Castrol of Motul

Status
Niet open voor verdere reacties.

hc460

MF veteraan
6 nov 2009
1.047
0
Vorige week wat olie gehaald om te verversen.
Ik heb zelf altijd toevallig castrol gehaald en nu werd mij veteld dat motul ook kan maar net wat goedkoper is.
Best,neem ik die mee.

Nu hoor ik uit de kenissengroep verhalen van mensen die met motul last kregen van een plakkende koppeling.

De olie zit er nog niet in dus ik kan de bus zo ruilen,was echter wel benieuwd of die ervaringen door anderen bevestigd konden worden..

Wij rijden bijna allen suzuki en in mijn geval de K6 1000
 
Ik ben vorig jaar overgestapt van Castrol naar Motul.
(10w40 halfsyntheet)

Ik heb de indruk dat met Motul het blok wat stiller loopt en
soepeler en stiller schakelt.
(het blok van een Thunderace staat bekend als vrij luidruchtig)

Van plakkende koppelingsplaten heb ik nooit last gehad.

Motul zijn castrol zijn beide prima merken.
Gooi nu de Motul er in, bevalt het niet dan gooi je er
bij de volgende wissel weer Castrol in.
:)
 
Laatst bewerkt:
Altijd leuk: Olie-Topics :o

Ik gooi er eigenlijk altijd Belray EXL in. Een 100% Minerale olie waarmee ik met m'n R6('08) nog nooit problemen gehad heb.
 
Laatst bewerkt:
Shell rotella ;P


Kevinblade zal zo wel komen vertellen dat je het beste olie van de action kan halen, dat zijn vrienden om het motorforum dat zeggen en dat het dan wel zo zal zijn. Met een licht sarcastische ondertoon.
 
Ik heb een keer bij een motor Motul gebruikt bij de oliewissel. Daarna schakelde de motor zo veel beter (vloeiender) dat ik sindsdien in al mn motoren Motul doe. Nooit een probleem mee gehad, alleen maar fijner schakelen.
 
Een beetje occupier gaat wss voor zonnebloemolie.

Occupier's hebben geen olie nodig voor een gemotoriseerd voertuig. Die lui werken bewust niet dus ze hoeven ook niet voor onnodig weggebruik te zorgen zodat de werkende mensen er last van hebben.

Afgewerkte frituurolie is nog te goed voor die lui.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan