cb750 bobber, van krot naar hot

schuift dat nou nog een beetje ?

Nee, zijn (voorlopig) nog proefreportages dus kost alleen maar...

Maar is hopelijk wel stof voor inspiratie. Moet meer volk komen die low-budget choppers in elkaar knutselen. (heb ik weer meer te fotograferen, haha, zoek van dit soort spul, maar moet wel extreem en bijzonder zijn)

Er waren al reacties binnengekomen op de fiets van Geronimo. Denk dat als er vaker choppers op basis van Jappen, Britten, Duits spul etc. in de bladen komen zullen er ook meer lui op het idee komen om zoiets te bouwen. Pure propaganda dus :9

In Engelse bladen is dit trouwens meer regel dan uitzondering, daar zie je meer Japanse chops dan Yankee spul _O-
 
Nee, zijn (voorlopig) nog proefreportages dus kost alleen maar...

Maar is hopelijk wel stof voor inspiratie. Moet meer volk komen die low-budget choppers in elkaar knutselen. (heb ik weer meer te fotograferen, haha, zoek van dit soort spul, maar moet wel extreem en bijzonder zijn)

Er waren al reacties binnengekomen op de fiets van Geronimo. Denk dat als er vaker choppers op basis van Jappen, Britten, Duits spul etc. in de bladen komen zullen er ook meer lui op het idee komen om zoiets te bouwen. Pure propaganda dus :9



In Engelse bladen is dit trouwens meer regel dan uitzondering, daar zie je meer Japanse chops dan Yankee spul _O-

Floris, ik ga je vast reserveren voor na de winter denk ik.
Zoals het nu lijkt ga ik weer extreem met een cbtje, ik heb de Ironhead zogoed als verkocht, dat was toch niet mijn ding en heb met de lowbuget bikes veel meer lol.
Ik heb nog wat oud ijzer staan en daar ga ik van het winter weer proberen wat van te maken.

Zie ik je morgen nog in Hardenberg?
 
Verdomd helemaal gemist...en k kom er nog wel vandaan oorspronkelijk(niet dat k daaar nou trots op ben ..) 'k Werd gister officieel 35 en heb de hele dag mn uiterste best gedaan dat gezeik te ontlopen B|

Was t nog wat die motormarkt op den boshoek ??? (stom!? gemist..)
 
ben gister nog ff geweest op de boshoek
en was wel weer gezellig,maar kan aan mij liggen maar volgens mij komt er steeds meer brommerspul op die markt |(
das wel jammer,maar niettemin toch nog een leuk breed en plat tankje gescoord
voor m'n CB chopper
en een paar mooie spiegels bij Elmo's place :}
 
Ik vindt het ook altijd wel gezellig daar, je bent er ff weer uit.
Maar wat brommerspul betreft heb je gelijk, ik heb ook nog wat dingetjes gekocht daar, zoals een tank, achterlichie, filters en stepjes.

Oja, Oldskool gefeliciteerd met je 35ste!
 
Floris, ik ga je vast reserveren voor na de winter denk ik.
Zoals het nu lijkt ga ik weer extreem met een cbtje, ik heb de Ironhead zogoed als verkocht, dat was toch niet mijn ding en heb met de lowbuget bikes veel meer lol.
Ik heb nog wat oud ijzer staan en daar ga ik van het winter weer proberen wat van te maken.

Zie ik je morgen nog in Hardenberg?

Ben benieuwd Geronimo! :Y

Maar maak je de Ironhead niet af? De foto's zagen er veelbelovend uit.
 
Ben benieuwd Geronimo! :Y

Maar maak je de Ironhead niet af? De foto's zagen er veelbelovend uit.

De ironhead is verkocht, ik ben momenteel met een xs650 frame aan het lassen voor een kennis.

Als ik weer wat meer tijd heb ga ik weer bouwen denk ik.
 
XS frame lassen? Klinkt goed! plaatjes *D

Ik zou nog wat plaatjes verzorgen maar steeds vergeten om foto's te nemen.
Nou, hier heb je wat.

Dit is het blok.
Foto=N4BCIOQQ

Hier komt het in.
Foto=FWQFUYBI

De eigenaar wil het frame verstevigd en ingekort hebben.
Foto=VJ7QJ4OZ

Hier verstevigd en ingekort en een inpressie van hoe het eruit komt te zien.
Foto=MUC848YR


Foto=D3VEZIUJ
 
Er staat wel meer op de site, maar dat wil nog niet zeggen dat'ie niet verkocht is; zo is die panhead (met die foute dikke tank erop) alwel verkocht en binnenkort te bewonderen in Italië.....
 
Dit was tot zover Geronimo, de rest van de xs mag de eigenaar zelf doen.
Hij wil het bouwen een beetje leren dus door alles te laten doen leer je niks ;)

Is dat van die persoon die je naar aanleiding van je reportage heeft benaderd? Wordt in ieder geval een mooi ding! :}
 
Is dat van die persoon die je naar aanleiding van je reportage heeft benaderd? Wordt in ieder geval een mooi ding! :}

Nee, dit is iemand anders die ik heb leren kennen.
Een echte chopper liefhebber met als wens eens een eigen chopper te bouwen.
Ik heb hem een beetje op weg geholpen.

Die jongen die via b.t. contact heeft gezocht is wel geweest op z'n xs650.
Hij wilde heel veel weten en heeft een a4tje vol geschreven met tips, ik heb verder nog geen reactie terug dat hij is begonnen ofzo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan