Fluttert krijgt nieuwe motor van Safe Almelo

Erik nogal de Perik

MF veteraan
30 sep 2001
5.999
611
Doetinchem
Nederlands kampioen SuperStock 2002, Richard Fluttert heeft het allemaal niet voor niets gekregen. Hoewel ik niet op de hoogte ben van de situatie bij andere teams, durf ik wel te stellen dat Richard met een minimum aan middelen een maximaal resultaat heeft neergezet. Met wat sponsoring en hand- en spandiensten van hoofdzakelijk vrienden en bekenden heeft hij meer bereikt dan hij verwacht had. (hij ging voor één overwinning dit seizoen!) Met het ONK SuperStock kampioenschap op zak dacht hij wel een nieuwe motor van NIMAG/Suzuki Nederland tot zijn beschikking te krijgen, maar dat bleek wat al te optimistisch. Het standpunt van NIMAG was: (bijna) iedereen rijdt al op een Suzuki in de SuperStock dus heeft het voor ons geen promotionele meerwaarde! Yamaha wilde hem wel een geblueprinte R1 leveren maar eigenlijk wil hij gewoon op Suzuki blijven rijden (wie niet). Nu is de deal rond gemaakt met Safe Almelo: zij stellen een fonkelnieuwe geblueprinte Suzuki GSX-R1000 ter beschikking zodat Richard zijn titel met verve verdedigen kan.

Richard heeft inmiddels ook in de gaten dat goede promotie allerlei deuren opent en is zijn eigen website gestart: www.richardfluttert.nl deze wordt door het communicatiebedrijf Timec Interactive verzorgd. Kijk voor de grap eens naar de sponsor mogelijkheden en steun, als je het missen kan, een doodgewone gast die alleen een beetje harder rijdt dan wij.

Zoals het er nu naar uitziet ga ik de raceverslagen van volgend seizoen schrijven, hetgeen waarschijnlijk een kapitale fout zal blijken te zijn :P
 
Laatst bewerkt:
Rijd jij zelf ook wel eens op het circuit :?
Ben daar dit jaar mee begonnen en ik moet zeggen dat ik het erg leuk vind. Heb alleen op Zolder en Assen gereden, oja en Lelystad :Z en omdat ik nog niet zolang rijd gaat het ook iedere keer beter en sneller enzo. Vind alleen wel dat ik eigenlijk aan een andere brommert toe ben, maar even geen werk/geld.
 
En waar kunnen we die raceverslagen volgend jaar vinden? Op de site of ook in bladen en op racesport?

[me]TTeun denkt dat EvD wel een leuke draai kan geven aan het schrijven van raceverslagen :) [/me]
 
En waar kunnen we die raceverslagen volgend jaar vinden? Op de site of ook in bladen en op racesport?

[me]TTeun denkt dat EvD wel een leuke draai kan geven aan het schrijven van raceverslagen :) [/me]
Dank je TTeun, ik denk dat het beperkt zal blijven tot de site en persberichten naar motorbladen. Ik denk dat ik komend voorjaar TOMS ga doen, hoor ik er ook een beetje meer bij. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan