Ga inderdaad veel proefritten maken, echter... is dat moeilijk als je niet weet waar je moet beginnen.
Ik zou eens kijken naar een: (ik heb geen idee van je budget dus heb het ruim genomen)
- Yamaha Tracer 700 of 900: tourmotor met ballen)
- Suzuki SV650s/SV1000s: 2 cilinder (= rap acceleren en leuk in bochten), licht en iets rechterop
- Honda VTR1000F Firestorm: zie hierboven
- KTM 690 duke: verkijk je niet op de PK's. Erg licht en doet niet onder voor de nodige 100PK motoren
- KTM 990 superduke of SMR/SMT (ik denk jouw beeld van een supermoto)
- Yamaha FZ1 of FZ6 (Fazer): leuke betrouwbare motor die zowel toegankelijk is als ballen heeft
- Kawasaki z1000sx: duurder maar ik denk perfect
- Triumph Speed Triple 1050: 3-cilinder (combinatie van acceleren 2 cilinder en top-snelheid 4 cilinder), licht vs. relatief veel PK!, één van de best sturende fietsen
- Aprilia Tuono: zelfde als de triumph maar dan een V4 (heerlijk geluid, accelereert als een malle vanaf +/- 5000 toeren)
- Ducati Monster 600/900: 2 cilinder, licht vs. relatief veel PK!
Ik zou eens kijken naar een: (ik heb geen idee van je budget dus heb het ruim genomen)
- Yamaha Tracer 700 of 900: tourmotor met ballen)
- Suzuki SV650s/SV1000s: 2 cilinder (= rap acceleren en leuk in bochten), licht en iets rechterop
- Honda VTR1000F Firestorm: zie hierboven
- KTM 690 duke: verkijk je niet op de PK's. Erg licht en doet niet onder voor de nodige 100PK motoren
- KTM 990 superduke of SMR/SMT (ik denk jouw beeld van een supermoto)
- Yamaha FZ1 of FZ6 (Fazer): leuke betrouwbare motor die zowel toegankelijk is als ballen heeft
- Kawasaki z1000sx: duurder maar ik denk perfect
- Triumph Speed Triple 1050: 3-cilinder (combinatie van acceleren 2 cilinder en top-snelheid 4 cilinder), licht vs. relatief veel PK!, één van de best sturende fietsen
- Aprilia Tuono: zelfde als de triumph maar dan een V4 (heerlijk geluid, accelereert als een malle vanaf +/- 5000 toeren)
- Ducati Monster 600/900: 2 cilinder, licht vs. relatief veel PK!
Laatst bewerkt: