campings of hotels in Luxemburg

Boudtje

Die hard MF'er
27 dec 2008
386
0
Maastricht
Allemaal,

Ik ben op zoek naar een overnachtingsplek waar ik ook een hond mee mag nemen....
Ik weet, het is een vreemd verzoek maar moeder de vrouw wil ook een keer mee en wilt uiteraard onze hond dan ook meenemen. We gaan dan met de auto (logisch!!!) met de motor op de aanhanger er achter. Het liefst zou er ook iets van water in de buurt moeten zijn ivm. de hond aangezien het beest denkt een zeehond te wezen in plaats van een gewone hond (labrador).

Dus...als iemand iets weet hou ik mij aanbevolen.
Alvast bedankt....
gr. Boud
 
Er zit een leuke camping aan een rivier in Bourscheid, tegenover hotel La Rive. Google even!
 
Ok heren.... bedankt voor jullie snelle reactie!!
Ik zal ze ff googelen zodat we wat meer over ze te weten komen...

gr. Boud
 
Ik ben vaker langs deze tent gereden omdat dit langs een weg ligt waar ik regelmatig kom om "te spelen" . Ben er zelfs een keer gestopt om het eens goed te bekijken maar al die keren was het gesloten!
Daarbij zoeken wij toch iets wat verder zuidelijker ligt want Baton Route ligt net een uurtje van mijn huis af...
Dus bedankt voor de suggestie maar nee, wij zoeken toch net iets anders....

gr. Boud
 
Eenmaal binnen is Baton Rouge overigens een heel gezellige tent, met een enorme veranda die uitkijkt op tuin en bos. Maar jij schiet er inderdaad niets mee op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan