Crosstourer VFR 1200X

Geen doemdenken maar wat is er met de motor gebeurd dat er dan zo'n slag in zit......
Voorvork wel goed recht?
 
Geen doemdenken maar wat is er met de motor gebeurd dat er dan zo'n slag in zit......
Voorvork wel goed recht?
De vorige eigenaar is door een aardige kuil gereden... (denk ik). Maar afgezien van die wielen voel ik verder niets aan de motor. Blijkbaar vangen die dan toch de klap op.
 
Goed om te horen maar vreemd dat ze die wielen nu op een demo zetten....
Ik heb achteraf van de dealer begrepen dat Honda er zelf niet in geloofde dat het aan de wielen lag. Vandaar het continue banden verhaal. En ach, zo'n demo is door Honda al afgeschreven.
 
Gelukkig!

Een dealer krijgt niet zo bar veel vergoeding voor een demo hoor. (dat is tenminste wat mijn dealer mij beweert ;) )
Dus afschrijven zit er niet zo snel in. Misschien liever een CT in de showroom dan geen.
 
Laatst bewerkt:
Mooi dat het is opgelost!
Schijnbaar is hoogteslag tóch iets om op te letten als je Xtourer deze vage klacht blijft vertonen ondanks nieuw rubber.
 
@Frank_b:
Ik zie op één van jouw plaatjes dat je een mooie kentekenplaat houder hebt. Vooral de tekst spreekt mij aan, heb geen zin om als onbetaalde reclame poster rond te rijden.
Moet je eerst lid worden van die club, of registeren?
Of heb je hem ergens "naar wens" laten produceren?
(voor de overige lezers: er staat "Honda VFR Ownerclub.nl" op, leuk forum waar ook de CT wel eens langskomt).
 
Ha, mooi dat het met je voorwiel opgelost is :)

Hmm, die kentekenplaathouder is al een jaartje of 3 oud, ik had hem al op mijn 1200F.

Die zijn eens gemaakt inderdaad voor de club, maar volgens mij zijn ze al een poosje op en zijn er nooit bijgemaakt.

De laatsten zijn ooit uitgedeeld op de Motorbeurs in Utrecht aan nieuwe leden, ik weet eigenlijk niet of er nog nieuwe komen.
Probleem is dat ze per flinke aantallen gingen en ze hebben er een aardig poosje meegezeten.

Ik wil wel even vragen voor je, maar ik ben bang dat ze op zijn.
 
Ik wil wel even vragen voor je, maar ik ben bang dat ze op zijn.
Heel graag. Anders ga ik gewoon op zoek naar een blanke plaat. Of vind ik ergens een leverancier die zoiets met eigen tekst voor een schappelijk bedrag kan maken.
Ik moet Dr. Google nog raadplegen ;)
 
Er zijn er nog :)

Echter moet je wel lid zijn van de club om er eentje te mogen bestellen.
Ik stuur je wel een prive bericht via MF.

En gedaan ;)
 
Laatst bewerkt:
Hmmm... nog een Crosstourer forum?
Op zich vind ik het geen verkeerd idee, maar de comunity is al niet groot, ik kom op deze en twee andere fora al dezelfde namen tegen. Vraag mij af of dit wel iets toevoegd.
 
Even wat SW-Motech materiaal erop gezet

Engine guard:

full


en handkappen

full

full



Betere handbescherming tegen regen en kou en de engine guard had er al standaard op moeten zitten, maar ok, ook weer klaar :)
 
Bashplate heb ik aan gedacht maar ik wil die verschrikkelijke plastic kapjes ook weg. Alleen, de givi carterbescherming is alleen voor niet-dct...
 
;) Nope, maar vind dit gewoon mooier staan.

Zag pas een foto van mij in de bocht, niet mooi zo die onderkant, nu is het meer compleet.
Op afstand lijkt het zelfs één geheel.
Maar ik ben het wel met je eens, plastic :') hoe verzinnen ze het weer

Tja, ik vond die Givi sowieso niet zo mooi, meer een vierkante bak, deze past er mooi onder.
Verder wel sterk en goed materiaal hoor dat SW-Motoch spul is best goed, alles paste ook perfect.

Maar in dit geval meer voor de looks.

De handkappen hebben dan wel weer meer een functie :)
 
Laatst bewerkt:
Was al een tijdje niet heel blij met het zadel van de CT, voor mij met mijn 1.95 een te krappe beenhoek en te zacht bij langere (300+) dagen. Omdat ik nu in het Zwarte Woud zit voor vakantie dacht ik even langs Touratech lang te gaan om proef te rijden met een verhoogd en verstevigd proefzadel. Ik heb het meteen daarna gekocht en iemand daar is zo vriendelijk het originele zadel naar mij thuis te sturen volgende week. Heb er sinds maandagmiddag nu 800 km mee gereden en ik vind het top. Geen last meer van knieen en kont.

IMG_2960-X2.jpg

IMG_2961-X2.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan