Ervaringsvraag Anbergen motoren in Slagharen

Ik heb zojuist gehoord dat de toko is afgebrand daar :/

dus kan er een slotje op toch ?
Klopt rook wolken waren kilometers in omtrek te zien. Ik kwam vanavond net terug van mijn werk zat in mijn auto tussen Ommen en Wittepaal (n36) was toen al goed te zien dat er iets in brand stond.

326up.jpg

yJNxe.jpg


Daar stonden zo veel motorfietsen. Schade zal wel in de miljoenen lopen -O-
 
Laatst bewerkt:
Op t forum al afgebrand zat, nu in t echt....

Sja, twee kanten.. Triest als je een eigen zaak hebt en t gaat letterlijk in rook op. Ook erg voor de medewerkers die wel van goede wil zijn.

Een goede naam duurt even voor je die hebt; een slechte naam heb je zo te pakken.. missers maken we allemaal als je je missers maar goed oplost. Zelfs complete miskleunen wil een klant je vergeven als je het correct oplost......... Hij heeft niet voor niets de naam die hij heeft.
 
Misschien ging 't wel zo slecht met ze dat ze het maar voor het verzekeringsgeld gedaan hebben.
Kom op als je zo over mensen gaat denken. Ga dan ergens anders een forum vervuilen. Gasten hebben net hun zaak verloren. Beetje begrip en niet onzin die een paar pagina's terug staat weer oprakelen
 
Laatst bewerkt:
Nee, maar meer fatsoen in zn donder dan jij.
Sarcasme moet je ook niet serieus nemen.
Voor wat het waard is vind ik het ook niet leuk voor die personen hoor, maar altijd zo serieus doen en politiek correct zijn is ook zo saai.

Het is een beetje hetzelfde als 9/11.
Hoeveel grappen hoorde je daar wel niet het eerste uur van.
Gewoon met een korreltje zout nemen en verder gaan.
Why so serious? :W
 
Ze hebben hun nieuwe vooraad op internet gezet.
veel oud spul.. :) ik vraag me af waar ze dat neer hebben gezet :? aangezien de hut is afgefikt.
 
Zou het karma, of zo iets zijn. klanten zijn al jaren lang (een beetje) genaaid.
en nu gebeurd dit.

Natuurlijk wel heel erg voor hem, en eeuwig zonde van de mooie voorraad.
 
Ben blij voor ze dat ze toch doorgaan met de zaak. Of het nou karma is of niet. Het is nooit leuk als de hut afbrand.
 
En ze zijn alweer 'back in business'
Gezien de website Klik

Mooi voor ze dat de oude locatie nog beschikbaar was.


WIJ ZIJN WEER OPEN!!

We zijn druk bezig op de plek waar we ooit begonnen zijn: achter de ESSO benzinepomp in Slagharen. De motoren staan er weer en de werkplaats is opnieuw ingericht. Nog niet alles is super voor elkaar, maar er wordt aan gewerkt! We doen er alles aan om u ook vanuit deze locatie de service te verlenen die u van ons gewend bent. U bent harte welkom!


Voorlaatste regel mogen ze wel wat aan doen :X ;)
 
Ze hebben hun nieuwe vooraad op internet gezet.
veel oud spul.. :) ik vraag me af waar ze dat neer hebben gezet :? aangezien de hut is afgefikt.

De oude locatie inderdaad.

En ouder spul is op zich logisch. Die moet je als eerste naar buiten rollen, aangezien die meestal niet verzekerd zijn.

Aan het afgebrande pand was nog niets gedaan. Alles staat nog zoals het was.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan