Den Bosch en omgeving Deel 12

Status
Niet open voor verdere reacties.
peter bende blind en doof, kut!

Ik zwaai, roep en SCHREEUW naar jouw

maar maakt niet uit, mooi geluid en de motor staat je goed

Ik hoorde wel iets en keek naar je motor maar zag hem niet staan.Dus reed ik door.

Ik dacht dat je daar alleen op maandag was.
Weet ik veel wanneer je daar allemaal aanwezig bent.
 
Toch erg of niet.Hoe kun je nu zo'n lading verliezen :S

De vrachtwagenchauffeurs van tegenwoordig.
Ik reed gisteren avond ook de brand op.Chauffeur van DHL voor me met een vrachtwagen.Die rijd met zijn vrachtwagen de stoep op en ram zo dwars op de weg.Ik vol in de rem.

Zei meneer dat ik te hard reed in het half duits(was een Duitser) dus ik van me motor af en naar zijn deur.Die ging gelijk op slot.
Ik zei al wie stuurt er zonder te kijken zijn vrachtwagen de weg af en weer op.
Meneer gaf geen reactie en deed snel zijn raam ook dicht.

Zo ook op de snelweg.Ze kijken steedsminder en hun matteriaal is ook steeds slechter van kwaliteit
 
Wat hebben jullie toch allemaal met Pien *D

Laat die meid toch eens met rust.
Gelukkig staat er een bekkie op en bijt wel van zich af hahaha

Stond van de week wel ff raar te kijken.Kleine meid maar een waffel erop.
De meeste werden er gewoon stil van hahahaha

Doe je goed Pien :P
 
Haha werk maandag daar maar moest invallen

wat betreft de motor, ik werk tot half 4 en dan 4 uur daar. dus rij ik meteen door met de auto -O-
 
Laatst bewerkt:
Zie je toch gelijk :W

Als Boschenaar ben ik veel gewend maar toen.........PFFFFF

De enigste opmerking die ik raar vond was bij de pomp.Ik start me motor en toen zei ze ja ja we weten wel dat je veel geld hebt.Ik dacht echt van Ja zal wel.

De rest viel wel mee.Vond het wel lachen
 
Als Boschenaar ben ik veel gewend maar toen.........PFFFFF

De enigste opmerking die ik raar vond was bij de pomp.Ik start me motor en toen zei ze ja ja we weten wel dat je veel geld hebt.Ik dacht echt van Ja zal wel.

De rest viel wel mee.Vond het wel lachen


_O- dat was omdat je motor af en toe net als een rammelende zak centjes klinkt ..maar dat krijg je heh met die stukgaande fietsen :Y no offence verders hoor..k ben kei lief (praat alleen meestal voor k denk) O-)
 
Laatst bewerkt:

Heb geen kippen gezien vanmorgen op de N65. Wat ik wel zag was een busje met een aanhanger vol met bakstenen die wat van zijn lading verloor :r . Iedereen vol in de ankers. Mannen in het busje parkeren, als een dolle terug rennen en de zooi opruimen.

Even een update van mijn kant. Ik heb met veel pijn en moeite weer de eerste meters op een motor gemaakt. Had een mille op het oog, maar geen ervaring met 2 cylinders. Gelukkig moest ik voor een afspraak in de buurt zijn. Fiets zou er netjes uitzien en een proefrit was mogelijk.

Kom daar aan, zijkap bekrast en motorkenteken geschorst (niet verzekerd dus) :( .
Heel klein stukkie tergend langzaam in de wijk gereden. Veel emotie op de mille in ieder geval, maar de krassen zitten me toch in de weg.

Ga maar weer verder zoeken. Ben niet echt merkgebonden, dus heb nu een r1 2002 en een cbr600 2004 op het oog _O-

Falierke
 
Laatst bewerkt:
Komt goed jongen!

Ff een paar bekijken en dan de juiste keuze maken.
Als je nu toch niet echt een motor hebt dan zou ik tot decemeber wachten en dan
bij ene particulier kopen die staat dan al een paar maanden stil dus dan zal die iets makkelijker doen
verwacht ik.
 
Komt goed jongen!

Ff een paar bekijken en dan de juiste keuze maken.
Als je nu toch niet echt een motor hebt dan zou ik tot decemeber wachten en dan
bij ene particulier kopen die staat dan al een paar maanden stil dus dan zal die iets makkelijker doen
verwacht ik.

Komt zeker goed. En ik merk dat de markt compleet op zijn gat ligt. Ik hoef niet te wachten tot december, want fietsen waar ik 2 maanden geleden naar zat te kijken staan allemaal nog te koop.
Mensen zijn ook echt wel geinteresseerd om te handelen wat voor mij natuurlijk interessant is.
Het probleem is dat ik begonnen ben met een budget van zeg maar 4000 euro, en je steeds nieuwer en duurder begint te kijken :).
Het was in ieder geval weer super om op een motor te zitten. Heb al wel gemerkt dat je een voorband bij een mille eigenlijk niet nodig hebt. Elke keer dat je het gas opent, is het een wheelie :] (niet dat ik dat doe, want er zou maar een kind oversteken natuurlijk O-) )


Groeten Falierke
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan