- Onderwerp starter
- #401
Hey oma!!
Ik heb mij vandaag ingeschreven voor de 70's cycle run... dus we moeten aan de bak met de 400 racer!
De cilinderkop ligt er weer af en na het controleren van alle bouten en moeren bleken er een hele hoop gewoon los te zitten.
en toch ben ik 100% zeker dat we ze allemaal goed vast gezet hebben. kan dit echt lostrillen van een paar minuutjes te draaien?
Ik ga dus de pakkingen vervangen en vraag me de volgende zaken af:
als je de cilinders op het carter zet, moeten daar nog pakkingen tussen (kleine rubbertjes of iets dergelijks?) buiten de voetpakking en de O-ringen rond de cilinderbussen?
Moeten er buiten de koppakking nog O-ringen of iets dergelijks tussen de kop en de cilinder?
moeten er buiten die 2 viton ringetjes (die gerrit zegt te vervangen door koperen) en het kleppendekselpakking (0-ring) nog pakkingen tussen het kleppendeksel en de cilinderkop?
kan ik de koppakking en de kleppendekselpakking gewoon hergebruiken? of moet ik nieuwe kopen?
en indien ik nieuwe moet kopen... koop ik deze in 1 maal goed van honda? of zijn die aftermarket sets OK?
alvast bedankt voor de hulp
Ohja, en die beugel is er al weer af, dat was het toch niet, een definitieve oplossing heb ik nog niet helaas...
Ik heb mij vandaag ingeschreven voor de 70's cycle run... dus we moeten aan de bak met de 400 racer!
De cilinderkop ligt er weer af en na het controleren van alle bouten en moeren bleken er een hele hoop gewoon los te zitten.
en toch ben ik 100% zeker dat we ze allemaal goed vast gezet hebben. kan dit echt lostrillen van een paar minuutjes te draaien?
Ik ga dus de pakkingen vervangen en vraag me de volgende zaken af:
als je de cilinders op het carter zet, moeten daar nog pakkingen tussen (kleine rubbertjes of iets dergelijks?) buiten de voetpakking en de O-ringen rond de cilinderbussen?
Moeten er buiten de koppakking nog O-ringen of iets dergelijks tussen de kop en de cilinder?
moeten er buiten die 2 viton ringetjes (die gerrit zegt te vervangen door koperen) en het kleppendekselpakking (0-ring) nog pakkingen tussen het kleppendeksel en de cilinderkop?
kan ik de koppakking en de kleppendekselpakking gewoon hergebruiken? of moet ik nieuwe kopen?
en indien ik nieuwe moet kopen... koop ik deze in 1 maal goed van honda? of zijn die aftermarket sets OK?
alvast bedankt voor de hulp
Ohja, en die beugel is er al weer af, dat was het toch niet, een definitieve oplossing heb ik nog niet helaas...