De gooische relnichten Part XII (De G&VUTHC)

Status
Niet open voor verdere reacties.
In zijn hoofd _O-

Dat was bekend :P


Een rode Renault Laguna kenteken onbekend, maar hij werkt ergen bij het LOI in Leiden. Hij is herkenbaar aan een baard, en een deuk in zijn voorbumper rond het nummerbord :P .
Wat voor motor heb je dat er een auto aan je achterkant kan plakken?
Of.... een trekhaak ofzo?.

Ik heb daar alleen... een ronde band.. die plakt wel aan de weg.. maar niet aan auto's >.>

[me]denkt dat hij wakker begint te worden[/me]
Oh, joh.. nog maar 6,5 uur en dan gaan we al weer naar huis *O* korte dag zo..
 
Laatst bewerkt:
Dat was bekend :P

Wat voor motor heb je dat er een auto aan je achterkant kan plakken?
Of.... een trekhaak ofzo?.

Ik heb daar alleen... een ronde band.. die plakt wel aan de weg.. maar niet aan auto's >.>

[me]denkt dat hij wakker begint te worden[/me]
Oh, joh.. nog maar 6,5 uur en dan gaan we al weer naar huis *O* korte dag zo..

Nu heb ik al wat koffie op..

Maar wat je nu allemaal zegt :? :? :? snap er geen hout van :N


Trouwens.. kheb een Hayabusa maar dat wist je natuurlijk al ;)
 
Balen voor je chris, gelukkig hebben wij een zwarte laguna O-)
Maar goed dat je geen schade hebt, maar doorrijden is B| :(
 
maar :? dan rij je er toch achteraan :?

Dat ging helaas niet meer :N . Ik stond al netjes in het parkeervak met het wiel naar de stoep en was afgestapt. Daarna zag ik hem voorbij rijden. Hij kan dan naar een paar bedrijven zijn gereden. Daarom zal ik morgen even op hem wachten en hem dan volgen en aanspreken op zijn gedrag.

Voor de onzichtbare schade ben ik een beetje bang. Mogelijk een krom ophangsysteemvan de uitlaat, die zat "vast" op zijn bumper. Voor de rest was het met hele lage snelheid en werd hoofdzakelijk mijn achterband geraakt. Er was gelukkig een getuige van het geheel die het ook ronduit hufterig vond dat hij doorreed.

Eens kijken wat morgenochtend gaat brengen.

Zeur
 
Mischien even langs de politie gaan ( als je zeker weet welk bedrijf hij werkt ), dat er wel melding is gemaakt. ( bedrijf even bellen ? ).
Werkt makkelijker voor de verzekering.

Die lul gaat morgen echt niet bekenen.
 
Jeetje.... wat een politie gedoe....
Eerst een politie motor met sirene's... dan een politie auto... en dan nog een auto.
En dan heb ik nog geen eens een motor!
 
Wat reageren jullie traag >.>

Sorry L3MMING, maar sinds gisteren heb ik weer last van een chef :r . Je ken ze vast wel, zo eentje die veel dingen niks weet, en van niksen heel veel weet.

Nu kkan ik hem een hoop onzin verkopen :9 , maar motor-forum als werk verkopen lukt me niet. Ik ben niet zo'n goede verkoper O-) .
 
Sorry L3MMING, maar sinds gisteren heb ik weer last van een chef :r . Je ken ze vast wel, zo eentje die veel dingen niks weet, en van niksen heel veel weet.

Nu kkan ik hem een hoop onzin verkopen :9 , maar motor-forum als werk verkopen lukt me niet. Ik ben niet zo'n goede verkoper O-) .

Hebben ze koffiepauzes voor :P

Chef?
wat chef >.>
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan