Daar gaan we weer....... Dijken dicht!

Wat snap jij niet aan het volgende bord ?

[afbeelding]

Een dergelijk bord langs de kant van de weg wil nog niet zeggen dat je er niet kán rijden. Hoe meer idiote regels, hoe meer ze genegeerd worden. En in Nederland duurt het wel heel lang - we staken niet eens meer - maar als men maar lang genoeg idiote regels invoert, dan krijg je vroeg of laat een keer anarchie.
 
Laatst bewerkt:
Dus als de politie niet in staat is te handhaven dan sluiten we alles maar af. En dat wordt dan wel gehandhaafd? Nederland is een zeikland geworden en de azijnpissers krijgen keer op keer nog hun zin ook. Misschien om van het gezeik af te zijn? Er komen steeds meer wetten, verboden en beperkingen van vrijheden in dit land. Waar eindigt dat?

Ja een verbod is een stuk makkelijker handhaven. Als politie op een bepaald punt staat dan gedragen motorrijders zich op dat punt even en dan is het weer klaar. Zet een verbodsbord neer, ga er een paar keer staan op een willekeurig moment en je kan élke motorrijder die langsrijdt een mooie boete aansmeren. Dan houden de motorrijders het heel snel voor gezien.
Ik kan het mij heel goed voorstellen dat als je daar woont dat je erg last hebt van motorrijders. Jij niet en dat mag, helemaal op dit forum :+ . Maar janken kan je beter doen tegen de mensen met een open pijp en 'ja maar mijn fiets is gewoon gekeurd dus aan mij ligt het niet' en tegen de mensen die niet anticiperen op het overige verkeer en zich niet aan de snelheid houden.


Vraag me trouwens af of een lagere overheid dat zomaar mag doen een weg afsluiten daar moet volgens mij een besluit overgenomen worden en daar hoort een bezwaarperiode bij van 6 weken.

Zit vast wel een jurist die weet hoe dit werkt op dit forum denk ik

Ik vind dit een goede vraag, kan er bezwaar gemaakt worden en kan het als je daar niet woont? Ik zie graag een uitzondering in het besluit voor elektrische motoren :P
 
Snap best dat de dijken dicht gaan voor motorrijders. Woon zelf bij een benzine station, als je last hebt van geluid zijn het bijna ALTIJD motorrijders die veel gas geven moeten geven bij het wegrijden. Overdag niet vervelend, maar moet dat nu echt laat in de avond ?? Rij zelf ook maar snappen doe ik het niet...... Maar ga lekker zo door, geef vooral de niet motorrijders steeds meer argumenten in handen die de lokale en landelijke politiek goed kunnen gebruiken.

Motorrijders zijn nu eenmaal een minderheid, hou daar rekening mee, zo niet wordt je verpletterd (= beklemmende regelgeving exclusief voor motorrijders) door de meerderheid. De meeste motorrijders begrijpen de grondbeginselen van een democratie niet denk ik....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
als ik sommige reacties hierboven lees begrijp ik best dat motoren op dijkwegen voor een hoop mensen een doorn in het oog zijn.
beetje jammer dat zulke chappies het voor iedereen verkloten met hun azo gedrag....
 
Veel motorrijders zitten thuis onder de plak. Op zondagmiddag starten ze hun motor en zijn ze voor heel even weer helemaal het mannetje.
 
Motorrijders zijn nu eenmaal een minderheid, hou daar rekening mee, zo niet wordt je verpletterd (= beklemmende regelgeving exclusief voor motorrijders) door de meerderheid. De meeste motorrijders begrijpen de grondbeginselen van een democratie niet denk ik....

Vertel dat eens aan de zwarte-piet-haters :)

Wij zijn een minderheid, en dus bij deze een beschermd diersoort.
We moeten juist een voorkeur behandeling krijgen.

Zo rollen we hier in Nederland tegenwoordig .


Bij deze.. we worden gediscrimineerd , komt omdat we in de minderheid zijn..
Dus moeten we vooral hard roepen met onze uitlaten zodat we niet genegeerd worden
door de meute.

:+
 
Ik woon in overvecht. Jammer dat we oo het gedrag van ' een paar' niet de wijk ook even verboden kunnen maken voor de hele groep :X :+
 
full
 
Vertel dat eens aan de zwarte-piet-haters :)

Wij zijn een minderheid, en dus bij deze een beschermd diersoort.
We moeten juist een voorkeur behandeling krijgen.

Zo rollen we hier in Nederland tegenwoordig .


Bij deze.. we worden gediscrimineerd , komt omdat we in de minderheid zijn..
Dus moeten we vooral hard roepen met onze uitlaten zodat we niet genegeerd worden
door de meute.

:+

Misschien wordt het tijd, dat we wat zeurende dijkbewoners gaan intimideren en afrossen. Dijkje dicht, slaan wij jouw ogen dicht. Ze hebben geen angst meer voor motorrijders. Tijd dat dat terugkomt. Zelfs voor een hellsangel gaan ze niet meer opzij. Sidderen moeten ze, beven zullen ze. })
 
Misschien wordt het tijd, dat we wat zeurende dijkbewoners gaan intimideren en afrossen. Dijkje dicht, slaan wij jouw ogen dicht. Ze hebben geen angst meer voor motorrijders. Tijd dat dat terugkomt. Zelfs voor een hellsangel gaan ze niet meer opzij. Sidderen moeten ze, beven zullen ze. })

Jep, en als we ons zin niet krijgen, strikken we een verlepte ooit-BN'er en dan laten we Nederland kiezen..
Je kiest voor de motor, of voor mij ... Allebei , bestaat niet..

Daarnaast gaan we dreigen koekblik feestjes te verzieken , tot we onze zin krijgen.

Daar hebben we wel de tijd voor, want als ( dan ) beroeps activisten en zeur-pie.. ehh, zeur brommerrijders
doen we dat wel op een uitkering natuurlijk, geen tijd meer voor een baan.

En als je tegen ons bent, ben je een racist, en pas maar op Vokert van der Graaf is al weer een tijdje vrij...
En je weet wat er met je gebeurt als je het niet met ons eens bent .
 
Het is gewoon een té makkelijke oplossing. Waarom niet gewoon handhaven op snelheid/geluid/gevaarlijk rijgedrag?
 
Bizar :Y

Weten ze zeker dat het niet een verbod is voor enkel zwarte motoren? Is ook makkelijk handhaven :Y

:+
 
Laatst bewerkt:
allemaal de schuld van Sylvana Simons.... :o die speelt iedereen de zwarte piet toe :X



:+
 
Laatst bewerkt:
Het zou toch wereldnieuws zijn als motorrijders zometeen alle automobilisten uit Veenendaal sturen voor de volgende MFMM?

Ik snap het ergens wel, maar misschien toch maar eens meer controle inschakelen voordat je zoiets afsluit.
 
Tja........
Daarom zit ik nou het hele weekend in de Eifel :P

Zodra we een dorpje inrijden rustig rijden lage toeren houden en jekrijgt regelmatig een vriendelijke reactie van de bewoners.

Daarbuiten lekker het gas erop waar niemand last van heeft.

Zitten hier ook een paar appies in het hotel met open pijpen waar je niet eens naast kan staan als hij stationair draait zoveel herrie.

"Dat" is puur een kwestie van tijd eer dat overal snoeihard aangepakt gaat worden.

Er zijn zat uitlaten die met lage toeren prima te verdragen zijn en pas gaan schreeuwen bij veel gas geven.

Beetje rekening houden met elkaar !
Het zijn de egoïsten die het voor de hele groep verknallen en die zitten hier ook genoeg heb ik al gelezen.

Doe effe niet alleen aan jezelf denken, bedankt
 
Terug
Bovenaan Onderaan