[centraal]MF-er gespot post het hier deel 50

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor ROC van amsterdam, sloterdijk een suzuki gsx-r kenteken: M? Lf 29
Gespot! :W
 
Gisterenavond 18:30 in den haag op de herderstraat
Een helemaal oranje kawasaki Z-nogiets.
:W
 
De tvp meteen maar ontopic:

Laatste poging voor deze Kawasaki die (oa) ik al eerder heb gespot, maar waar nog niet eerder op is gereageerd: vanochtend A4, ca kwart over acht. Kenteken was iets van MK-10-**

Ik heb wel MK-10-** en rij op de A4 maar meestal pas rond 8:30 en op een rode Honda. :?
 
Rond 20:30 uur in Amsterdam. Vanaf de Oudezijds Voorburgwal en draaide de Damstraat in.
Een rood/zwarte buikschuivert (Honda cbr?) zat niet helemaal op te letten. Kenteken was iets van MF-XF(S?).
Je had een zwarte helm op en volgens mij een rugzak.

Ik stond net rechts van jou op de hoek in de Damstraat. Was in gesprek met 2 andere personen. Een ook op de motor en in geel pak en de andere zonder motor in een blauw pak. Ikzelf ook in het blauw gestoken.

Mag jij een keer raden wie wij waren ;)

Kan niet missen, dat waren mijn blauwe vrienden van de politie!! :)
Bij deze dan ook meteen terug gespot ;)

Ik reed op een zx6r rood / zwart idd

tot de volgende :W
 
Jaa zit ik ook op school, je weet dt je hem ook in garage mag zetten? Moet je x naar vragen bij die donkere congierge, ik zet hem daar meestal, vandaag alleen niet op de motor
 
Zojuist in Den Bosch aan de Havensingel gespot, een zwarte wat oudere 4 cilinder sport/tour motor. Kon zou gauw niet zien wat voor type, maar vergelijkbaar met een GSX-F bijvoorbeeld.
 
Zojuist de eerste MF'er gespot vanaf mijn bureau op het werk. :P Iemand met een zwarte motor, topkoffer en geel hesje reed zojuist over Marithaime in Elst. :)

Gespot. :W
 
Vanmiddag gespot:

Een zwarte Kawasaki ZX6R

Lokatie: Motoport Spaanse Polder
Tijd: Rond 13:30 uur

Ik reed daar toevallig langs in het koekblik, bij deze :W
 
Kan zijn dat ik gespot ben, net op de A9 richting Alkmaar, thv ongeveer Akersloot. Stond iemand zo enthousiast te zwaaien, duim op te steken en te toeteren naar me :Y :) (rode Opel Astra station als ik me niet vergis), dacht misschien wel iemand van MF.
Maarja, misschien ook wel niet... :)
 
Kan zijn dat ik gespot ben, net op de A9 richting Alkmaar, thv ongeveer Akersloot. Stond iemand zo enthousiast te zwaaien, duim op te steken en te toeteren naar me :Y :) (rode Opel Astra station als ik me niet vergis), dacht misschien wel iemand van MF.
Maarja, misschien ook wel niet... :)
Hier in Purmerend is dat een Flitsauto van de politie :+
Hoop dat jij beter geluk hebt :)
 
Vanmiddag rond vijf over vier op de A12, ter hoogte van de oprit van de N11 bij Bodegraven:
een Honda CB Seven-Fifty, MN-5*-S*, met zwarte zijkoffers en topkoffer met autosticker (die ovale) achterop.

Ik kwam voorbij op die luide bommenwerper in het wit ;) 8-) . Ik maakte nog een soortement spotgebaar, maar ik weet niet of je dat überhaupt gezien hebt. 't Was nogal druk over vier banen daar. Afijn, u bent gespot!

Greetz, kowalski.
 
Daarstraks op de A10, richting de coentunnel, ter hoogte van afslag Haarlem/Haarlemmerweg.

MF-stickertje gespot die tussen de file door reed. Was aan het uitvoegen dus had even niet veel aandacht vrij. Had in ieder geval een redelijke topkoffer erop zitten en een LED achterlicht. Was rond 17:20
 
Laatst bewerkt:
Kan zijn dat ik gespot ben, net op de A9 richting Alkmaar, thv ongeveer Akersloot. Stond iemand zo enthousiast te zwaaien, duim op te steken en te toeteren naar me :Y :) (rode Opel Astra station als ik me niet vergis), dacht misschien wel iemand van MF.
Maarja, misschien ook wel niet... :)
Nee niet daar... ik spotte je nabij de afslag a5 mag dat ook ;)
 
Hier in Purmerend is dat een Flitsauto van de politie :+
Hoop dat jij beter geluk hebt :)

:+

Draaien die ook het raampje open om een duimpje op te steken, toeteren ze ook etc etc...?

Afijn, we'll see, we houden de post in de gaten...

P.S. leuke nieuwe avatar heb je. ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan