Circuitdag 20 juli CBR600RR's

Kopietje anders hebbe, misschien daje je daar ook mee kunt aanmelden?
Je moet toch kenteken en framenummer invullen dus neem aan dat dat wel kan.
 
Met een VRO kun je normaal toch ook zo'n dagverzekering afsluiten.
Misschien ook zoiets mogelijk voor deze dag.

Honda heeft gezegt dat ze de mogelijkheid onderzoeken een verzekering af te sluiten. En een dagverzekering afsluiten kan bij mijn weten alleen bij de KNMV.
 
Fore is ook vd partij......ik regel via mijn verzekeringsmannetje wel een extra dagverzekering als honda het niet doet.....

Oh ja, eindhoven assen is ook behoorlijk...wellicht ook ff voorovernachting....iemand ideeen?
 
zeeland-assen is voor mij echt te ver om in een dag heen en terug te rijden.
en op assen zit je ook nog heel de dag op de moter.
maar ik zal dat papier toch maar ff opsturen *D
zou het niet willen missen :]
lijkt me echt tof om al die honda's bij elkaar te zien.
 
[me]duderuud is er natuurlijk ook.
[/me]


Ik ben helemaal een van de gelukkige, ik had de 21e ook al een circuitdag op Assen, haha!

Ik denk dat ik de 19e vertrek (ga je mee FORE??) en overnacht in het v/d Valk hotel, op steenworp afstand van het circuit.
Luxe he, gewoon 2 na elkaar :)
 
[me]duderuud is er natuurlijk ook.
[/me]


Ik ben helemaal een van de gelukkige, ik had de 21e ook al een circuitdag op Assen, haha!

Ik denk dat ik de 19e vertrek (ga je mee FORE??) en overnacht in het v/d Valk hotel, op steenworp afstand van het circuit.
Luxe he, gewoon 2 na elkaar :)

Goed plan!!!! Lekker wining and dining bij van der Valk (en het nog lekker vinden ook (dank je Youp!)

Is wel een idee.....voor relatief weinig wel ff lekker pitten...Zal vdv eens bellen of we de motoren daar niet binnen kunnen stallen!

Keep you posted
 
mm ik kom ook, lachen, wil wel eens wat geziechten bij al die grote verhalen. BTW ik zit wel in de beginners club.(eerste keer circuit vandaar) :9~
 
Goed plan!!!! Lekker wining and dining bij van der Valk (en het nog lekker vinden ook (dank je Youp!)

Is wel een idee.....voor relatief weinig wel ff lekker pitten...Zal vdv eens bellen of we de motoren daar niet binnen kunnen stallen!

Keep you posted

Okay, bel me binnenkort als je wil!

Vriend van me heeft daar vorig jaar overnacht, als je het van tevoren aangeeft dan kan je de motor recht voor je raam zetten (of binnen :) ).

Als je meegaat, moeten we asap reserveren denk ik...
 
Ik ga ook heen *D
Uurtje rijden van assen, dus moet lukken, hehehe
zit ook in de beginnersgroep, omdat ik dan nog maar net 4/5 weekjes op een motor rijdt.

verder dan meteen kijken hoeveel MF-sticker daar te bewonderen valt :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan