Eindelijk me nieuwe Achterbandje op me Suzuki

Black Eagle

MF veteraan
14 jan 2003
1.574
0
Almelo Overijssel
Hey,

T Kost ff flink wat duiten, maar heb hem dan maar aangeschafd..

full
 
Waarom koop je nog het oude model BT020 en niet de nieuwe BT020 NT (of U) (die toch evenveel kost) ? Nieuw model zou andere compound hebben (betere grip) en toch langere levensduur, door andere tekening beter water afvoeren...
Kmoet eerlijk zeggen dat ikzelf een beetje moest laten aandringen bij Bridgestone om het nieuw model te krijgen (zij willen natuurlijk eerst van hunnen oude stock af).
Info op http://www.motornet.be/accessoires/banden/testen/030501_BT020.html
 
Gossie zeg, je bent wel erg blij met een nieuw bandje geloof ik...

Waarom heb je geen 180/55ZR17 genomen?? Dacht niet dat er op een '92er GSXR 750 een 190 hoort... toch?
 
Gossie zeg, je bent wel erg blij met een nieuw bandje geloof ik...

Waarom heb je geen 180/55ZR17 genomen?? Dacht niet dat er op een '92er GSXR 750 een 190 hoort... toch?

Poser :P

Heb een collega met een 200 op zijn R1, rijdt klote maar op de weg gaan looks voor gebruik zegt hij |(
 
Wil er ook iemand mijn ventieldopjes bewonderen? Dan maak ik er ff wat foto's van namelijk. :)
 
schitterend, jullie reacties! ik zit hier met een enorme grijs achter mijn computer! ahahhaha! :) die man is superblij met zijn achterband, en de eerste paar reacties zijn dan nog wel redelijk serieus, maar dan wordt het startschot gegeven dat dit topic niet echt relevant voor anderen is, en dan begint het hoor!! hahahahahha ventieldopjes willen laten zien, veel clownneuzen en hard gelach! hahahaa :}

groeten van roeland
 
Wil er ook iemand mijn ventieldopjes bewonderen? Dan maak ik er ff wat foto's van namelijk. :)
Ik heb er thuis nog liggen , zo van die kleine pistonetjes in de johny blouwe kleur , zal er morgen eens een foto van maken . Mijn fiets reed derect 20 km per uur sneller :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan