Flevoland topic deel 3

BBQ cancelled andere data inplannen

  • xxx

    Stemmen: 2 22,2%
  • xxx

    Stemmen: 7 77,8%

  • Totaal aantal stemmers
    9
Status
Niet open voor verdere reacties.
anders heb ik je zien rijden... als jij tenminste nu net thuis bent..
en je via harderwijk hebt gereden ;)
kon et nie zo heel goed zien want ik moest op weg letten..

stomme koekblikken voor me |(


Ik ben niet weggeweest :9

Visite is verplaatst naar vanavond, maar dan heb ik alweer andere afspraken staan, dus ga ik nie mee 8-)
 
he jongens..wie kent er uit zeewolde een mede mfer met een atracietzwarte srad.?
ik reed ff rustig met mn meissie langs de 50 zone en hij kwam me toch ff voorbij..mn rikketik ging ff een stukkie harder zeg..gruwelijk.echt een bochtenridder..

maar over motorplanet: wat een saaie bedoening daar..vond het niet spectaculair daar..
ik zag v-twins bike maar zn gezicht had ik nooit gezien dus wist niet wie is moest zoeken..voor de rest: een pirelli corsa strada voor 210..is dat duur?
 
he jongens..wie kent er uit zeewolde een mede mfer met een atracietzwarte srad.?
ik reed ff rustig met mn meissie langs de 50 zone en hij kwam me toch ff voorbij..mn rikketik ging ff een stukkie harder zeg..gruwelijk.echt een bochtenridder..

maar over motorplanet: wat een saaie bedoening daar..vond het niet spectaculair daar..
ik zag v-twins bike maar zn gezicht had ik nooit gezien dus wist niet wie is moest zoeken..voor de rest: een pirelli corsa strada voor 210..is dat duur?


Waarom neem je geen:

-Michelin Pilot Sport, setje voor 290,- inc. montage en balanceren
-Pirelli Diablo, setje voor 310,- inc. montage en balanceren
-Pirelli Diablo Corsa, setje voor 320,- inc. montage en balanceren

Enne... antracietzwart? Wat is dat :? :9
 
we zijn nu ons pak aan het aan doen en dan rijden we ff snel langs motorplanet en dan gaan we ff uitwaaien..ik moet ff luchten hoor...heerlijk..

veel plezier rem met het graven..je keist wel de dagen uit he...
Ach ja je moet wat he :P gisteren wezen rijden *D dan moet je de volgende dag weer wat doen 8-)
 
KNMI geeft nu (tijd/datum van post) aan dat het woensdag niet echt super gaat worden. Maar misschien valt de regen overdag en niet in de avond.

30% kans op zon.
80% kans op neerslag
temp van 7 tot 16 graden
ZX 4bft.
 
he jongens..wie kent er uit zeewolde een mede mfer met een atracietzwarte srad.?
ik reed ff rustig met mn meissie langs de 50 zone en hij kwam me toch ff voorbij..mn rikketik ging ff een stukkie harder zeg..gruwelijk.echt een bochtenridder..

maar over motorplanet: wat een saaie bedoening daar..vond het niet spectaculair daar..
ik zag v-twins bike maar zn gezicht had ik nooit gezien dus wist niet wie is moest zoeken..voor de rest: een pirelli corsa strada voor 210..is dat duur?

damn dan heb ik jou ook gezien, zag wel een blackbird buiten staan, ik liep daar in vol outfit, blauw paars wit, samen met vriendin op haar vfr400R en broertje van mijn vriendin, heeft daar een helm uitgezocht, kreeg 40 euro terug voor een oude brommerhelm, was hij daar ook meteen mooi vanaf, was ook niet eens zijn helm, maar er wel geld voor vangen, dus ideaal, :P
 
KNMI geeft nu (tijd/datum van post) aan dat het woensdag niet echt super gaat worden. Maar misschien valt de regen overdag en niet in de avond.

30% kans op zon.
80% kans op neerslag
temp van 7 tot 16 graden
ZX 4bft.


Duh, da's nog een paar dagen vooruit, dus bekijk het woensdag nog maar een keer.
Dan is het vast weer heel anders.
 
Idd en dan nog kom ik op de fiets!
(of dat nu een motorfiets is of een trapfiets of een 4wiel aangedreven fiets met dak zie ik dan wel!)

Oh Astrid kom je ook woensdag of niet?
 
echt klote man,

was vandaag op een toerrit in gelderland ( tempo echt te laag maar ja) en toen ging er eentje al voor de rit begon onder uit over een hond die los liep zonder eigenaar. dus begon de dag meteen lekker.
toen merkte ik dat ik steeds minder vermogen had. totdat ik niet eens echt turbo druk kon krijgen. thuis heb ik de hele turbo er af gesloopt en kwam ik er achter dat mijn uitlaat vet lek was en dat er alemaal scheurtjes in zaten. dus moet ik weer laten lassen. hoop dat ie voor woensdag klaar is.
 
(..)
Oh Astrid kom je ook woensdag of niet?
22.jpg

Deze Astrid?



@ Slick-T, is altijd minder he, dat loslopende wild etc. :(
 
Was even druk afgelopen week en in het weekend niet thuis en kon niet inloggen, dus mijn reactie is wat aan de late kant. Het nieuws voor wat betreft komende woensdag is er helaas niet beter op geworden. Woensdagavond heb ik cursus, dus ik kan helaas niet. ;( Ben pas op z'n vroegst 11.30 in E'loord.

Het schiet overigens al aardig op met deel 3.

@Remco: bedankt voor "schopje" :}
 
Laatst bewerkt:
damn dan heb ik jou ook gezien, zag wel een blackbird buiten staan, ik liep daar in vol outfit, blauw paars wit, samen met vriendin op haar vfr400R en broertje van mijn vriendin, heeft daar een helm uitgezocht, kreeg 40 euro terug voor een oude brommerhelm, was hij daar ook meteen mooi vanaf, was ook niet eens zijn helm, maar er wel geld voor vangen, dus ideaal, :P


Dus nu loopt er iemand al de hele dag naar z'n helm te zoeken? })
 
[me]Jethro zit over onderstaande helm te denken, in mat of glans:
[/me]


full


Woensdag maar even langs Motoport om er es een te passen :)
 
echt klote man,

toen merkte ik dat ik steeds minder vermogen had. totdat ik niet eens echt turbo druk kon krijgen. thuis heb ik de hele turbo er af gesloopt en kwam ik er achter dat mijn uitlaat vet lek was en dat er alemaal scheurtjes in zaten. dus moet ik weer laten lassen. hoop dat ie voor woensdag klaar is.

Uitlaat? Heb jij een uitlaat dan? *D

Voor de mensen die deze motor nog niet gezien/gehoord hebben: Er staat je woensdag wat te wachten! :}
 
thuis heb ik de hele turbo er af gesloopt en kwam ik er achter dat mijn uitlaat vet lek was en dat er alemaal scheurtjes in zaten. dus moet ik weer laten lassen. hoop dat ie voor woensdag klaar is.


Tja, Maak als je hem de hele tijd laat knallen krijg je dat ;)

Mare balen man, je hebt hem woensdag toch wel klaar!!!
 
nou ik hoop dat ik het voor woensdag gelast heb. dan kan ik ook weer lekker scheuren. zou dan ook wel iets stiller moeten zijn hoor V-ray.

gaan we nou wel of niet een stukje rijden woensdag of wordt het alleen gezellig zitten in le Baron?

PS: V-ray ga je binnen kort nog eens een keer achterop voor een "snel" ritje...??? toe dan, toe dan, dat kun je best... :X
 
nou ik hoop dat ik het voor woensdag gelast heb. dan kan ik ook weer lekker scheuren. zou dan ook wel iets stiller moeten zijn hoor V-ray.

gaan we nou wel of niet een stukje rijden woensdag of wordt het alleen gezellig zitten in le Baron?

PS: V-ray ga je binnen kort nog eens een keer achterop voor een "snel" ritje...??? toe dan, toe dan, dat kun je best... :X

Haha! Nou.. ik weet het zo gauw nog niet. Achterop is het toch ff wat anders dan zelf rijden. En met een fiets die bij 200+ nog rustig (op vermogen) een wheely trekt... dan weet ik het zo gauw nog niet. Ennuh.. was jij niet de persoon die al 6 fietsen had gehad en er al 4 total-loss had gereden?

En dat ritje? Tja, ik weet het niet. Om half acht bij de Mac, om acht uur in Le Baron en dan maar zien wat het wordt. Weet niet hoelaat je klaar bent van je werk, maar misschien is het een idee om vooraf een stukkie te rijden?

Ik ben vanaf half 7 al klaar om te gaan. Weet niet hoe dat met de rest zit?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan