Carton made in Belgium met Honda 750 sohc motor

plaatje no 1
full
 
Hij was er wel hoor...

[afbeelding]

Mooi freempje hoor en daar heb ik echt nog nooit van gehoord. laat me wel ergens aan denken maar weet het zo snel niet. Ook een beetje martin-achtig...
Hoe kun je de mensen bij de keuring ervan overtuigen dat het een period motor is en niet iets wat je gisteren in elkaar gelast hebt ?(ik bedoel als je er geen paperen van hebt).
Wel die mannen van keuring weten wel wat een Carton is en in welke periode ze ongeveer gemaakt zijn , een gedetaileerde geschiedenis kennen ze waarschijnlijk ook niet , maar zoals ik zei ze weten wel wat het is en normaal staat er een merk plaatje op de achterbrug
Het is meer een Morena-achtig frame te meer daar Mr Carton daar in de leer is geweest , kijk eens naar het frame van de nr 79 Dholda daar komt het mee overeen , zoals bv . de enkelvoudige zijdelingse achtervering , alhoewel er op mijn 1100 nr13 een Carton achterbrug staat met stereo achtervering .
 
Ja is er een,maar de kuip is weg met groot vuil.
Ik zou het direct niet kunnen zeggen , op de achterbrug zou in principe een gekleurd rechthoekig plaatje moeten staan met een tekening van een frame de naam Carton Products Brussels en een tel nr
full
 
Zonde dat ie daar staat te verstoffen ;(
(althans zo ziet het er uit, daarentegen; zo zien sommige bij mij inde schuur er ook uit _O- ).

full
 
Kijk, hier wordt ik vrolijk van, maar dan met een enkelnokker erin.
Wie weet Rob , heb dat blok er maar in gehangen bijwijze van proef hoor zeker nog niks defenitief , weet je ik heb ook nog alle originele polyester delen van een Japauto liggen , dus ja de lelijke kuip in 2 delen , tank en 2 zits zadel-kontje , vermeld ik maar omdat ik gehoord heb dat jij ook iets hebt met Japauto , of ben ik verkeerd?
 
Wie weet Rob , heb dat blok er maar in gehangen bijwijze van proef hoor zeker nog niks defenitief , weet je ik heb ook nog alle originele polyester delen van een Japauto liggen , dus ja de lelijke kuip in 2 delen , tank en 2 zits zadel-kontje , vermeld ik maar omdat ik gehoord heb dat jij ook iets hebt met Japauto , of ben ik verkeerd?

Ik heb zeker wat met Japauto. Mocht je foto's van de spullen hebben dan zie ik die graag.
Je kan ze mailen als je wilt.

Groet, Rob
 
full




aan al wie me meer info kan geven over deze moto, gooi het maar op het web of via mijn mail.
die staat trouwens in mijn profiel.

alvast bedankt en met vriendelijke groeten mario
 
Terug
Bovenaan Onderaan