Cmx250 Fietsverbouwprojectje

Haha zeker niet te koud, heb niet voor niks lang haar he ;)... ben ff paar daagjes weg geweest maar heb voor vanavond nog wel wat plannetjes.. hoop morgen weer wat te plaatsen.
 
Aah, mooi. Ik ben ook lekker bezig. Spatbord time!

Gebruikt dingetje op de kop getikt van de week, alle lak en plamuur (halve kilo) eraf geslepen en de gaatjes dicht laten lassen. Dalijk glad slijpen en dan eens een montage plan maken.
Het is een after market ding, van goeie dikte materiaal. Niet zo'n blikken ding zeg maar.


8-)
 
Quote CB1300 draadje;

Die achterband ziet er goed uit zeg, n 150 erin gelegd? hoe ga je dat strax doen met die powerfilters trouwens?


De hele luchtfiltertroep eraf en dan de filtertje regelrecht op de carbs. Moet er wel verloopringetjes voor maken, da's het enige.
En als het niet uitkomt dan de originele fabriek er weer op.

8-)
 
Heel erg toevallig dat ik hier vandaag ff langskwam... rij er dit seizoen mee... maar jij hebt de 450 ook bijna af lees ik?? Ben nu zelf weer met een wat serieuser projectje bezig :)

2ahf5mv.jpg


2j287yt.jpg


2hgyclv.jpg
 
Deze foto's zijn trouwens van dat die net af is... spatbord achter is nu mooier en de bedrading weggewerkt in het stuur etc.
 
Heb een xs650 eigenbouw in startwin frame.. en een rigid uncle bunt frame staan waar dat ingebouwt moet worden. beetje 70's style maar net ff anders... ben nu bezig frame netjes maken en geschikt balhoofdplaten vinden etc. wil eigenlijk wel wat langer..
 
Terug
Bovenaan Onderaan