Fazerrijder (V/M) hangplek - deel 14

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand tips hoe ik aangetaste velgen door de pekel weer netjes kan krijgen? Ik heb het meeste weg maar er is nog wat lichte aanslag over. Ik heb wat over Innosoft B570 gelezen maar vraag mij af of het goed spul is.
 
Ik heb led knipperlichten op de motor zitten. Alleen doen maar 3 ledjes het tenzij ik de verlichting uit (xenon) dan knipperen wel alle leds... Komt iemand dit bekend voor?
 
Die waardes kan je bij een FZ1 echter vergeten ja.


Ik reed hier voor ktm super duke, nu fz1

Tijdens de eifel trips, sportief, ontloopt het verbruik per motor niet veel
Ons clubje bestaat uit fz1, triple 1050, xjr 1300, bandit 1250, k100
Scheelt per tankbeurt geen ltr per motor

Tot 100-110 km/h rij ik max in drie,
Dan is het geen zuinigheidswonder
Maar ach daar zijn eco diesel en hybride voor gemaakt
 
Laatst bewerkt:
Ik vind bij de FZ6 (2004) het wel lastig de voorremblokjes te controleren. Je kan die dingen amper zien. Bij mn fzs600 keek je van vanaf de buitenkant van het wiel zo de remklauw in en kon je perfect t indicatiegluefje zien. Denk dat ik ze bij de FZ6 maar eruit moet halen... :-S
 
Ik vind bij de FZ6 (2004) het wel lastig de voorremblokjes te controleren. Je kan die dingen amper zien. Bij mn fzs600 keek je van vanaf de buitenkant van het wiel zo de remklauw in en kon je perfect t indicatiegluefje zien. Denk dat ik ze bij de FZ6 maar eruit moet halen... :-S

heb ook een fz6s maar kan ze prima controleren, zaklampje er bij en je ziet zo of ze dik genoeg zijn en anders idd klauwen los om schoon te makken en controleren dat is zo en zo goed.
 
Gaat er iemand van hier nog naar de beurs in Utrecht? Misschien wel gezellig? Even handje schudden, bandjes trappen, bakkie doen? :W
 
Ik ben vandaag ook geweest... Toch weinig motoren mooier dan mijn fz8 ;) de r1 vind ik nog steeds fantastisch en de mt-09 street rally 2015 vond ik stiekem ook best mooi :Y

En die H2R ..man wat een beest... Bruut
 
Ik ga morgen... Durf alleen niet te zeggen hoe laat en waar... Ben wel benieuwd naar de R1 en de Tracer. En waarschijnlijk een nieuwe broek scoren Want mijne heeft na 8 jaar het bijltje er bij neergelegd
 
We hebben er een nieuwe Fazerrijder bij, mijn vader *O*

Vandaag hebben we deze bekeken en waren opslag verliefd, wát een net ding zeg.
Alsof 'ie al 11 jaar heeft stilgestaan, niks geen roest, pekel of ander soort ongein.

Jos Engbers motoren
 
We hebben er een nieuwe Fazerrijder bij, mijn vader *O*

Vandaag hebben we deze bekeken en waren opslag verliefd, wát een net ding zeg.
Alsof 'ie al 11 jaar heeft stilgestaan, niks geen roest, pekel of ander soort ongein.

Jos Engbers motoren


Heel netjes hoor. Stuur is niet origineel? |( ---> Staat ook bij de Ad.
Vering lijkt me wel nog origineel...
En een alu kettingspanner op een zwart blok...kan best af fabriek zo zijn hoor, is me gewoon nog nooit eerder opgevallen.
Goed voor een hoop plezier in ieder geval!
 
Dank voor de reactie's!

Klopt, is voorzien van een superbike stuur met hele mooie Rizoma handvatten.
Wat een verschil in beleving en zithouding een ander stuur.

De kettingspanner was ons nog geeneens opgevallen.
Motor is van de 1e eigenaar met een transparante onderhoudshistorie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan