Elefantentreffen 2014 - Loh (Solla/Thurmansbang) -

:^

Maar, daar hoef je je met -5 ( de verwachte voorspelling ) geen zorgen over te maken.


Ik neem zelf 2 peutbranders mee, als je in de buurt staat mag je gerust je kruikje komen opwarmen bij ons 8-)
 
Laatst bewerkt:
:^

Maar, daar hoef je je met -5 ( de verwachte voorspelling ) geen zorgen over te maken.


Ik neem zelf 2 peutbranders mee, als je in de buurt staat mag je gerust je kruikje komen opwarmen bij ons 8-)

..als ik jullie weet te vinden.. Hebben jullie een MF-vlag?
 
Hmm zit op de kaart te kijken, ik hoopte op dag 1 bij Kassel aan te komen maar ik kom de eerste dag het liefst wat over de helft.. dus vaanf mijn huis voorbij Kassel, eerder bij Würzburg..
Eens kijken of er een jeugdherberg is daaro..
Tel. nrs.. moderne fratsen.. niet eens zo gek..
 
Laatst bewerkt:
YES!

Uitzicht over Thurmansbang 26-01-2014

1095058_810649962285201_1498839729_n.jpg
 
...Ik begin het e.e.a. toch spannend te vinden..
Wat als woensdag de wegen glibberig zijn?
Wat als mijn duitsche-armee Schlafbeutel niet warm genoeg is met xenos-fleeceslaapzak er omheen en schapenvacht er in?
Hopelijk is er op loopafstand een Geschäft waar je in nood extra dekens kan vinden?

Stiekum s'nachts tegen Bolletjebas aankruipen?
 
Je komt er maar lekker bij liggen in de verwarmde tent hoor :)

Hier, webcams met snelwegen, kan je de boel bekijken:
A94 München - Passau

Ik heb 3 nooddekens bij me ( van die alu dingen ) daarmee hou je het zelfs zónder slaapzak warm.
Als je geen tijd hebt om er 1 bij de action te kopen voor die paar kwartjes, heb ik er wel een voor je.
 
Gereedschap bij elkaar:

1782395_811348785548652_169235553_o.jpg


niet op de foto:

2 binnenbanden, olie, benzine, tyre repair kit, bandenijzers, luchtpomp, startkabels, sleepkabel.
 
Nooddekens? bij de action? niet gevonden? misschien vandaag nog langs.. waar kun je die vinden? ook bij het auto spul?
 
ik ga kijken of ik heute nog langs kan..
Zo meteen eens kijken hoe'k de bagage op den jawa kan frutten...
Ik hoop de eerste dag/morgenavond in Fulda of Wurzburg aan te komen, en heb adressen van jeugdherbergen aldaar opgeschreven..
 
Nou, nix geen veiligheidsdeken bij de action.. -O-
Ik denk dat ik ter plekke een koe afmaak, de ingewanden er uit haal en in het warme kadaver ga slapen..
 
Dat is superr! maar met een beetje geluk is het niet nodig.. de weersverwachting is ronduit zacht, met morgen als koudste dag.
Vreemd genoeg heb ik nu minder op de motor gepakt dan van de zomer.. terwijl ik het tegengestelde zou verwachten..Heb nog een complete schapevacht ingepakt voor in de slaapzak.. _O-
Hmm erg nagedacht, moet iets volumerijks vergeten..
Goed, hangmat en spinhengelsetje gaat niet mee, zonnebrand ook niet maar dat is het volume niet..
nou ja, nog 2 dunne deken-achtige dingen gevonden,die kunnen de ruimte opvullen.. kan er 1 onder de slaapmat en nog 1 over me heen.
Slaap ik een dikke duitse legerslaapzak met een xenos-fleece-slaapzak er om heen, en nog een xenox-schuim/foliematje voor onder de mat..

Bus mengolie bijgevuld, liter Xtra benzine mee, onderweg kan men in duitsland ook wel mengolie kopen.. stuk schapevacht op de buddy..
Denk da'k klaar ben. :]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan