Ducati 1000ds F1 project

U vraagt, ik probeer zo snel mogelijk te reageren;)

Even een paar dagen op La Gomera vakantie genoten. Prachtig eiland maar helaas:

1408236275_5_2r5-.jpeg


Inmiddels thuis de airbox af kunnen maken. Het is gespoten, voorzien van alu inserts en de rubbers.

1408232687_5_M_99.jpeg


1408232670_5_M0f8.jpeg


Je staat er soms van te kijken hoe lang je bezig kan zijn om een oplossing te vinden voor zelfs maar de kleinste dingen. Routing van gaskabels, beugeltje voor dit en voor dat.
Ik wil nog heel hard met de tank aan de gang, maar heb het ook in mn vakantie erg druk.
Snel maar weer aan de gang.
 
:^

misschien dat ik ooit de botte bijl in mijn Multistrada gooi en gewoon dit ga namaken

[afbeelding]

Ja erg vette multi. Is in het eerste stadium ook mijn overweging geweest. Wat me tegen hield is dat je in grote lijnen wel vastzit aan de tank-zit combo. Voor de rest een prima basis die te weinig verbouwd wordt. Ik zeg doen! Om maar eens een foute reclame te citeren...
 
Laatst bewerkt:
oeioeioei... wat een GAVE AIRBOX!!! enne de rest is ook simpelweg om van te kwijlen!

die multistrada is ook een van mijn favoriete duc projeccies trouwens..
 
er was een motorblaadje met een titel / tekst; "koning zelfbouw".

nu weten we eindelijk wie dat is *O*

dit vink ook een mooie btw
 
Ben weer in de schuur bezig met de juiste dingen...
Ben door het rijden op mn WW fiets ook wat gaan voelen voor het allroad-rijden. En sindsdien kan ik me prima vermaken met het verzinnen van allerhande volgende projectjes...

040515.jpg


chapterAZZ_e01.jpg


Yamaha%20YZE%20750T%20%202.jpg


Maar... mezelf bij mn kladden gepakt en:

1433184209_6_mKWa.jpeg


1433184254_6_rMvQ.jpeg


Ben ook verder gegaan met de kuip. Bevestigd aan het frame, zodat ik ook hier weer de mal van kan trekken.
Ik wilde graag nog wat onderdelen scoren op ebay, maar heb een schuivertje gehad met de S-tenere, dus die moet eerst geplakt worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan