Ducati 1000ds F1 project

Ben weer in de schuur bezig met de juiste dingen...
Ben door het rijden op mn WW fiets ook wat gaan voelen voor het allroad-rijden. En sindsdien kan ik me prima vermaken met het verzinnen van allerhande volgende projectjes...

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Maar... mezelf bij mn kladden gepakt en:

[afbeelding]

[afbeelding]

Ben ook verder gegaan met de kuip. Bevestigd aan het frame, zodat ik ook hier weer de mal van kan trekken.
Ik wilde graag nog wat onderdelen scoren op ebay, maar heb een schuivertje gehad met de S-tenere, dus die moet eerst geplakt worden.

Zozóóó...hier zit je dus
full


Je hebt goede smaak, ik moet niet te veel gaan kijken hier want dan begint mijn NCR droom op te spelen :}
 
Met het schaamrood op mn kaken meld ik me weer es...

Vooral aan het prutsen geweest:

1447522372_6_epqr.jpeg


Heb een nieuwe werkbank in het tuinhuisje moeten maken ivm de plamuur-en polyesther stank...
Ook een beetje uit veiligheid voor de hond, dat ie niet overal in loopt of opvreet..

Ben nog steeds met de tank aan het hannessen, wat een @#werk!:

1461431476_6_4kxG.jpeg


1461431373_6_Yuoy.jpeg


1461431531_6_FPGr.jpeg


1461431578_6_Wru5.jpeg


1461431606_6_G8vi.jpeg


Ook nog een 1198 koppelingetje gescoord voor weinig:
404345_2930844471326_1267423265_3163800_921780303_n.jpg


En met wat alu hoek profiel een bevestiging van de tellerunit gebouwd:

1461562172_6_rVtO.jpeg


Dit was m weer voor nu, hoop tot snel!
 
Misschien een idee als koplamp: Frees het Ducati logo uit. plexiglas erachter met een lichtunit.
 
Hey volgers, ik heb slecht nieuws. Ik heb de beslissing gemaakt om met het project te stoppen.
Toen ik met het project begon was mijn gebruiksdoel vooral asfalt knallen en klaverblad schuren. Ik reed toen praktisch geen functionele km's. Prima droomfiets voor toen.
Terwijl het project vorderde ben ik 100km per dag gaan rijden woonwerk, heb ik de paso verkocht voor een super tenere en ben er achter dat een reis-enduro veelzijdiger is en (op de openbare weg) net zo hard door bochten gaat als een Supersport en remmen voor drempels hoeft niet meer!
Na een begin te hebben gemaakt aan een andere droom, samen op vakantie gaan per motor, wist ik het zeker, deze reis-enduro's zijn aan mij besteed.
Omdat er nog redelijk veel moet gebeuren, dit het nodige geld en ontzettend veel tijd kost vind ik het niet meer rendabel om door te gaan. Ik zou hem toch zo snel mogelijk willen verkopen, en om nou de mazzel te hebben om net tegen die gek aan te lopen die er voor geeft?...

Ik hoop dat ik mensen heb geïnspireerd of in ieder geval tot dusver heb vermaakt;)
Allemaal bedankt voor de positieve reacties!

Binnenkort een mooi lijstje onderdelen op mktpts.

ciao!

ps: het multi blok + kabelboom hou ik voor de vervanger van de super tenere... ;)
 
spijtig om te horen keek ernaar uit

je mag een lijst met te verkopen stukken en prijs altijd doormailen naar boosterke79atpandora.be

ben ook met een duc project bezig en kan misschien wel dingen gebruiken

greetz
 
:( :( .............. neehhhhh........

denk dat er zeker geinteresseerde zijn in het complete pakketje hier...
 
Laatst bewerkt:
Man wat jammer voor ons allemaal, voor jou breken weer nieuwe tijden aan en weer(hoop ik) een volle buidel!
Succes met de verkoop van de delen, en wat betreft de inspiratie :}
 
Mega balen voor ons -O-

Jij zit wel lekker met je Super Ténéré! :P

Keuzes!! Vond het gaaf zolang het duurde... als nou iemand van MF het project overneemt.. *D
 
Thanks mannen! Ik kan niet met mn tengels van motoren afblijven, dus er komt vanzelf wel een projectje;)

De Super tenere heeft verrassende eigenschappen wat me aan het denken heeft gezet.
Wat ik in de tenere mis is bottom oempf, grote waffel, een kijkglaasje en het rammelen van een koppeling...
Ben blij dat ze bij Cagiva al wat denkwerk hebben verzet, scheelt mij weer werk. Plan is straks op jacht naar een Olifant. Maar eerst eens van mn spullen af komen. (te vinden o pde juiste plek in dit forum, en op mrktpls)
 
Tja, echt zonde van dit projekt maar begrijp je keuze heel goed!. Heb ook wel eens op zo'n allroad gereden en daar kan je echt lekker mee scheuren!.
Succes in ieder geval met het volgende projekt!
 
Ben blij dat ze bij Cagiva al wat denkwerk hebben verzet, scheelt mij weer werk. Plan is straks op jacht naar een Olifant.

Is een bijrijders niets voor je dan? (Navigator) want dan zit het wel snor met de grote waffel!
 
Laatst bewerkt:
Hmm, het proberen waard, dank!
Arnhem is het niet meer, woon nu aan de goeie kant van de maas;)

Maar even ter zake: weinig nieuws, enkel dusdanig klaar gemaakt dat ze echt zelfstandig kan rollen. Als ze zo buiten staat krijg je toch een beter idee van het ontwerp en verhoudingen. Mij motiveert het wel om elke cent ervoor opzij te leggen, om dr zo snel mogelijk aan het donderen te krijgen.
Mijn ambitieuze doel was om dr voor de motorbeurs 2012 af te hebben....., ja voor binnen.... maar ga voor 2013. Ook belangrijk om realistische doelen te stellen;)

PS: sponsoren om de bouw te voorspoedigen kan natuurlijk altijd ;)

Plaatjes:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

En nog een snelle kleurplaat
[afbeelding]

Als ik dat zo bekijk heb je je achterband er verkeerd om op liggen...
 
Klopt, voor ook btw. Zaten er vooral op om de velgen niet te beschadigen tijdens het verrijden van de fiets;)
 
lees ik heel dit topic met de ogen en mond open en loopt het af op een sisser '( knap project! jammer dat het stopt...
 
lees ik heel dit topic met de ogen en mond open en loopt het af op een sisser '( knap project! jammer dat het stopt...
Ja en omdat jij dit topic omhoog hebt getrapt heb ik ook alles doorgelezen :P En kwam er dus ook achter dat het project helaas gestaakt is... -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan