jaap43
MF veteraan
Dat zo zo maar mijn oude motor kunnen zijn. Ik heb er net zo een gehad, gekocht in 1967 voor 300 gulden bij een handelaar in Dubbeldam en afkomstig was van Domeinen, dus een ex-leger motor. Hij had het ceel-nummer nog op de tank staan.
Onder al het groen kwam nog een hoop chroom tevoorschijn. In Dordrecht bij van Twist kort na de aankoop gekeurd en op kenteken gezet.
Kort daarna nog een leuk incident mee gemaakt.
Tijdens het rijden in de buurt van Meerkerk staande gehouden door 2 politieagenten op de motor. Die liepen "keurend" om de motor heen en vroegen van alles. Ze wilden een bekeuring geven omdat de claxon het niet deed vanwege een lege accu. Als enige identificatie had ik toevallig nog mijn militair paspoort bij me. Toen hoefde de bekeuring ineens niet meer. Reden: ze moesten het rapport van de bekeuring in 7-voud opmaken en dat was net iets te veel werk
Onder al het groen kwam nog een hoop chroom tevoorschijn. In Dordrecht bij van Twist kort na de aankoop gekeurd en op kenteken gezet.
Kort daarna nog een leuk incident mee gemaakt.
Tijdens het rijden in de buurt van Meerkerk staande gehouden door 2 politieagenten op de motor. Die liepen "keurend" om de motor heen en vroegen van alles. Ze wilden een bekeuring geven omdat de claxon het niet deed vanwege een lege accu. Als enige identificatie had ik toevallig nog mijn militair paspoort bij me. Toen hoefde de bekeuring ineens niet meer. Reden: ze moesten het rapport van de bekeuring in 7-voud opmaken en dat was net iets te veel werk