Ebay Kettingset ervaringen met: twowheelspares

henzel

Die hard MF'er
12 aug 2005
527
15
Ik ben orienterende op kettingsets tbv Aprilia etv 1000 Caponord,
iemand ervaring met deze Ebay leverancier kwaliteit ?
ETV Caponord 02-07 DID Gold X Ring Chain + Sprocket Kit
145 euro incl. verzending. :W
 
Na wikken en wegen, tobben, diepgaand overleg met mezelf, toch maar besloten post weg te halen. Mijn onderbuurman heeft mijn geweten geraakt. Auw.

(als hij nu nog even mijn qoute aanpast, dan werkt de link ook niet meer)
 
Laatst bewerkt:
Kijk even goed naar welke DID x-ring ketting het is. Er zijn daar meerdere types in, voor deze motor wordt de ZVMX kwaliteit geadviseerd. Maar je hebt o.a. ook VMX en VX, zijn minder sterk maar ook goedkoper.
 
Kijk je alsjeblieft uit voor nep artikelen op Ebay!
Komt vaker voor dan men denkt. Persoonlijk ga ik liever naar een bekend adres voor zaken als ketting, remdelen etc.
 
Onlineshop
Kost 145 euro hier, en het is de aanbevolen ZVM-X type ketting.

Lieferumfang:

Kette: D.I.D G&G 525 ZVM-X, X-Ring, Super verstärkt (endlos), 112 Glieder (Farbe: Gold)

Ritzel: 17 Zähne (wahlweise auch 15 oder 16 Zähne zum gleichen Preis)

Kettenrad: 45 Zähne

Falls Sie ein anderes Ritzel als das Originale (17 Zähne) möchten, geben Sie das bitte unten im TEXT-Feld ein.

Ritzel von JT-Sprockets und Kettenrad von Esjot.
 
Koop aub je kettingset NIET bij deze verkoper!
Hetgeen hij aanbiedt is niet hetgeen dat hij levert. Vorig jaar in aug een DID kettingset type ZVM besteld en kreeg de goedkopere VX toegestuurd. De advertentie heeft hij achteraf aangepast na mijn klacht (wat dan ook zichtbaar is want je krijgt de melding dat de omschrijving van het artikel veranderd is).
Klacht bij paypal en resultaat was dat ik alles mocht aangetekend terugzenden op eigen kosten (zou me ongeveer 30€ hebben gekost) en dat ik een behoorlijk bedrag mocht bijbetalen voor de ZVM ...
Kijk naar zijn feedback, er staan al redelijk wat klachten in ...
 
Koop aub je kettingset NIET bij deze verkoper!
Hetgeen hij aanbiedt is niet hetgeen dat hij levert. Vorig jaar in aug een DID kettingset type ZVM besteld en kreeg de goedkopere VX toegestuurd. De advertentie heeft hij achteraf aangepast na mijn klacht (wat dan ook zichtbaar is want je krijgt de melding dat de omschrijving van het artikel veranderd is).
Klacht bij paypal en resultaat was dat ik alles mocht aangetekend terugzenden op eigen kosten (zou me ongeveer 30€ hebben gekost) en dat ik een behoorlijk bedrag mocht bijbetalen voor de ZVM ...
Kijk naar zijn feedback, er staan al redelijk wat klachten in ...
Ik zie nog geen enkele verkoper genoemd door topicstarter? Of bedoel je de link die ik heb gestuurd? Nee toch?

Als je dan een reactie plaatst in het techniekgedeelte, plaats dan een die duidelijk is.
 
Kijk al div. reacties bedankt.
Wat ik kan opmaken uit de verkoop text van de betreffende verkoper is welke ketting en type het betreft maar niet welke merk tandwielen en klinkschakel of het foute visje.
Elders op dit forum heb ik ergens gelezen dat de pasvorm soms niet 100% van het voortandwiel past (axiale speling groter) merk ?
Ik weet van een maat van me dat jossmit goed materiaal leverd en wil dus weten of zo'n Ebay artikel kwalitatief/betrouwbaar/prijstechnisch opweegt vandaar mijn vraag of dus met deze leverancier ervaringen zijn.
Ik weet nu dat deze dus niet correct kan leveren !
 
Als Ebay toch eens een systeem ontwikkeld waarbij je kunt zien wat de ervaringen zijn van kopers...

Een soort feedback systeem...ja zo zou ik het noemen als het ontwikkeld ging worden......
 
Idd jossmit.........

Jos Smit is eerlijk gezegd ook niet echt goedkoop meer te noemen. Die vraagt nu ook echt belachelijke prijzen voor kwalitatief slechte setjes. Kevinblade verkoopt geen slechte setjes, maarja, kwaliteit kost wel iets meer.

Ikzelf heb weinig zin om of na 10~15k km alles weer te vervangen omdat het uitgerekt is vanwege de lage treksterkte, of goedkope tandwielen die snel slijten.
 
Jos Smit is eerlijk gezegd ook niet echt goedkoop meer te noemen. Die vraagt nu ook echt belachelijke prijzen voor kwalitatief slechte setjes. Kevinblade verkoopt geen slechte setjes, maarja, kwaliteit kost wel iets meer.

Ikzelf heb weinig zin om of na 10~15k km alles weer te vervangen omdat het uitgerekt is vanwege de lage treksterkte, of goedkope tandwielen die snel slijten.
Dus je bent overgestapt op een cardan fiets? :+

Of bedoel je dat je voor een duurdere set bent gegaan die meer dan 15k meegaat..
 
Jos Smit is eerlijk gezegd ook niet echt goedkoop meer te noemen. Die vraagt nu ook echt belachelijke prijzen voor kwalitatief slechte setjes. Kevinblade verkoopt geen slechte setjes, maarja, kwaliteit kost wel iets meer.

Ikzelf heb weinig zin om of na 10~15k km alles weer te vervangen omdat het uitgerekt is vanwege de lage treksterkte, of goedkope tandwielen die snel slijten.
:? wat flik jij nou? iets positiefs posten over kevinblade?
dat kan echt niet hoor B|


:P
 
Terug
Bovenaan Onderaan