open Honda van Redding gepasseerd. Zonder crashes en technical issues hadden er zo nog twee à drie motoren voor Cal gezeten. Op papier lijkt het prima, maar als je de race gezien hebt is het moeilijk echt blij te zijn voor dit raceweekend van Cal... :X
Hej, hij was eens een keer niet de laatste Ducati!

Er stonden er 2 langs de kant :+
 
Welke races heb jij gekeken? _O-

Alleen in Duitsland, Mugello en Argentinië zat Lorenzo erbij, de overige 6 races van het seizoen niet.
Rossi 5x op het podium, Lorenzo 3x.

Oh en omdat je het hebt over "de laatste wedstrijden":
Assen was Lorenzo 13e, Rossi 5e na 11e te zijn gestart.
Catalunya Lorenzo 4e, Rossi 2e.
Alleen Duitsland zat ie voor em.

Ja en vanavond weer.........Rossi heeft geprofiteerd van het uit vorm zijn van Lorenzo het eerste deel van dit seizoen. Laten we het zo maar even noemen.
Ik heb alle races gekeken :9~
 
Cal zal niet blij zijn met met de chrash van Bradl,met zo n gehavende motor is natuurlijk met geen mogelijkheid meer mee te rijden volgend seizoen!.Ook niet echt sympatiek van Stefan...
 
Laatst bewerkt:
heb je een abbo op motogp? dan raad ik je aan om alle races van de afgelopen 5 jaar nog een terug te kijken, want je zegt dingen die totaal niet kloppen.
je hebt blijkbaar rossi zijn ontwikkeling gemist. van 2 jaar rond 10e plek naar bijna iedere race op het podium is al een prestatie opzich. en hij verbetert constant zijn rijstijl etc.

heb je seizoen 2010, 2011 en 2012 gekeken? volgens mij heeft pedrosa toch aardig zijn best gedaan om het JL moeilijk te maken.

en zo kan in nog wel even doorgaan, maar dat doe ik lekker niet :X
Feit is dat Rossi (en Pedrosa) niet meer veel beter worden als wat ze in al die jaren hebben gepresteerd en Lorenzo nog niet aan zijn top hoeft te zitten qua ontwikkeling in alle opzichten.
Lorenzo in goeden doen zoals vorig jaar maakt hem een directe concurrent van MM als ie een gelijkwaardige motor heeft ipv de yammer......
Rossi staat nu tweede omdat Lorenzo het slechtste seizoen ooit rijdt in de MotoGP. De laatste wedstrijden rijdt Lorenzo weer heel gemakkelijk langs Rossi in de wedstrijd.
Ik reken er nog op dat Lorenzo sterker terug gaat komen. Hij is de enige met de potentie om het MM moeilijk te maken. Ik zie dat Rossi niet meer doen en Pedrosa al helemaal niet want die heeft het nog nooit een kampioen moeilijk gemaakt.
De Lorenzo van eerste helft vorig seizoen kan MM iedere wedstrijd verslaan.
Rossi is toch een beetje de Schumacher die er geen genoeg van kan krijgen. En dat is voor ons natuurlijk super. Rossi vooraan blijft zo veel mooier om naar te kijken als iedere andere coureur.

Oh ja het ging hier om CC
 
Blijft treurig om te zien dat Crutchlow aan het strijden is om binnen de top 10 te finishen. Ik ga er toch vanuit dat de Duc em echt niet ligt en dat hij met de LCR Honda volgend jaar weer mee doet.

Ik heb wel een zwak voor Crutchlow vooral na zijn 2013 seizoen toen hij de eerste helft zo goed onderweg was. Ik verzamel een beetje motor modelletjes, maar kon geen Crutchlow model vinden. Dus heb er zelf een "gemaakt" :)

edit: Had het al eens gemeld hier, wist het niet meer zeker.
Dit is in ieder geval het resultaat. Hij loopt nog niet echt, iets met de carburateur, maar hij is eigenlijk ook niet om op te rijden.

large


large


large


large


large


large


large


Ik zoek alleen nog een grote vitrinekast O-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan