Veel te veel kawa's, honda's en suzuki's in brikken en klassiekers, maar da's natuurlijk mjn eigen schuld. Ben veel te lang bezig geweest met de Martin CBX, maar ja een goeie klant ... Dus weer een werkbank leeggemaakt en kijken of we eens wat voortgang kunnen boeken.
Vorige week een complete XS1100 met een hoop onderdelen gratis opgehaald. Motor heeft 20+ jaren stilgestaan en is van een oude vriend van me waar ik vroeger veel mee door Europa getuft heb. Hij zit midden in een midlife crisis en heeft zich nu een Harley gekocht. Dus deze moest eruit ivm plaatsgebrek... Het blok is in de jaren 80 bij JSPP geweest: Crane Stage1 nokkenassen, 1mm grotere inlaatkleppen, beetje geflowed en grotere zuigers (weet niet welke maat). Zou dus een mooi blokkie voor de racer kunnen zijn maar de boel ziet er een beetje vermoeid uit, weet ook nog niet of het blok vastzit (banden waren plat, dat was zeker). Maar ja, who cares
Hier de aanwinst:
de fiets : 80's styling ... vroege brembo's ... dyna ... 18"pvm .. dikke oliekoeler ..
Remmen en wielen zitten in ieder geval niet vast ..
Vorige week een complete XS1100 met een hoop onderdelen gratis opgehaald. Motor heeft 20+ jaren stilgestaan en is van een oude vriend van me waar ik vroeger veel mee door Europa getuft heb. Hij zit midden in een midlife crisis en heeft zich nu een Harley gekocht. Dus deze moest eruit ivm plaatsgebrek... Het blok is in de jaren 80 bij JSPP geweest: Crane Stage1 nokkenassen, 1mm grotere inlaatkleppen, beetje geflowed en grotere zuigers (weet niet welke maat). Zou dus een mooi blokkie voor de racer kunnen zijn maar de boel ziet er een beetje vermoeid uit, weet ook nog niet of het blok vastzit (banden waren plat, dat was zeker). Maar ja, who cares
Hier de aanwinst:
de fiets : 80's styling ... vroege brembo's ... dyna ... 18"pvm .. dikke oliekoeler ..
Remmen en wielen zitten in ieder geval niet vast ..
Laatst bewerkt: