Eindhoven FF foto topic

EN m'n stepje :')

Ik hoop z.s.m. duurt ammel laaaangggg met Motoport en de schade expert...
Had je hem beter naar motorshop limburg kunnen brengen ;)
www.motorshoplimburg.be

Laatst nog een keer heen gegaan hebben wel een leuke showroom *O* behalve de prijzen :X
 
Laatst bewerkt:
Leuk een Flight Forum Foto Topic, daar had ik nog nooit iets van gelezen!!!

Mag daar ook regelmatig vertoeven met wat maten en met Best West/randweg Eindhoven op steenworp afstand heb genoeg mooie bochten liggen :Y ...

Ben overigens woonachtig in Geldrop en makkelijk te herkennen aan een sticker van mijn favoriete drank :+ ...

Bij deze een paar van mij,

DSC_0046-2.jpg


DSC_0092-2.jpg


Verder heb ik er ook al regelmatig met de filmcamera op de motor rond gereden, ook lachuuu...Bij deze een van m`n laatste van Flight Forum,

http://www.youtube.com/watch?v=L-9QvP2WiHo

Vriendelijke groeten Flight Forum'ers, hou het rubber onder en miss tot daar een x,

Nelis ;) ...
 
Laatst bewerkt:
Leuk een Flight Forum Foto Topic, daar had ik nog nooit iets van gelezen!!!

Mag daar ook regelmatig vertoeven met wat maten en met Best West/randweg Eindhoven op steenworp afstand heb genoeg mooie bochten liggen :Y ...

Ben overigens woonachtig in Geldrop en makkelijk te herkennen aan een sticker van mijn favoriete drank :+ ...

Bij deze een paar van mij,

[afbeelding]

[afbeelding]

Verder heb ik er ook al regelmatig met de filmcamera op de motor rond gereden, ook lachuuu...Bij deze een van m`n laatste van Flight Forum,

http://www.youtube.com/watch?v=L-9QvP2WiHo

Vriendelijke groeten Flight Forum'ers, hou het rubber onder en miss tot daar een x,

Nelis ;) ...
Klopt heb hem ook pas gemaakt omdat ik anders het eindhoven topic sloom maakte met al die fotos _O-

Maar ik heb jouw daar wel eens gezien jij heb die bike met die mooi Bacardi stikkers *O*

tot gauw Nelis :W *O*
 
Klopt heb hem ook pas gemaakt omdat ik anders het eindhoven topic sloom maakte met al die fotos _O-

Maar ik heb jouw daar wel eens gezien jij heb die bike met die mooi Bacardi stikkers *O*

tot gauw Nelis :W *O*

Yep, heb toen ff met je staan kletsen, jij was er toen samen met volgens mij een Duc en een RSV4 mille *D ...

CU en de vriendelijke grtn,

Nelis ;) ...
 
Hi Flight Forum'ers,

Afgelopen vrijdag nog met een groepje op het Flight Forum vertoeft maar de eerste linkse bocht richting de "pits" lag helemaal vol zand -O- ...

Maar toch de andere bochten lekker genomen todat een maat van me te hard de rechtse bocht in ging richting de "pits" en dus rechtdoor het gras in vloog -O- ...

Hij had zo`n snelheid dat zijn motor pas in de sloot naast de weg aan de overkant tot stilstand kwam...Zelf stuiterde hij een paar keer over de kop maar stond gelukkig direct alweer op ...

Gelukkig zelf niets en alleen wat Tupperware naar de Kl*ten B| ...

DSC07114.jpg


De volgende dag wat spierpijn en een lichtelijk gedeukt ego...

Nelis ;) ...
 
Hi Flight Forum'ers,

Afgelopen vrijdag nog met een groepje op het Flight Forum vertoeft maar de eerste linkse bocht richting de "pits" lag helemaal vol zand -O- ...

Maar toch de andere bochten lekker genomen todat een maat van me te hard de rechtse bocht in ging richting de "pits" en dus rechtdoor het gras in vloog -O- ...

Hij had zo`n snelheid dat zijn motor pas in de sloot naast de weg aan de overkant tot stilstand kwam...Zelf stuiterde hij een paar keer over de kop maar stond gelukkig direct alweer op ...

Gelukkig zelf niets en alleen wat Tupperware naar de Kl*ten B| ...

[afbeelding]

De volgende dag wat spierpijn en een lichtelijk gedeukt ego...

Nelis ;) ...
Tsja balen... blij dat hij zelf geen letsel heeft.
Maarja er zit in die bocht naar rechts ook een hobbel in het asfalt dus daardoor zal ie wel gevallen zijn in combinatie met zijn veel te hoge snelheid daar.
 
Als iedereen nou eens het gas niet zo ver open draait op de stukken tussen de bochten dan:
- ga je niet op je bek in die bocht naar rechts
- minder herrie dus minder gezeik van buurtbewoners
- en twee bovenstaande punten leiden tot minder politie op FF.

het is niet zo moeilijk hoor...
 
Laatst bewerkt:
Als iedereen nou eens het gas niet zo ver open draait op de stukken tussen de bochten dan:
- ga je niet op je bek in die bocht naar rechts
- minder herrie dus minder gezeik van buurtbewoners
- en twee bovenstaande punten leiden tot minder politie op FF.

het is niet zo moeilijk hoor...

Ik haal elke keer toch 200+ en nog nooit gevallen _O-
 
Leuk een Flight Forum Foto Topic, daar had ik nog nooit iets van gelezen!!!

Mag daar ook regelmatig vertoeven met wat maten en met Best West/randweg Eindhoven op steenworp afstand heb genoeg mooie bochten liggen :Y ...

Ben overigens woonachtig in Geldrop en makkelijk te herkennen aan een sticker van mijn favoriete drank :+ ...

Bij deze een paar van mij,

[afbeelding]

[afbeelding]

Verder heb ik er ook al regelmatig met de filmcamera op de motor rond gereden, ook lachuuu...Bij deze een van m`n laatste van Flight Forum,

http://www.youtube.com/watch?v=L-9QvP2WiHo

Vriendelijke groeten Flight Forum'ers, hou het rubber onder en miss tot daar een x,

Nelis ;) ...

Mierlo hier :W

Als je een mongool op een racefiets (of binnenkort liever de RS125 *O* ) ziet zwaaien; dat ben ik dan, vrees ik :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan