Camping nabij Spa Francorchamps

Wim uut Drenthe

MF veteraan
18 jun 2003
13.306
299
Rolde
Hallo, aanstaande vrijdag ga ik een dagje racen op Spa Francorchamps. De bedoeling is de donderdag er voor heen te gaan.

Heeft iemand ervaring met een leuke camping in de buurt van het circuit. Via google vind ik er wel een paar, maar heb er geen ervaringen bij ;) .
 
Misschien handig om te melden wat voor eisen je stelt aan de camping (denk aan elektra, water, douche en wat mag het kosten)
 
Hallo, aanstaande vrijdag ga ik een dagje racen op Spa Francorchamps. De bedoeling is de donderdag er voor heen te gaan.

Heeft iemand ervaring met een leuke camping in de buurt van het circuit. Via google vind ik er wel een paar, maar heb er geen ervaringen bij ;) .

Welk level rij je :?

Ben er komende vrijdag ook ...als debutant :/
 
L'eau Rouge vlak tussen het circuit en Stavelot.
Frank en Franka zijn hele lieve mensen.
Onbezorgd kamperen in de prachtige Ardennen | l'Eau Rouge
En dan moet je ze de groeten doen van mij please.
( Peter van de Weekend Winter Hike)
Inderdaad een prima camping!
Ik heb hier dit jaar met pinksteren met een groep Alfa Romeo liefhebbers gestaan en we hebben het er prima naar ons zin gehad!
het circuit ligt op loopafstand.... (dus als je zonder peut komt te staan :X )
 
okay ,'k zit bij de beginners :Y

Onbekende baan en nog een wat onbekende motor doe ik het even rustig aan ;)
 
okay ,'k zit bij de beginners :Y

Onbekende baan en nog een wat onbekende motor doe ik het even rustig aan ;)

Eigenlijk zou ik ook wel een plekje terug willen. Heb wel de nodige circuit ervaring, alleen niet op Spa Francorchamps :o . En het schijnt dat er ook mensen mee trainen die het weekend daarop de 8 uren van Spa gaan rijden :X .
 
Eigenlijk zou ik ook wel een plekje terug willen. Heb wel de nodige circuit ervaring, alleen niet op Spa Francorchamps :o . En het schijnt dat er ook mensen mee trainen die het weekend daarop de 8 uren van Spa gaan rijden :X .

Bel BikerDyas anders even :Y

Ik heb me ook terug laten zetten en als ik ze mag geloven was dat geen probleem ;)
 
Op maandag ga je daar veel harder ! :+

Hmmm... dan verkoop ik deze dag en kom ik maandag wel weer :P :+ .



Bel BikerDyas anders even :Y

Ik heb me ook terug laten zetten en als ik ze mag geloven was dat geen probleem ;)

Das wel een goed idee. Als ik thuis ben ga ik ff kijken in welke groep ik daadwerkelijk zit.

Waar ben jij aan te herkennen trouwens ? Ik heb een zilvergrijze Starlet met blauwe aanhanger en een Honda CBR600RR van 2007. En dat moet allemaal vanaf Assen richting Spa Francorchamps. Wordt nog proppen met de bagage :+ .
 
13:04 Tijdens een cursus van de motorschool van Zolder op het circuit, heeft de 29-jarige W. W. zijn rug gebroken. Even daarvoor was er al een ongeval gebeurd, waarbij de 35-jarige P. B. lichtgewond raakte.


De motorschool organiseert al ruim zeven jaar cursussen op het circuit. Motorrijders leren zo hun motor beter te beheersen. Toch ging het maandag tweemaal mis.

Rond 9u30 kwam P. B. ten val. Hij miste een bocht. Even daarna, rond 10u45, ging W. W. onderuit. Hij brak daarbij een ruggenwervel en werd door de Mugdienst afgevoerd naar het ziekenhuis.

Dus.......wees voorzichtig!! Je kunt niet gemist worden.
 
Das wel een goed idee. Als ik thuis ben ga ik ff kijken in welke groep ik daadwerkelijk zit.

Waar ben jij aan te herkennen trouwens ? Ik heb een zilvergrijze Starlet met blauwe aanhanger en een Honda CBR600RR van 2007. En dat moet allemaal vanaf Assen richting Spa Francorchamps. Wordt nog proppen met de bagage :+ .

Zilver Mitsubishi Space Star ,aanhangwagen en een rooie Duc 1098S :Y
Loop zelf rond in spijkerbroek en zweetpak of een zwart/wit Arlen Ness pak

Er zijn ook gasten van TrackTraining ,grote kans dat ik daar rond hang :9
 
13:04 Tijdens een cursus van de motorschool van Zolder op het circuit, heeft de 29-jarige W. W. zijn rug gebroken. Even daarvoor was er al een ongeval gebeurd, waarbij de 35-jarige P. B. lichtgewond raakte.


De motorschool organiseert al ruim zeven jaar cursussen op het circuit. Motorrijders leren zo hun motor beter te beheersen. Toch ging het maandag tweemaal mis.

Rond 9u30 kwam P. B. ten val. Hij miste een bocht. Even daarna, rond 10u45, ging W. W. onderuit. Hij brak daarbij een ruggenwervel en werd door de Mugdienst afgevoerd naar het ziekenhuis.

Dus.......wees voorzichtig!! Je kunt niet gemist worden.

Doen we altijd. We willen natuurlijk wel het spul heel weer naar huis brengen :Y .

Zilver Mitsubishi Space Star ,aanhangwagen en een rooie Duc 1098S :Y
Loop zelf rond in spijkerbroek en zweetpak of een zwart/wit Arlen Ness pak

Er zijn ook gasten van TrackTraining ,grote kans dat ik daar rond hang :9

Oké, komt goed, zien we elkaar vast nog wel :Y .
 
Hmmm... dan verkoop ik deze dag en kom ik maandag wel weer :P :+ .

Das wel een goed idee. Als ik thuis ben ga ik ff kijken in welke groep ik daadwerkelijk zit.

Waar ben jij aan te herkennen trouwens ? Ik heb een zilvergrijze Starlet met blauwe aanhanger en een Honda CBR600RR van 2007. En dat moet allemaal vanaf Assen richting Spa Francorchamps. Wordt nog proppen met de bagage :+ .
Rijd gewoon lekker achter mij aan pik, gaan we even spelen :]
Neem aan dat je ook bij Frank en mij komt staan met 't zooitje ongeregeld? :9
 
Bel BikerDyas anders even :Y

Ik heb me ook terug laten zetten en als ik ze mag geloven was dat geen probleem ;)
Gezellig! :W Wij (Frank en ik) zijn donderdagmiddag/avond op het circuit en gaan barbeknoeien :)

Te herkennen aan:
VW Transporter (zwart) + open aanhanger met een CBR600RR 2007 (oranje :+ )
Golf VI TDI (zwart) + gesloten aanhanger met reclame (ProActief Detachering / zxr-club / van Doorn motoren / vermaas-racing.com).

Zie je dan? :W
 
Ik ben er vrijdagochtend pas :Y

'k kom zeker even buurten als ik jullie zie :9
 
Laatst bewerkt:
Rijd gewoon lekker achter mij aan pik, gaan we even spelen :]
Neem aan dat je ook bij Frank en mij komt staan met 't zooitje ongeregeld? :9

Doen we :), ben echt super benieuwd naar dat circuit . Kom de avond er voor alvast wel langs, bellen we wel even over, als we er zijn :) . De camping waar we zitten ligt op 3 km van het circuit af, dus lekker dichtbij :Y .

Gezellig! :W Wij (Frank en ik) zijn donderdagmiddag/avond op het circuit en gaan barbeknoeien :)

Te herkennen aan:
VW Transporter (zwart) + open aanhanger met een CBR600RR 2007 (oranje :+ )
Golf VI TDI (zwart) + gesloten aanhanger met reclame (ProActief Detachering / zxr-club / van Doorn motoren / vermaas-racing.com).

Zie je dan? :W

Mijn CBR600RR is trouwens zwart :Y .

Ik ben er vrijdagochtend pas :Y

'k kom zeker even buurten als ik jullie zie :9

Gezellig :) .
 
Ik ben er vrijdagochtend pas :Y

'k kom zeker even buurten als ik jullie zie :9

Heb je niet gezien Mac D ;) . Het was in ieder geval gezellig op Spa. Ik heb trouwens gestaan op camping Eau Rouge bij Frank en Franka :Y . Leuke camping, alleen maakte het nabijliggende beekje wel wat herrie. Heb dus maar met oordoppen geslapen :+ .
 
Terug
Bovenaan Onderaan