Ducati in de sneeuw

full


en

full


Zo dan? ;)

Overigens: als je je post edit en je zet er ff [imgatt ] zonder spatie in, dan komt het plaatje er alsnog in te staan.
 
:9~ Heftige bike :9~

Vind deze ducati echt mooi, maar jammer dat je er zoveel euro's voor moet lappen...

Veel rijplezier als de pekelbrigade weg is en het weer fatsoenlijk buiten is.
 
ruilen tegen mijn ploffer?? :+

geintje.... mooi motortje. Nu w88 tot het mooie weer en dan de terrasjes afgaan 8-)

suc6 der mee Sander
 
naked is altijd mooi!!

dat je trouwens durft te rijden met je nieuwe aanwinst in deze pekeltijd..
 
@TheDude: zie je die garagedeuren?
10 meter er uit
10 meter er in!

iedereen bedankt voor de tips en compli's
 
nog een paar vette termi's onder, je kont een beetje bijwerken en hij is helemaal af :}
 
ik heb 'm inderdaad bij Bruggeman gekocht; hij ruimt een partij nieuwe 750ie's op van 2002

zodoende
gewoon goed geholpen, maar da's ook logisch als je wat nieuws koopt zonder inruil
(Kawa particulier verkocht)
 
En de teller? Staat na vandaag zeker nog steeds op 55? Ik weet niet waar je woont, maar 'tis me hier in de stad toch een gore puinzooi op de weg.
 
Nieuw Vennep - Den Haag was het

Ik draag een leren pak van Dainese van vorig jaar (zwart met grijze strepen)
Vind persoonlijk textiel ietsjepietsje leuker staan op een naked, maar toen ik dat pak kocht afgelopen zomer, had ik nog nooit op een Monster gereden en reed ik zelf nog op die ZX-6
Voordeel van leer is wel dat je wat minder wind pakt, en dat voordeel is op een naked juist weer meer van belang!
Een los kunsstof-jack heb ik ook nog en dat zal ik ook nog wel eens gebruiken af en toe
Hoezo deze vraag?
 
Ben van plan om ook een monstertje te kopen maar weet nog niet welke kleding er echt bij past.
thanks anyway
 
Terug
Bovenaan Onderaan