cb750 bobber, van krot naar hot

Ik zag hem nu net voor het eerst en ik moet eerlijk zeggen dat je een fantastische combinatie neergezet hebt hulde *O*
 
FF voor de liefhebber, ze liggen vanaf vandaag in de winkel, ik heb er net eentje gehaald om in te lijsten *D

Hey Rockert, bedankt, alles nog goed op de zijtak?
 
Alles prima in orde hier, vandaag net een xs650 gehaald en ergens kronkelt dr wat bobberachtigs deur ´t kopske.(maar dat veranderd dagelijks, kan ook maar zo weer caferacer worden) En zag de BT liggen in de supermarkt, was ook niet te missen, iemand had hem volledig uitgevouwen voor in het schap gezet _O- . Heel het dorp en omstreken weet dus nu onderhand dat er mooie brommers gebouwd worden hier :9~
 
Alles prima in orde hier, vandaag net een xs650 gehaald en ergens kronkelt dr wat bobberachtigs deur ´t kopske.(maar dat veranderd dagelijks, kan ook maar zo weer caferacer worden) En zag de BT liggen in de supermarkt, was ook niet te missen, iemand had hem volledig uitgevouwen voor in het schap gezet _O- . Heel het dorp en omstreken weet dus nu onderhand dat er mooie brommers gebouwd worden hier :9~

Als het een bobberke wordt, weet je nu waar je het moet posten. :Y
Ik ben benieuwd of we rockert hier ook in ons midden krijgen.
 
hey koop ik een big twin en wat staat erin...
mooie piccies van een vette bobber,leuk artikeltje ook by the way.
altijd leuk zo'n kroon op je werk :}
 
hey koop ik een big twin en wat staat erin...
mooie piccies van een vette bobber,leuk artikeltje ook by the way.
altijd leuk zo'n kroon op je werk :}

zeker weten *D
Nu hoor ik in de wandelgangen dat er ook iets in het streekkrantje komt wat we hier altijd krijgen.
Ik ben benieuwd, kan nooit zo mooi worden als het artikel van floris natuurlijk O-)
 
Misschien binnenkort wat nieuwe reportages in de BT. Is even afwachten. Heb weer wat mooi spul ingestuurd :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan