Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moto Guzzi heeft net een nieuwe V-twin cruiser gelanceerd:
Ben eens gaan rondzien op de sites van de fabrikanten en de dikke v twins zijn uit de mode, blijkbaar?
Geen dikke v twins meer bij Honda, alsook niet meer bij Kawasaki, de 1500 intruder maken ze niet meer bij Suzuki en bij Yamaha, bestaat het cruiser segment ook niet meer. Wat zou de reden daarvan zijn?
[afbeelding]
Wat een lelijk hok!
[afbeelding]
Wat een lelijk hok!
Ik hoop dat het vraagteken te kennen geeft dat hij de ervaring niet heeft.Er is geen vraag meer naar slecht sturende niet fijn zittende motorfietsen waar je rugpijn van krijgt?
Smaken verschillen.
IJzervreter schreef:Ik hoop dat het vraagteken te kennen geeft dat hij de ervaring niet heeft.
[afbeelding]
Dit zit ontzettend goed, wordt ik niet moe op en krijg zeker geen rugpijn. En ja, het is geen scherp stuurmonster, maar dat hoeft met de gereden snelheid ook niet. Ik ga voor mijn plezier niet op een zondagmiddag klaverblad rijden.
Maar wel een dikke V-twin, niet kapot te krijgen en een heerlijk geluid. Dat is de grote misser van Yamaha, ze zijn gewoon te duurzaam. Ik wil helemaal geen nieuwe!!
Maar inderdaad, ook Yamaha is gestopt met de hele Star lijn. Die is aardig uit de gratie.
Ben eens gaan rondzien op de sites van de fabrikanten en de dikke v twins zijn uit de mode, blijkbaar?
Geen dikke v twins meer bij Honda, alsook niet meer bij Kawasaki, de 1500 intruder maken ze niet meer bij Suzuki en bij Yamaha, bestaat het cruiser segment ook niet meer. Wat zou de reden daarvan zijn?
Motoren die ik gehad heb, VT125c
Kawasaki EN500
FZ6-N
CBR600RR7
GS1200
Versys650
Mooie motor!Smaken verschillen.
IJzervreter schreef:Ik hoop dat het vraagteken te kennen geeft dat hij de ervaring niet heeft.
[afbeelding]
Dit zit ontzettend goed, wordt ik niet moe op en krijg zeker geen rugpijn. En ja, het is geen scherp stuurmonster, maar dat hoeft met de gereden snelheid ook niet. Ik ga voor mijn plezier niet op een zondagmiddag klaverblad rijden.
Maar wel een dikke V-twin, niet kapot te krijgen en een heerlijk geluid. Dat is de grote misser van Yamaha, ze zijn gewoon te duurzaam. Ik wil helemaal geen nieuwe!!
Maar inderdaad, ook Yamaha is gestopt met de hele Star lijn. Die is aardig uit de gratie.
Kan ik niet achterblijven. Op deze motor heb ik een groot deel van Europa gezien. Passen rijden in de Alpen is geen probleem. Een rit van 1200 km in één keer ook niet. Maar doet het ook prima op een ritje op zondagmiddag. Heb er inmiddels al 125.000 kilometer mee gereden. Zit prima, geen rugklachten! Oh, enne.. een cruiser hoeft geen V-twin te zijn, je hebt ook een leuke driepitter, of een zes-cilinder!Er is geen vraag meer naar slecht sturende niet fijn zittende motorfietsen waar je rugpijn van krijgt?
En moet het zoveel kosten, dat is de vraag...
Harley's staan nou weer niet echt bekend om hun meest waanzinnig goede prijs/kwaliteit verhouding.
Je bedoelt dat er geen recall voor n harley is?Een beetje betrouwbaarheid is ook erg geruststellend, zeker op wat langere buitenlandse trips. Er zijn van de Wildstar ook onderdelen zat, maar die heb je niet nodig. Ruim een ton op de teller, blok alleen open geweest voor de fabrieks recall. Dat lukt je met een Harley niet!! Dat hebben Harley rijders zelf geroepen. Maar inderdaad, als je handig bent en zelf ( veel) sleutelt blijft ook een Harley wel rijden.
xKuch.. kuch... Gold Wing... kuch...
No problemNee, die staan in een andere topic. Maar ook daar zijn liefhebbers voor die er met veel plezier vele kilometers mee rijden.
En voor Martell:
Nee ik bedoel niet dat er voor Harleys geen recalls zijn, maar dat de ene recall voor de Wildstar de enige keer is dat het blok van die Wildstar open is geweest. En ik heb geen ervaring met een Harley, maar die uitspraak dat hun Harley dat niet ging redden kwam van de Harley-eigenaars zelf. So, don't shoot the messenger!!
Er is dan ook geen grotere markt voor tweewielers dan Azië zelf.... dat zijn in de EU de nakeds en over de wereld de kleine motortjes en scooters die de aziatische markt op gaan. Die laatste groep is voor alle fabrikanten die zoiets aanbieden qua aantallen verreweg de belangrijkste markt).
Omdat een licht hok voor vrouwen is. [afbeelding]
Zeker van?En een zwaar hok voor mannen. [afbeelding]