Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mijn conclusie uit het eerste stuk van MotorFreaks, waarin op de Triumph dezelfde banden stond en strak op de weg bleef liggen.Maar waar staat dan dat het aan de fiets ligt?
Heeft iemand ervaring met het instellen van de veervoorspanning en de uitgaande demping (voor)? Ik vind de standaard instelling nogal hard en vraag me af of het (enigszins) wiebelen van het stuur bij hogere snelheid (>160 km) misschien kan worden verholpen door de veervoorspanning te verminderen waardoor de gewichtsbalans iets meer naar voren komt te liggen. Ik weeg 95 kg en ben 1.87 cm lang. Any thoughts?
En op een Allroad hoort eigenlijk een Allroad band
Maar ben benieuwd of je je stem openbaar maakt
Voor zover ik alle prof's mag geloven die er wat intelligents over schrijven zit er voor gewone wegbanden alleen op detail verschil tussen de merken/types. De onderlinge verschillen zijn klein.In ging bijna toch voor de MPR3 maar gezien het gewicht en wat gesteggel met Frank ben ik voor de Dunlop Roadsmart 2 Trail gegaan.
We gaan het merken hoe hij het doet.
Ik wilde in ieder geval goede grip in de regen en daar voldoet deze ook aan.
Ook de rest van het plaatje ziet er goed uit (bochten enz), alleen de offroad kwaliteiten zullen niet om naar huis te schrijven zijn, maar de kans dat deze asfaltridder daar komt is niet zo groot
Ik denk dat ik volgende week wel weer genoeg kansen krijg om de band in de regen te testen